Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدجواد فدائی استاندار کرمان عصر امروز  در جمع اهالی روستای راین‌قلعه دهستان مارز گفت: احداث جاده مارز در حال اجراست و سعی می‌کنیم هرچه زودتر راه آسفالته این منطقه را به بهره‌برداری برسانیم.

فرخنده کامرانی دهیار روستای مارز در حاشیه این بازدید گفت: اهالی دهستان مارز تنها درخواستشان، آسفالت شدن جاده این دهستان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در بارندگی‌های اخیر جاده خاکی دهستان مارز تخریب و عبور و مرور به کندی و سختی انجام می‌شود به طوری که امروز ظهر خودرو‌های استانداری مجبور به توقف شدند و تنها استاندار با یک خودروی کمک‌دار توانست به روستای راین‌قلعه برود.
کامرانی اظهار داشت: دهستان مارز متشکل از ۱۴ پارچه آبادی و روستا و دارای پنج هزار نفر جمعیت است که بیشتر آن‌ها در مناطق کوهستانی سکونت دارند.

استاندار کرمان در این سفر همچنین از مدرسه ابتدایی راین‌قلعه بازدید و با معلمان و دانش‌آموزان دیدار کرد و مشکلات آموزشی این منطقه را جویا شد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار کرمان راه های ارتباطی اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۶۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۵۷ میلیاردی سیل به راه‌های جنوب کرمان

 مجتبی محمودی عصر امروز در بازدید از محور‌های مواصلاتی جنوب استان کرمان به محور مسدود شده زهکلوت ـ دلگان اشاره کرد و از محور جیرفت ـ بم ـ ایرانشهر به عنوان مسیر جایگزین آن نام برد و گفت: عوامل راهداری شهرستان رودبار با جدیت در حال بازگشایی این محور هستند و تا ساعاتی دیگر نیز عملیات بازگشایی آن به اتمام خواهد رسید.

وی از مسدود شدن چند راه روستایی خاکی به علت جاری شدن روان آب‌ها و طغیان رودخانه‌ها سخن گفت و افزود: با فروکش کردن سیلاب‌ها راهداران و ماشین‌آلات راهداری نسبت به بازگشایی و تیغ‌زنی راه‌های روستایی اقدام خواهند کرد.

محمودی از آمادگی کامل راهداران جنوب کرمان گفت و عنوان کرد: ۱۴۸ دستگاه سبک، نیمه سنگین و سنگین و ۱۵۰ نیروی راهدار در قالب ۱۴ تیم راهداری در محور‌های حوزه استحفاظی جنوب کرمان مسقر و در حال انجام عملیات راهداری هستند.

وی از بازگشایی کامل مسیر کهنوج به سمت آبسردوییه با فروکش کردن روان آب‌ها و اجرای عملیات راهداری خبر داد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب کرمان از خسارت ۵۷ میلیارد تومانی باران و سیلاب‌ها تاکنون در جنوب کرمان گفت و افزود: میزان خسارت گزارش شده نهایی نیست و پس از پایان بارندگی‌ها و فروکش کردن سیلاب‌ها بررسی‌ها توسط راهداران و کارشناسان مرتبط صورت خواهد پذیرفت.

وی همچنین از بارش برف از صبح امروز در محور جیرفت ـ ساردوییه در محدوده گردنه سربیژن خبر داد و افزود: ضمن اینکه  هم اکنون بارش برف تمام شده است؛ اما شن و نمک کافی در سوله‌های راهدارخانه سربیژن موجود است و راهداران و ماشین‌آلات راهداری ساردوییه نیز آماده هر گونه اقدام عملیات برف‌روبی هستند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب کرمان از رانندگان خواست با توجه به ادامه روند بارندگی‌ها از تردد غیر ضرور در جاده‌ها خودداری کنند و در صورت لزوم ضمن برخورداری از تجهیزات زمستانه، آخرین وضعیت راه‌ها را نیز از طریق تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های جنوب کرمان جویا شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سیل راه ارتباطی ۲۹ روستای عنبرآباد را مسدود کرد
  • خسارت ۵۷ میلیاردی سیل به راه‌های جنوب کرمان
  • جاده جیرفت - بلوک بازگشایی شد
  • پیگیری استاندار کرمان برای بازگشایی ۲ پل در جنوب کرمان
  • قطع شدن راه ارتباطی ۵۰ روستای کوهستانی درشرق کرمان
  • بازگشایی محور رودبار جنوب به کهنوج در کرمان
  • مسدودی راه ارتباطی ۷ روستای ریگان/ مدارس شرق استان کرمان تعطیل شد
  • راه ارتباطی هشت روستای کوهستانی منطقه ریگان قطع شده است
  • دیدار استاندار خراسان رضوی با اهالی روستای گجوان در دهستان درز آب
  • قطع شدن راه ارتباطی ١٠ روستای جنوب کرمان براثر سیلاب