Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو-مقتدی صدر در توییتی از احزاب سیاسی عراق خواست تا برای پست نخست وزیری، نامزدی غیرجنجالی را انتخاب کنند.

به گزارش فرارو، مهلت معترضان عراقی به مجلس این کشور برای تعیین نخست وزیر امروز (دوشنبه) پایان می یابد. مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق نیز در واکنش به پایان یافتن این مهلت امروز در پیامی توییتری خواستار انتخاب نخست وزیری «غیر جنجالی» شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مقتدی صدر، در این توییت ضمن احترام به تصمیم تظاهرکنندگان درباره ادامه اعتراضات خود از آن ها خواست تا به تجمعات مسالمت‌آمیز پایبند باشند و با احترام به امنیت مردم، کشور را در معرض یک جنگ داخلی قرار ندهند.

وی در ادامه از لزوم تفاوت قائل شدن میان اغتشاش‌گران و معترضان سخن گفت و تأکید کرد «نباید حشد شعبی مجبور به مقابله با آن ها شود زیرا این امر به شهرت آن ها آسیب می‌رساند». مقتدی صدر افزود: «باید در انتخاب نامزدی غیر جنجالی برای پست نخست وزیری سرعت به خرج داد». وی در ادامه سیاستمداران عراق را از سهل انگاری، درگیری و کشمکش بر سر غنیمت برحذر داشت چرا که امنیت این کشور در خطر است.   پیام توییتری اخیر مقتدی صدر در خصوص انتخاب نخست وزیر جدید و اعتراضات در عراق

منبع: فرارو

کلیدواژه: مقتدی صدر حشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۶۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیری که سردسته اوباش شد | ببینید

دریافت 5 MB

گروه دیپلماتیک - همشهری آنلاین: فیلمی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‎شود که در آن ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، گروهی از شهرک نشینان خشمگین را تهییج می کند تا صاحبان فروشگاه های فلسطینی را مورد ضرب و شتم قرار دهند و مغازه های آنها را ویران کنند.

بن گویر از مخالفان سرسخت توقف جنگ در نوار غزه است و دولت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، را تحت فشار قرار داده تا از مذاکرات برای آتش‌بس و تبادل اسرا دست بکشد.

کد خبر 845225 برچسب‌ها خبر ویژه رژيم صهيونيستى فلسطین

دیگر خبرها

  • السودانی:لزوم توقف فوری جنگ غزه/ اردوغان دوشنبه در عراق است
  • زنگ خطر مدیریتی برای فولاد در صورت شکست مقابل مس
  • کلمبیا هم خواهان پیوستن به «بریکس» است
  • درخواست مقتدی صدر از عربستان برای بازسازی قبرستان بقیع
  • رئیس جمهور هوادار روسیه در سودای نخست‌وزیری کرواسی
  • السودانی: از قلمرو عراق برای حمله به اسرائیل استفاده نشده است
  • وزیری که سردسته اوباش شد | ببینید
  • السودانی: هیچ‌کدام از موشک‌ها یا پهپاد‌های ایرانی از عراق پرتاب نشده بود
  • نخست وزیر عراق: هیچ‌کدام از موشک‌ها یا پهپادهای ایرانی از عراق پرتاب نشده بود
  • نتانیاهو آقای شکست؛ ۱۷ باخت بزرگ نخست‌وزیر جنجالی