Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی گفت: مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی به رغم تبلیغات سوء دشمنان، در کشور ایران، امن ترین کشور منطقه برگزار شد.

مهرعلیزاده در مراسم افتتاحیه سومین دوره مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی که در 30 دی ماه در بجنورد برگزار شد، اظهارکرد: آمریکا بعد از دریافت سیلی محکم از جمهوری اسلامی ایران در مقابل جنایتی که مرتکب شده بود، سعی بر این داشت تا در یک نظام تبلیغاتی ایران را منطقه ای ناامن جلوه دهد، این درحالیست که اکنون شاهد حضور 20 کشور با 100 ورزشکار در این منطقه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ورزش های زورخانه ای یک اقدام ابتکاری از سوی جمهوری اسلامی ایران است، افزود: این فدراسیون از سال 83 فعالیت خود را آغاز کرد و 19 سال است که در جهان فعالیت می کند و اکنون 85 کشور عضو این فدراسیون هستند.

مهرعلیزاده ادامه داد: برگزاری دوره های آموزشی منظم در کشورهای مختلف، ایجاد فدراسیون ملی، ایجاد زورخانه در کشورهای مختلف و ... از جمله اقدامات این فدراسیون است.

وی تصریح کرد: ایرانیان افتخار می کنند که ورزشکاران از سراسر جهان، با این رشته ورزشی که قدمت سه هزار ساله دارد وارد گود می شوند و فرهنگ غنی ایران اسلامی در دنیا خود را به نمایش می گذارد.

سومین دور از مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی به میزبانی خراسان شمالی در بجنورد از امروز(30 دی ماه) آغاز و تا دوم بهمن ماه ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام             

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی مسابقات جهانی کشتی پهلوانی خراسان شمالي بجنورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۷۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم ‏CAS‏ علیه اسپانیا: انتخابات را از نو برگزار کنید

به گزارش "ورزش سه"، مشکلاتی که از روز فینال جام جهانی زنان و ‏حرکت جنجالی لوئیس روبیالس، رئیس سابق فدراسیون فوتبال ‏اسپانیا، گریبان‌گیر این فدراسیون شده ظاهرا تمامی ندارد. ‏

درحالیکه به نظر می‌رسید در هفته پیش رو شاهد برگزاری انتخابات ‏فدراسیون هستیم تا فوتبال اسپانیا سرانجام به آرامش برسد امروز ‏دادگاه عالی ورزش ‏CAS‏ حکم کرد که روند برگزاری انتخابات باید از نو ‏آغاز شود. علت این دستور این بود که میگل گالان علیه روند انتخابات ‏به ‏CAS‏ شکایت کرده و مدعی نقض حقوقش شده بود. ‏

گالان رئیس کمیته ملی مربیان فوتبال اسپانیا و از اعضای مجمع ‏فدراسیون فوتبال این کشور است. کمیسیون انتخابات فدراسیون ‏فوتبال اسپانیا از شکایت گالان و حکم ‏CAS‏ شاکی است. این ‏کمیسیون پیش از این مدعی شده بود گالان اطلاعات ناقصی در ‏اختیار ‏CAS‏ قرار داده ولی این دادگاه اعتراض‌ها را نپذیرفت. ‏

دیگر خبرها

  • مسابقات منطقه‌ای کشتی باچوخه در جوین خراسان رضوی برگزار شد
  • مسابقات منطقه‌ ای کشتی باچوخه در جوین برگزار شد
  • حکم ‏CAS‏ علیه اسپانیا: انتخابات را از نو برگزار کنید
  • بازگشایی گود زورخانه پایگاه پدافند هوایی کیش
  • مسابقات کاراته در بالاترین سطح و کیفیت در همدان برگزار شد
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • «گود و ماه» در ۱۸ زورخانه شهر اصفهان اجرا شد
  • بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۸ فروردین