Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم گرامیداشت روز هوای پاک با حضور استاندار، مسئولان حفاظت محیط زیست استان بوشهر و شرکت پتروشیمی جم در پارس جنوبی برگزار شد. ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۲ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه، در مراسم گرامیداشت روز هوای پاک در منطقه پارس جنوبی، مدیرعامل پتروشیمی جم با بیان اینکه این شرکت بزرگترین تولید کننده است اظهار داشت: این پتروشیمی شاخص‌ترین مجتمع تـولیدی منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی با تولید و عرضه گریدهای متنوع محصولات پتروشیمی در بازارهای داخلی و خارجی و حرکت به سمت توسعه و پیشرفت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد رضا سعیدی، مجتمع پتروشیمی جم را یکی از مهمترین مجتمع‌های صنعتی پتروشیمی در عرصه اقتصاد دانست و بیان کرد:شرکت پتروشیمی جم با توجه به تنوع دریافت خوراک و تولیدات مختلف الفینی در منطقه پارس جنوبی دارای موقعیتی ویژه نسبت به سایر مجتمع‌های منطقه است.

وی بازارهای داخلی و صادراتی محصولات پتروشیمی جم را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در پتروشیمی جم  3 هزار و 322 نفر به صورت مستقیم مشغوب به‌کارند که این مجتمع پتروشیمی جایگاه مهم و ممتازی در اقتصاد و تولید کشور دارد.

مدیرعامل پتروشیمی جم با تاکید بر توجه به مسئولیت‌های اجتماعی خاطر نشان کرد: این شرکت در اجرای طرح‌های مختلف در راستای مسئولیت‌های اجتماعی نقش مهمی تاکنون ایفا و طرح‌های مختلف عمرانی و زیرساختی اجراء کرده است.

سعیدی با تاکید بر توجه به اشتغال نیروهای بومی منطقه و استان بوشهر گفت: اولویت استخدام در شرکت پتروشیمی جم با نیروهای بومی منطقه و استان بوشهر است و استخدام  نیروهای خارج از استان ممنوع است.

پیوند صنایع پارس جنوبی با استان بوشهر افزایش یابد بوشهر|صنایع پایین دستی مجتمع‌های پتروشیمی پارس جنوبی توسعه می‌یابد بوشهر|صنایع پارس جنوبی هوای کنگان و عسلویه را آلوده کرده است

استاندار بوشهر نیز به نقش مهم و تاثیرگذار شرکت پتروشیمی جم در بخش‌های تولید، اشتغال و صادرات پرداخت و خاطر نشان کرد: این شرکت در اقتصاد کشور اثرگذار است  و در عرصه جلوگیری از آلایندگی زیست محیطی نقش مطلوبی ایفا می‌کند.

عبدالکریم گراوند با تاکید بر حمایت و کمک به شرکت پتروشیمی جم گفت: شرکت پتروشیمی جم مورد حمایت ویژه قرار دارد.

انتهای پیام/190/ ع

R41363/P/S6,53/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۶۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان امسال از مرز ۱۰۰ میلیون تن عبور خواهد کرد

مرتضی شاهمیرزایی  بیان کرد: بسیار خرسندم که امروز شاهد شرایط مطلوب واحدهای تولیدی در هاب ماهشهر هستم. مجتمع‌های این منطقه، پارسال با تکیه بر توان داخل موفق شدند بالاترین مقدار بهره‌وری و تولید را ثبت کنند و این نوید را می‌دهم که حرکت در سال جهش تولید با شتاب بیشتری انجام خواهد شد.

وی یکی از راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ را کاهش هزینه‌ها و بهینه‌سازی مصرف انرژی برشمرد و یادآور شد، ضروری است که شرکت‌های پتروشیمی، با بهینه‌سازی مصرف انرژی، در حفظ و صیانت از منابع بین‌نسلی نقش‌آفرین باشند.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با اشاره به استفاده از همه ظرفیت‌های کشور برای خودکفایی کامل صنعت پتروشیمی افزود: شرکت‌های پتروشیمی باید در صورت تولید تجهیز یا قطعه‌ای در داخل کشور، نیاز خود را از طریق تولیدکنندگان و سازندگان ایرانی تأمین کنند و به‌هیچ‌وجه نباید کالا یا محصول مشابه خارجی وارد شود.

شاهمیرزایی مهم‌ترین برنامه راهبردی صنعت پتروشیمی سال ۱۴۰۳ را رشد ظرفیت‌ها و جهش تولید دانست و گفت: سبد محصولات پتروشیمی باید با برنامه‌ای منسجم‌تر و با هدف تکمیل زنجیره ارزش متنوع شود.

وی ادامه داد: شرکت‌ها و مجتمع‌های پتروشیمی باید قوانین، دستورعمل‌ها و همه رویه‌های موجود در منطقه را رعایت کنند.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی افزود: توجه به مسئولیت‌ اجتماعی با توجه به شرایط موجود اهمیت ویژه‌ای دارد و پتروشیمی‌ها باید به تعهدهای خود پایبند باشند.

شاهمیرزایی تأکید کرد: آن دسته از مجتمع‌های پتروشیمی‌ که می‌خواهند از ۵درصد تخفیف خوراک بهره‌مند شوند، باید ۴۰درصد از درآمد خود را به توسعه صنعت پتروشیمی تخصیص دهند.


معاون وزیر نفت با بیان اینکه باید با رفع موانع و چالش‌های تولید، زمینه استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود فراهم شود، اظهار کرد: ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان امسال از مرز ۱۰۰ میلیون تن عبور خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • بازدید معاون وزیر نفت از طرح بزرگ پتروشیمی بوشهر
  • جمع‌آوری مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی
  • مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان امسال از مرز ۱۰۰ میلیون تن عبور خواهد کرد
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، از مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • تنوع سبد محصولات پتروشیمی با هدف تکمیل زنجیره ارزش
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳