Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@16:19:00 GMT

بازداشت عاملان کیک‌های آلوده / انگیزه تفریح بود!

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۶۹۷۵

بازداشت عاملان کیک‌های آلوده / انگیزه تفریح بود!

رکنا: وزیر کشور با اشاره به بررسی موضوع وجود قرص در کیک‌های خوراکی از سوی ناجا و وزارت اطلاعات، گفت: عده‌ای از افراد این کار را بعد از خرید کیک انجام داده بودند که بازداشت هم شدند و برخی آن را برای کار تفریحی انجام داده بودند.

به گزارش رکنا، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور عصر امروز(دوشنبه) در پایان جلسه ستاد هماهنگی اطلاع رسانی اقتصادی کشور در مورد اخبار منتشر شده مبنی بر وجود سم در برخی شیرهای مورد استفاده در جامعه، گفت: متاسفانه در صداوسیما مصاحبه غیر تخصصی انجام شد که مجری تخصص نداشت و کارشناس هم ملاحظات لازم را نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از وزارت صمت و بهداشت و دستگاه‌ها دعوت کردیم، دستگاهای اجرایی و کارشناسان نسبت به این موضوع اطمینان دادند که بالاترین استانداردها در تولید شیر رعایت می شود و جای هیچ نگرانی نیست.

رحمانی فضلی تاکید کرد: لبنیات و فرآورده های لبنی از مهم ترین صادرات ماست و از صداوسیما خواهش می‌کنیم دقت و مراعات کند که اقدامات اینگونه می تواند همه زحمات این حوزه را بر باد دهد.

وزیر کشور در مورد موضوع وجود قرص در کیک های خوراکی، اظهار داشت: جریان کیک‌ها هم در نیروی انتطامی و هم در وزارت اطلاعات بررسی شد و به این نتیجه رسیدند که عده‌ای از افراد این کار را بعد از خرید کیک انجام داده بودند که بازداشت هم شدند و برخی آن را برای کار تفریحی انجام داده بودند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی انتقام سخت اقتصادی اخبار اخبار حوادث وزارت اطلاعات وزیر کشور قرص بازداشت کیک فیلم عکس تهران شهادت سردار سلیمانی ویدیو ها مرد شهید زندگی ترامپ یک زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۶۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند

سرهنگ علیرضا دلیری  اظهار کرد: همزمان با اعلام وقوع یک فقره تیراندازی و مجروحیت شهروند زاهدانی، بلافاصله تیم عملیاتی ماموران انتظامی با جدیت پیگیر موضوع شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد ۲ شرور با انگیزه اختلافات قبلی در سطح یکی از خیابان های شهر به سمت شهروند زاهدانی شلیک و وی از ناحیه پای چپ مصدوم و متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به انجام تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی تیم پلیس در این راستا خاطرنشان کرد: کمتر از ۲ ساعت ۲ شرور مسلح شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز از متهمان کشف و ضبط شد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • هوای اصفهان آلوده شد
  • هوای اصفهان آلوده است
  • بازداشت کلاهبردار ۶ میلیارد ریالی در بروجرد
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • آمریکا: اسرائیل را برای انجام تحقیقات درباره بازداشت شدگان فلسطینی تحت فشار قرار می‌دهیم
  • بزرگداشت روز اسرای فلسطینی در کرانه باختری
  • دستگیری عاملان قتل مرد همسایه به‌دلیل پمپ ساختمان
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • آلوده‌ترین کشورهای جهان در سال ۲۰۲۳
  • تروسارد: آرسنال نیاز به انگیزه دادن کسی ندارد