Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیاندا پاتوسی، هافبک تازه وارد تیم فولاد خوزستان با انگیزه فراوان در تمرینات تیم نکونام حاضر است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دور جدید تمرینات تیم فولاد از روز یکشنبه در زمین اختصاصی این باشگاه آغاز شده است، آیاندا پاتوسی که تمرینات خود را از روز پنج شنبه در اهواز آغاز کرده با شروع تمرینات گروهی با انگیزه خاصی در تمرینات حاضر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیاندا پاتوسی که خرید فوق العاده باشگاه فولاد در فصل نقل و انتقالات زمستانی به حساب می‌آید، این فرصت را دارد تا با شروع دیدارهای قرمزهای اهواز در لیگ برتر از هواداران فولاد دلربایی کند تا الماس سیاه تیم قرمزپوش خوزستانی شود.

در صورت تعویق قطعی دیدار فولاد برابر استقلال، تیم فولاد باید در نخستین بازی خود در اصفهان به مصاف سپاهان برود، شهری که پاتوسی از آن خاطره خوبی دارد. او فصل پیش با لباس استقلال در این ورزشگاه درخشید و در ثانیه‌های پایانی گل برتری تیم شفر را زد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فولاد آیاندا پاتوسی باشگاه فولاد فولاد سپاهان آیاندا پاتوسی باشگاه فولاد تیم فولاد سپاهان فولاد محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۷۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر ساعت ۱۸ روز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم شمس آذر قزوین خواهد بود.

تمرینات آبی پوشان تهرانی زیر نظر جواد نکونام پیگیری می شود و امروز چهارشنبه نیز آبی پوشان در شرایطی تمرین خود را پشت سر گذاشتند که یامگا بازیکن مصدوم این تیم نیز کنار سایر نفرات حضور داشت.

یامگا که از ناحیه چشم مصدوم شده و دیدارهای زیادی را از دست داده است، با بستن چشم آسیب دیده اش در تمرینات شرکت کرد. استقلالی ها در تمرین امروز از لباس تمرینی سبز رنگ استفاده کردند.

کد خبر 6081414

دیگر خبرها

  • سردار آزمون در بغل قهرمان جهان (عکس)
  • سردار آزمون در بغل قهرمان جهان(عکس)
  • اخترشناسان پرجرم‌ترین سیاه‌چاله ستاره‌ای کهکشان راه شیری را کشف کردند
  • کوین یامگا در کمپ استقلال: تو فقط باش
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • پزشک استقلال: خیلی امیدواریم یامگا فصل بعد بازی کند
  • کشف پرجرم‌ترین سیاه‌چاله ستاره‌ای در کهکشان راه شیری
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال
  • جدال انتقامی یک ستاره مقابل فولاد
  • بازگشت یک استقلالی به تمرینات تیم