Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار «سید محمد حجازی» صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی قدس سپاه، طی حکمی از سوی سردار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه به عنوان جانشین نیروی قدس سپاه منصوب شد.

سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حسین زاده حجازی، متولد سال ۱۳۳۵ در اصفهان است.

وی در طول سال‌های پیش از انقلاب، به همراه برادرش در مبارزه با رژیم طاغوت شرکت کرد چندان که با دستگیری و حبس برادرش، او نیز بازداشت و از دانشگاه اخراج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محمد حجازی از بدو پیروزی انقلاب به عضویت سپاه در آمد و در کنار کار، به امور علمی و آموزشی نیز می‌پرداخت.

سردار حجازی فارغ التحصیل دوره کارشناسی ارشد مدیریت دولتی از دانشگاه تهران و مدرک دکترای دانشکده عالی دفاع ملی در رشته مدیریت استراتژیک است. وی هم چنین عضو علمی دانشگاه امام حسین (ع) است.

مسئولیت ستاد سپاه منطقه دوم کشوری، جانشین فرماندهی سپاه منطقه چهارم کشوری، جانشین قرارگاه عملیاتی سلمان در جبهه‌های میانی و غربی، جانشین فرماندهی قرارگاه قدس سپاه تا پایان دوران دفاع مقدس، معاونت هماهنگ کننده نیروی مقاومت بسیج، معاونت نیروی انسانی نیروی مقاومت بسیج و همچنین فرماندهی نیروی مقاومت بسیج به مدت ۱۰ سال از جمله سوابق سردار سید محمد حجازی است.

ریاست ستاد مشترک سپاه، جانشین فرماندهی کل سپاه و همچنین معاونت آماد و پیشتیبانی تحقیقات صنعتی ستاد کل نیرو‌های مسلح، از دیگر مسئولیت‌های سردار حجازی تا کنون بوده است.

منبع: میزان

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی قدس سپاه جانشین فرمانده نیروی قدس سردار سید محمد حجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۷۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت در مرزهای ایران اسلامی حاکم است

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمیدرضا اشراق، در بازدید از یگان‌های مرزی استان سیستان و بلوچستان در جمع فرماندهان و مرزبانان اشراف اطلاعاتی، شناخت و احاطه کامل به حوزه سرزمینی را به عنوان بهترین و اساسی‌ترین راهبرد در مقابله با قاچاقچیان و اشرار منطقه بیان و بر ارتقا اشراف اطلاعاتی تأکید کرد.

وی در ادامه به حساسیت خدمت در مناطق مرزی به ویژه استان حساس و پهناور سیستان و بلوچستان به جهت همجواری با دو کشور افغانستان و پاکستان اشاره کرد و گفت: آمادگی رزمی و آموزش مستمر از ارکان مهم برای تثبیت اقتدار و امنیت در سطح حوزه مأموریتی واحدهای مرزی است.

سردار اشراق در این بازدید با تأکید به برخورد قاطع مأموران با قانون شکنان بیان داشت: بحمدالله در سایه لطف خداوند متعال و با استفاده از تجهیزات پیشرفته، امنیت در مرزهای ایران اسلامی حاکم است و مرزداران با داشتن اعتقاد و ایمان قوی در حال برقراری امنیت در مرزها هستند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی کشور در خاتمه سخنان خود از تلاش شبانه روزی مرزبانان غیور و سلحشور در حراست و پاسداری از کیان ایران اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

سردار اشراق معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی کشور در این بازدید حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به ستاد پایگاه دریابانی چابهار را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار داد.

کد خبر 6085173

دیگر خبرها

  • جانشین دانیال در پرسپولیس کیست؟
  • امنیت در مرزهای ایران اسلامی حاکم است
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد
  • تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس رصد می‌شود
  • چهره‌های ایرانی که کابوس نتانیاهو شده‌اند + عکس
  • یادواره سردار شهید حجازی و شهدای طریق القدس در سراوان،
  • یادواره سردار شهید حجازی و شهدای طریق القدس در سراوان
  • گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حجازی در زارچ
  • مراسم گرامی داشت سردار حجازی و شهدای کنسولگری دمشق در بهمئی
  • سردار فدوی: به کوچکترین حمله پاسخ قاطع می دهیم /در اوج آمادگی قرار داریم