Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۹ از مصوبه این کمیسیون برای تشکیل صندوق توسعه علمی و پژوهشی خبر داد. ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

محمدابراهیم رضایی عضو کمیسیون تلفیق بودجه 99 در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در تشریح جلسه عصر امروز(دوشنبه، 30 دی) این کمیسیون، گفت: براساس مصوبه عصر امروز کمیسیون تلفیق به منظور افزایش فرصت‌های برابر و توسعه عدالت آموزشی ارتقاء کیفیت آموزش عالی، تسهیل دسترسی به تحصیلات تکمیلی، ایجاد منابع پایدار و افزایش بهره‌وری در استفاده از منابع عمومی، حمایت از پایانامه‌ها و رساله‌های تحصیلات تکمیلی و پروژه‌های پسادکترا در جهت حل نیازهای کشور و مشارکت در طرح‌های تحقیقاتی صندوق توسعه علمی و پژوهشی کشور تشکیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه صندوق مذکور وابسته به شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری است، افزود: این صندوق به عنوان یک نهاد عمومی غیر دولتی دارایی استقلال استخدامی، اداری، مالی و معاملاتی است و براساس اساسنامه و مصوبات هیئت امنا در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه زیرنظر رئیس‌جمهور اداره خواهد شد.

بررسی کاهش فروش نفت و انتشار اوراق در بودجه 99 در کمیته ویژه کمیسیون تلقیقبودجه 99 چه زمانی در مجلس بررسی می‌شود؟قوامی:اصلاحات ساختاری در بودجه 99 کافی نیست/اواخر دی گزارش کمیسیون تلفیق به صحن مجلس آید

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 99 با تأکید بر اینکه براساس مصوبه اعضای کمیسیون سازمان برنامه و بودجه موظف است با همکاری وزارتخانه‌های علوم و بهداشت آیین‌نامه این بند از بودجه را تهیه و تدوین کند، اضافه کرد: 150 میلیون یورو از صندوق توسعه ملی جهت سرمایه اولیه به این صندوق تخصیص خواهد یافت.

انتهای‌ پیام/

R1385/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بودجه ایران علی‌اصغر یوسف‌نژاد کمسیون تلفیق نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بودجه ایران علی اصغر یوسف نژاد کمسیون تلفیق نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس بودجه ایران علی اصغر یوسف نژاد کمسیون تلفیق نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۶۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود

به گزارش «نماینده»، حمیدرضا حاجی بابایی در تشریح جلسه امروز صبح کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ برای بررسی بخش دوم این لایحه گفت: کمیسیون طی دو جلسه چند ساعته جداول بودجه را بررسی کرد و در این زمینه توضیحاتی از سوی نماینده دولت در رابطه با جداول ارائه شد.

نماینده مردم «همدان و فامنین» در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبات مجلس در زمینه بخش اول لایحه بودجه گفت: تقریباً ۵ مورد از مصوبات بخش اول لایحه‌ بودجه از سوی دولت تغییر کرده بود که این موارد مغایر با قانون قبلی بود و در جلسه فوق، مورد اصلاح قرار گرفت.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون یک بررسی دقیق و عمیق در رابطه با جداول بخش دوم لایحه بودجه انجام داد بیان کرد: در راستای نیازهای بودجه ای دستگاه‌های دولتی،۱۲ کمیته در این کمیسیون تشکیل شد تا این کمیته‌ها نیازهای بودجه دستگاه‌های دولتی را مورد بررسی قرار دهند. این کمیته با محوریت هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق، نماینده سازمان برنامه و بودجه و همچنین اعضای کمیسیون تخصصی به بررسی جداول ، اشکالات و اصلاحات موجود در آن می پردازد.

وی تاکید کرد: پس از آماده سازی گزارش کمیته‌های مربوطه، این گزارش‌ها به کمیسیون تلفیق ارائه خواهد شد و این کمیسیون هم در ادامه راه گزارش کار را آماده خواهد کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ما امیدواریم بتوانیم تا پایان هفته آینده گزارش کمیسیون تلفیق درباره بخش دوم بودجه را به صحن علنی مجلس ارائه دهیم تا هرچه سریعتر بخش دوم لایحه بودجه به تصویب صحن رسیده و دولت بتواند بر اساس جداول فعالیت‌های خود را دنبال کند. همچنین هماهنگی‌های خوبی هم بین دولت و مجلس وجود دارد و الحمدالله پیگیری‌ها و نحوه کار کمیسیون هم تاکنون با موفقیت به جلو پیش رفته است

دیگر خبرها

  • تلفیق صنعت و دانشگاه توسعه جامعه را رقم می زند
  • مخالفت مجمع تشخیص مصلحت با بندی از برنامه هفتم توسعه
  • بخش دوم بودجه ۱۴۰۳ تا پایان اردیبهشت نهایی و ابلاغ می‌شود
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • نخستین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • اولین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام با یک مصوبه مجلس در برنامه هفتم توسعه
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود
  • جدول ۷ لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در تلفیق بررسی شد