Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل دفتر حمل و نقل مسافر گفت: دریافت سهمیه سوخت برای سواری‌های بین شهری از اسفندماه مشروط به پیمایش است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، داریوش باقر جوان به خبرنگار ما گفت: با تاکید بر اینکه هنوز ۲۵ درصد از ناوگان سواری کرایه در سامانه مربوطه ثبت نام نکرده‌اند، گفت: تا پایان بهمن ماه باید کارکرد ناوگان به مراکز مربوطه اعلام شود تا وزارت نفت براساس میزان پیمایش سقف سوخت یارانه‌ای را برای رانندگان اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او اعلام کرد: براساس اطلاعاتی که رانندگان در سامانه مربوطه ثبت کرده‌اند مابه التفاوت سوخت به شماره شبای افراد واریز می‌شود.

باقرجوان با بیان اینکه به رانندگان جامانده از ثبت نام در سامانه یک ماه مهلت داده شده است، گفت: البته یک ماه هم مهلت داده شده است. در حال حاضر ۳۳ هزار خودروی فعال در این ناوگان وجود دارد که هنوز اطلاعات ۶هزار خودرو وارد این سامانه نشده است.

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر ادامه داد: بسیاری از این جمعیت ۶هزاری به دلایلی مانند وضعیت خودرو هنوز نسبت به ثبت نام اقدام نکرده‌اند چرا عده‌ای خودروی خود را به صورت لیزینگی خریداری کرده‌اند با اینکه خودرو از طریق وکالت خریداری شده است بنابراین فرصت داده شده تا رانندگان بتوانند این مسائل را رفع کنند. در فرصت داده شده هم ٧۵٠لیتر سوخت به تمام ناوگان اختصاص می‌یابد.

او با بیان اینکه سازو کار ثبت نام این رانندگان که دارای خودروی لیزینگی یا وکالتی هستند آماده کرده‌ایم، گفت: رانندگان می‌توانند برای پیگیری این موضوع به ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مراجعه کنند.

باقر جوان با تاکید بر اینکه تمام تردد‌های خودرو‌های این ناوگان برای تخصیص سوخت یارانه‌ای محاسبه می‌شود، گفت: تردد‌های پِرت رانندگان از جمله برگشت یک سرخالی هم ملاک عمل قرار خواهد گرفت.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی    

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سهمیه بندی سوخت پیمایش ناوگان کرایه مسافری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۶۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق و توقیف دو دستگاه خودروی شوتی دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از خبرگزاری پلیس، حسین عرب اظهار کرد: مأموران پاسگاه سهل‌آباد شهرستان نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی شهرستان به دو دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان داشت: مأموران در این خصوص دو دستگاه خودرو توقیف و دو نفر متهم دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

عرب خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 747554

دیگر خبرها

  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • ◄ سهمیه لاستیک دولتی برای رانندگان اتوبوس و سواری کرایه بین شهری؟
  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • رشد ۳۱ درصدی جابه جایی مسافر با کمک ناوگان مسافربری جاده‌ای کرمان  
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • ◄ مالیات از درآمدی که مربوط به رانندگان کامیون نیست
  • توضیح درباره افزایش کرایه‌ها در سال جدید
  • ۱۰ هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • سازمان تاکسیرانی تهران پیگیر بیمه کردن رانندگان تاکسی
  • سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران: ۱۰هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند