Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت که در جلسه امروز این کمیسیون طرح معافیت یکی از فرزندان ذکور خانواده هایی که اهدای عضو در اثر مرگ مغزی دارند، تصویب شد.

محمد حسین قربانی در گفت‌وگو با ایسنا در توضیح جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: کمیسیون بهداشت به عنوان کمیسیون فرعی طرح معافیت یکی از فرزندان ذکور خانواده‌هایی که اهدای عضو در اثر مرگ مغزی، را مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه اهدای عضو به فرهنگ سازی و مشوق های نیاز دارد، اظهار کرد: طبق این طرح سازمان نظام وظیفه مکلف است پس از استیذان مقام معظم رهبری یکی از فرزندان ذکور خانواده‌ای که یکی از فرزندان آنها در اثر مرگ مغزی داوطلبانه اهدای عضو داشته است، از خدمت سربازی معاف کند.

قربانی همچنین با اشاره به بررسی آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص اجراء بند الف ماده 70 برنامه ششم توسعه و بند ج تبصره 17 قانون بودجه 1398 و همچنین همسان سازی بیمه‌ها گفت: در این جلسه موضوع تامین منابع بیمه‌ها در سال 99 و حذف هم پوشانی بیمه‌ای مورد بررسی قرار گرفت، همچنین برداشتن سقف ارائه خدمات توسط دستگاه‌های بیمه گر برای بیمارستان‌های بخش دولتی و خصوصی یکی موضوعات بسیار مهمی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

لینک کوتاه: asriran.com/002yej

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سربازی کمیسیون بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۷۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه دوران "سربازی" را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، همه افرادی که خدمت سربازی را گذرانده‌اند و در حال حاضر بیمه شده تامین اجتماعی باشند، می‌توانند میزان دوره‌ای که به خدمت سربازی مشغول بوده‌اند را به سنوات سابقه بیمه خود اضافه کنند.

 این متقاضیان برای تایید روزهای سپری شده خدمت وظیفه باید به دفاتر پلیس +10 یا سامانه سخا مراجعه و درخواست تایید اصالت کارت خدمت را ثبت کنند و سپس با ارسال پاسخ نامه ظرف مدت یک هفته ادامه مراحل را از شعبه بیمه مورد نظر پیگیری کنند.

دیگر خبرها

  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • اتمام بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق
  • چگونه دوران "سربازی" را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • معافیت بیمه‌ای برخی کارگران ساختمانی
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • نیاز اصفهان روزانه به ۶۴۰ اهداکننده خون
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی