Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: روند تبیین مصادیق تخلف‌های انتخاباتی در فضای مجازی در آستانه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گسترش یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حبیب الله خجسته‌پور عصر امروز در نشست شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان در سالن غدیر استانداری اظهار کرد: تخلف در انتخابات چه در فضای مجازی و واقعی فرقی ندارد و در هر حالت، رویدادهای با ماهیت تخلف،‌ باید کنترل و طبق قانون با آن برخورد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطر نشان کرد: فرد متخلف در فضای مجازی در بعضی موارد قابل شناسایی نیست که این امر باعث مشکلاتی می‌شود‌.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: باید رویه اصولی برای جلوگیری از تخلف‌های احتمالی در فضای مجازی در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد توجه قرار گیرد و آگاهی بخشی از مصادیق تخلف‌ها در فضای مجازی در کنار شور انتخاباتی مورد توجه باشد.
خجسته‌پور اضافه کرد: لازم است رسانه‌ها ، افکار عمومی ، نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و طرفدارانشان با ساز و کارهای مشخص از مسایل مربوط به تخلف‌های فضای مجازی آگاهی داشته باشند‌.
وی گفت: در ارتباط با فضای مجازی در آستانه انتخابات که چه اقداماتی مورد رسیدگی قرار گرفته است ، چه نوع تخلف‌هایی مصداق دارد، تاکنون با چند فرد برخورد شده است و توقع‌ها و مسایل قانونی از سوی روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها بحث شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: کمیته فضای مجازی به عنوان زیرمجموعه کمیته شورای اطلاع رسانی در دستور کار است که با هم‌اندیشی برای تشکیل این کمیته تلاش می‌شود.
وی اضافه کرد: هدف و برنامه‌های متنوعی با تشکیل این کمیته در دستور کار است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تصریح کرد: دبیرخانه شورای اطلاع رسانی استان در ارتباط با نحوه ساز و کار کمیته فضای مجازی، دستورالعمل و یا پیش نویس دستورالعمل را تهیه کند‌.
وی خاطر نشان کرد: عنوان کمیته، اعضای و اهداف تشکیل این کمیته در پیش نویس مربوط بیان شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی نشست خبری در ارتباط بیان دستاوردهای دولت تدبیر و امید و نظام جمهوری اسلامی در حوزه کاری خودشان تا آغاز دهه مبارک فجر را برگزار کنند.
خجسته پور تصریح کرد: نشست خبری استاندار محترم سمنان به منظور تبیین دستاوردهای دولت و نظام‌جمهوری اسلامی در دستور کار است.
وی افزود: عملکرد فعالان فضای مجازی استان با توجه به رهیافت های قانونی در آستانه انتخابات مطلوب است و این روند با عملکرد حرفه ای این فعالان ادامه یابد.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فضای مجازی مجلس شورای اسلامی سمنان انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۷۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدیدهای فضای مجازی برای کودکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ نتیجه پژوهش سازمان غیر دولتی هلندی یوروچایلد نشان داد کودکان و نوجوانان ترجیح می‌دهند فعالیت‌های برخط خود را بطور شفاف بیان نکنند و با بزرگسالان در مورد خطراتی که در فضای مجازی با آنها روبرو هستند صحبت نکنند. 

احمد امین فرد گزارش می دهد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • دبیر شورای مجازی استان کرمانشاه معرفی شد
  • نقش ارتش در دفاع مقدس و امنیت تبیین شود
  • اختصاص فضای بیشتر به نمایشگاه کتاب با توسعه مصلی
  • تصویب کلیات سند ملی محتوا در شورای ملی فضای مجازی کشور
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت رفع شود / روند ازدواج جوانان تسهیل شود
  • نقش و جایگاه ارتش تبیین و اطلاع‌رسانی شود
  • روند توسعه دیپلماسی منطقه‌ای تداوم می‌یابد
  • باید‌ها و نباید‌های استفاده کودکان از فضای مجازی
  • تهدیدهای فضای مجازی برای کودکان
  • روند کاهشی تصادفات رانندگی نوروزی مهاباد در طول سال هم تداوم یابد