Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، جمیلی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: از امشب بارش برف در محور‌های کوهستانی اغاز می‌شود، رانندگان زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

او در ادامه بیان کرد: درچند روز گذشته سیل به پل‌ها و آبنما‌های جاده‌های جنوب استان کرمان خسارت وارد کرده، از رانندگان درخواست می‌کنیم به هشدار‌های راهداران در مسیر‌ها توجه و از تردد در بستر آبنما‌های خسارت دیده جداخودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمیلی افزود: صدو چهل نفرنیروی راهداری با شصت دستگاه راهداری سنگین و نیمه سنگین در محور‌های برفگیر و مناطق مستعد سیل خیز جنوب استان مستقر هستند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی راهداری و حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۶۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط بیش از ۴۵ محور روستایی و ۱۲ جاده فرعی مسدود شده است

به گزارش خبرنگار مهر، منصور بیجار در خصوص آخرین وضعیت سیلاب استان، صبح امروز در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه خوشبختانه تا این لحظه از فعالیت سامانه بارشی در استان، هیچ تلفات جانی گزارش نشده، گفت: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استان در حال حاضر بیش از ۶۳۲ اکیپ امدادی و خدمات رسانی در جنوب استان مستقر شده‌اند.

وی که همراه استاندار در مناطق سیل زده حضور دارد، اظهار کرد: سامانه بارشی شدیدی که از ظهر روز گذشته در استان فعالیت خود را شروع کرده، خوشبختانه تاکنون هیچگونه تلفات جانی در بر نداشته و عمده بارش‌ها در شهرستان‌های زرآباد، کنارک، چابهار، نیکشهر، قصرقند و فنوج بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با بیان اینکه حجم این بارش‌های سیلابی طی سال‌های اخیر در استان بی‌نظیر بوده، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۴۵ محور روستایی و ۱۲ جاده فرعی در جنوب استان مسدود شده که تلاش‌ها برای برقراری ارتباط با آنها در جریان است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در تلاش هستیم تا در گام اول ارتباط تمامی محورهای اصلی مناطق درگیر سیلاب را برقرار کنیم.

بیجار با بیان اینکه قطع ارتباط با شهرستان زرآباد و قطعی آب و برق در برخی از روستاهای جنوبی استان اعلام شده، تصریح کرد: حجم خسارات اولیه وارد شده به بخش‌های کشاورزی راه و برق جنوب استان تاکنون بیش از هزار و ۸۰۰ میلیارد برآورد شده است.

وی افزود: تمام تلاش ما بر آن است تا برقراری ارتباط در محورهای مواصلاتی استان به جهت انجام خدمات امدادی برقرار شود.

کد خبر 6080509

دیگر خبرها

  • بازگشایی محورهای سیستان و بلوچستان تا ۴۸ ساعت آینده
  • آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی جنوب استان کرمان
  • خسارت ۵۷ میلیاردی سیل به راه‌های جنوب کرمان
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار / امدادرسانی فوری به مسافران گرفتار در سیل
  • بازگشایی محور رودبار جنوب به کهنوج در کرمان
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار
  • ارتباط بیش از ۴۵ محور روستایی و ۱۲ جاده فرعی مسدود شده است
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌ها
  • مسدودی ۳ محور در جنوب استان کرمان
  • بارش باران و طغیان رودخانه ۳ جاده را در جنوب کرمان مسدود کرد