Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مجتهد» افشاگر معروف عربستانی نوشت که در پشت پرده ساخت بزرگترین پایگاه نظامی مصر، طرح قاهره و ابوظبی برای حرمین شریفین در مکه و مدینه وجود دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «مجتهد» کاربری که به افشاگری از دورن خاندان سعودی معروف است، در صفحه توئیتر خود به افتتاح بزرگترین پایگاه نظامی مصر به نام «برنیس» پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او نوشت: «پایگاه برنیس که در دریای سرخ اخیرا افتتاح شده است، در راستای یک توطئه‌ای از سوی السیسی و بن زاید از سال‌ها پیش در حالت آماده قرار داشت. هدف اصلی تسلط بر حرمین [مکه و مدینه]در صورت بروز هرج و مرج در عربستان است.»

به نوشته مجتهد، داخل این پایگاه نیرو‌های واکنش سریع حضور دارند و همچنین برنامه عملیاتی آماده‌ای برای انتقال نیرو‌ها از هوا و دریا به «جده» و «ینبع» در مسیر مکه و مدینه وجود دارد.

 

این افشاگر عربستانی همچنین نوشت که این برنامه از زمان به قدرت رسیدن عبدالفتاح السیسی در هماهنگی با رژیم صهیونیستی وضع شده است و پس از آن که ترکیه در جزایر سودان مستقر شد، حمایت‌های اسرائیل و امارات از السیسی افزایش یافت.

مجتهد نوشت که بن سلمان نیز در «نادانی» کامل با آن‌ها همراه شده است و بن زاید او را قانع کرده تا منطقه را علیه حضور ترکیه و در راستای ائتلاف با اسرائیل، در حالت نظامی قرار دهد.

او در پایان مکان استقرار پایگاه را در نقشه مشخص کرد و نوشت که تعیین این نقطه که نزدیک «جده» و «ینبع» است، اتفاقی نیست.

پایگاه «برنیس» روز چهارشنبه هفته گذشته با حضور شماری از مقامات عرب حاشیه خلیج فارس از جمله «محمد بن زاید»، ولی عهد ابوظبی و «خالد بن سلمان» معاون وزیر دفاع سعودی افتتاح شد و انواع جدیدی از سلاح‌ها از جمله هواپیما‌های جنگی «میگ ۲۵» نیز به نمایش گذاشته شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجتهد برنیس مکه مدینه السیسی بن زاید پایگاه نظامی مصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۶۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای جنجالی کریمی قدوسی درباره یک موضوع نظامی است؟ /قلهکی: قیصریه را به آتش نکش!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد در مجلس یازدهم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.»

توئیت کریمی قدوسی با واکنش‌هایی از سوی کاربران و فعالان رسانه‌ای مواجه شد.

علی قلهکی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: « درست است که این دوره پس از ۱۶ سال از راه‌یابی به مجلس بازماندید، ولی قرار نیست که "قیصریه" را به آتش بکشید که! مطالب کمیسیون امنیت ملی مجلس طبقه‌بندی دارد خصوصا اینکه توسط عضو کمیسیون مطرح شود!»

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898274

دیگر خبرها

  • بررسی ادعای تخریب رادار اس ۳۰۰ پایگاه هشتم شکاری اصفهان
  • ادعای جدید گروسی درباره نزدیک بودن ایران به ساخت بمب اتم/ برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی/ ازسرگیری مذاکرات برای برقراری صلح در یمن/ آغاز رزمایش «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • سیاست‌های آمریکا با ادعای طرفداری از صلح فاصله زیادی دارد
  • پشت‌پرده حمایت تاریخی و بی‌چون‌وچرای آمریکا از رژیم صهیونیستی
  • پشت‌پرده حمایت بی‌چون‌وچرای تاریخی آمریکا از رژیم صهیونیستی
  • رایزنی تلفنی «ماکرون» و «السیسی» درباره تحولات منطقه
  • واکنش به ادعای جنجالی عضو کمیسیون امنیت ملی | موضوع نظامی است؟
  • ادعای جنجالی کریمی قدوسی درباره یک موضوع نظامی است؟ /قلهکی: قیصریه را به آتش نکش!
  • ادعای نتانیاهو برای فشار نظامی بر حماس
  • ترکیه ادعای رهگیری موشک‌های ایرانی را رد کرد