Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا در این دیدار که عصر دوشنبه در سالن ۱۷ شهریور آبادان برگزار شد تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان ۹۲ بر ۶۷ به برتری رسید.

پالایش نفت آبادان در کوارتر نخست این دیدار برتری خود را بر حریف کرمانی خود دیکته کرد و با نتیجه ۲۰ بر ۱۰ پیروز شد.

در کوارتر دوم بازی ۲ تیم شانه به شانه یکدیگر پیش رفتند و این پالایش نفت بود که با استفاده از تجربه بازیکنانش شاگردان هماد سامری ۱۶ بر ۱۱ به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کوارتر سوم نیز بازی پایاپایی برگزار شد ولی باز هم این بلندقامتان آبادان بودند که با نتیجه نزدیک ۲۴ بر ۲۲ پیروز میدان شدند.

در کوارتر چهارم پالایش نفتی‌ها با پرتاب های سه امتیازی محمدی عرصه را بر میهمان خود تنگ کردند و ۳۲ بر ۲۴ پیروز شدند.

سرمربی تیم مس کرمان در پایان این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: با تیم آماده پالایش نفت مقابله کردیم و همانطور که پیشبینی شد دیداری سخت برای ما بود.

محمد کسایی پور افزود: این دیدار برای ما نکات آموزشی زیادی داشت که می توانیم در دیدارهای بعدی از آنها استفاده کنیم.

وی افزود: در کوارترهای اول و چهارم به لحاظ دفاعی مشکلات زیادی داشتیم و نفتی ها از اشتباهات بهتربن استفاده را بردند.

کسایی پور تصریح کرد: در کوارتهای دوم و سوم سعی در کنترل کردن نفتی ها داشتیم که تا حدود زیادی موفق به انجام آن شدیم‌.

سرمربی تیم پالایش نفت آبادان نیز در خصوص این دیدار گفت: بازی خوبی امروز از بازیکنانم شاهد بودم که نتیجه آن پیروزی با اختلاف مناسب بود.

هماد سامری افزود: تیم مس کرمان در زمین دوندگی زیادی داشت ولی تجربه بازیکنان ما پیروزی را رقم زد.

وی اظهار داشت: در دفاع و حمله عملکرد خوبی داشتیم بخصوص زمانی که بازیکنان جوان وارد زمین شدند.

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با این پیروزی و ۳۴ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر قرار گرفت.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 بسکتبال پالایش زمین مس کرمان نفت آبادان قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۷۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با اشاره به شکست در سه بازی های گذشته این تیم در لیگ برتر فوتبال کشور گفت: باید به طور حتم بازی مقابل استقلال خوزستان را ببریم.

مارینوس اوزونیدیس شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال خوزستان هفته در ۲۴ لیگ برتر افزود: چهار پنج بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در بازی فردا مقابل استقلال خوزستان غایب هستند اما ما ۱۱ بازیکن داریم و باید نتیجه لازم را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: معتقدم که تیم ما و گل‌گهر سیرجان باوجود نمایش و فوتبال زیبایی که در این فصل ارائه دادیم، جایگاه لازم را در لیگ برتر کشور به دست نیاوردیم و بخشی از این موضوع به بدشانسی برمی‌گردد که گریبانگیر هر ۲ تیم شده است. 

سیروس پورموسی در نشست خبری پیش از بازی مقابل گل‌گهر سیرجان افزود: همچنین دیگر موارد باعث شد ۲ تیم نتوانند به جایگاه لازم برسند.

وی تصریح کرد: گل گهر با وجود امکانات، ظرفیت و شرایط خوب ۲ فصل گذشته می توانست جزو مدعیان قهرمانی باشد و استقلال خوزستان نیز می توانست جایگاه تک رقمی و بقای راحت تری در لیگ برتر داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان عنوان کرد: بازی  از دو جهت برای ما مهم است ابتدا باید جایگاه خود را در جدول رده بندی بهتر کنیم و همانطور که بازی زیبایی را در دور رفت مقابل گل‌گهر سیرجان داشتیم، امیدوارم این اتفاق تکرار شود و فردا فوتبالی بازی کنیم که تمامی نگاه ها به سیرجان باشد.

تیم فوتبال گل گهر  امروز ساعت ۱۷:۴۵  در هفته ۲۴ رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان به مصاف استقلال خوزستان می رود.

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال؛ برتری شهرداری گرگان برابر مهرام
  • شهرداری گرگان برنده نخستین دیدار برابر مهرام شد
  • پیروزی خانگی شهرداری گرگان مقابل مهرام
  • پیکان سبزوار برابر پرواز هوانیروز اصفهان پیروز شد
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس برابر نفت‌‌آبادان؛ همان همیشگی!
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار مقابل نفت آبادان؛ ورژن خندان اوسمار
  • اعلام رای دیدار سپاهان اصفهان و پالایش گاز ایلام