Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: پلیس آگاهی استان با انتشار تصویر فردی که با راه اندازی شرکت جعلی اقدام به کلاهبرداری و فروش خودرو با اقساط بلند مدت می کرد، از شهروندان خواست، برای شناسایی یا طرح شکایت به پلیس آگاهی استان البرز مراجعه کنند.

به گزارش رکنا، سرهنگ"محمد نادربیگی" با اعلام این خبر، گفت: در پی دریافت چندین فقره پرونده کلاهبرداری از طریق یک شرکت لیزینگ خودرو با برند ساختگی، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پایگاه دوم پلیس آگاهی استان البرز، قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تلاش های شبانه روزی کارآگاهان، مدیر فروش و سایر کارکنان این شرکت صوری که 7 نفر بودند و با تشکیل 2 شرکت لیزینگی در کرج تاکنون از 150 نفر در شهرهای تهران و کرج به مبلغ 15 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و با وجوه پرداختی اقدام به خرید خودرو و سکه کرده بودند، دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در پی دستگیری اعضای این باند کلاهبرداری، معاون دادستان عمومی و انقلاب شهر کرج، دستور چاپ تصویر بدون پوشش یکی از اعضای اصلی باند را در رسانه های جمعی صادر کرده است، بنابراین از شهروندانی که به این شیوه و یا از سوی این فرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند درخواست می شود، برای پیگیری شکایت خود به پایگاه دوم پلیس پلیس آگاهی استان البرز، واقع در خیابان شهید بهشتی، جنب کلانتری 16 حصارک مراجعه کنند.*

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی انتقام سخت کلاهبرداری کلاهبرداری پلیس خرید خودرو اخبار حوادث پوشش قربانی عکس مرد شهروندان فیلم عکس تهران شهادت سردار سلیمانی ویدیو ها مرد شهید زندگی ترامپ یک زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۷۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان گودرزی گفت: تیم تخصصی کلانتری ۱۱ مرکزی شهر کرج حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک می‌شوند و آن را متوقف می‌کنند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه میزان قابل توجهی تجهیزات الکترونیک مربوط به بانک کشف شد و مأموران در تحقیقات تکمیلی متوجه می‌شوند که متهمان اقدام به سرقت این اموال از انبار دو شرکت وابسته بانک‌های دولتی در ماهدشت کرده‌اند.

فرمانده انتظامی کرج مطرح کرد: در این خصوص یک مالخر اموال مسروقه نیز در استان تهران دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او اموالی به ارزش حدود ۱۰ میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ گودرزی خاطرنشان کرد: شرکت‌ها نسبت به ایمن کردن اماکن و ساختمان‌های خود در جهت پیشگیری از سرقت اقدام کنند و هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6081853

دیگر خبرها

  • آزمون سخت دولت برای باز کردن گره حمل‌و‌نقل شهروندان تهرانی!
  • مدیر یک شرکت لوازم آرایشی در برج بیست طبقه‌اش به قتل رسید
  • قتل مدیر شرکت‌ لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو در برج ۲۰ طبقه‌اش
  • کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد
  • کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد
  • سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز
  • اشد مجازات برای سارقان سابقه دار/ به هیچ عنوان به سارقان مرخصی داده نمی شود
  • شهرداری زباله‌های قابل بازیافت شهروندان تهرانی را می‌خرد!
  • کاریابی اینترنتی، ترفند کلاهبرداران سایبری
  • بازگشت ۹۰۰ میلیون ریال از مبلغ کلاهبرداری شده به حساب شهروند ابرکوهی