Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، رامی عبدالرحمن مدیر مرکز موسوم به دیده بان حقوق بشر سوری فاش کرد که افراد مسلح سوری وابسته به آنکارا به بهانه جنگ در لیبی از آنجا به ایتالیا می‌روند.

وی افزود: بخشی از این افراد که در چارچوب انتقال به لیبی می‌روند از ایتالیا سردرمی آورند و تاکنون ۱۷ نفر از آنها به ایتالیا رسیده اند و این را خویشاوندان و نزدیکان آنها اعلام کرده اند و آنها از اول هدفشان رفتن به ایتالیا بوده است و به محض اینکه به لیبی رسیده اند، سلاح را رها و به ایتالیا رفته اند و بخشی هم به الجزایر رفتند تا از آنجا به اروپا بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رامی عبدالرحمن اعلام کرد: روند ثبت نام از افرادی که مایل به رفتن به طرابلس هستند ادامه دارد و گروه جدیدی از مزدوران به طرابلس وارد شده اند و تعداد آنها تاکنون به ۲۴۰۰ نفر رسیده است و ۱۷۰۰ نفر از آنها به اردوگاه‌های آموزشی ترکیه وارد شده اند. همزمان در عفرین و مناطق سپر فرات و منطقه شمال شرق سوریه جذب نیرو در حال انجام است و این افراد از گروههای لواء المعتصم، فرقه السلطان مراد، لواء صقور الشمال، الحمزات، فیلق الشام و سلیمان شاه و لواء السمرقند هستند.

وی گفت: ترکیه ۶۰۰۰ نفر از سوری‌ها مورد حمایت خود را در لیبی می‌خواهد و پس از آن در راستای کاستن از مشوق‌ها حرکت خواهد کرد. همچنین اجساد مزدوران سوری در طرابلس مشاهده شده است و تعداد کشته شدگان سوری وابسته به ترکیه به ۲۴ نفر رسیده است.

کد خبر 4830955

منبع: مهر

کلیدواژه: لیبی سوریه ترکیه طرابلس ایالات متحده آمریکا ایران عراق لیبی قاسم سلیمانی انتقام سخت موشکی دونالد ترامپ رژیم صهیونیستی سوریه روسیه ترکیه برجام لبنان ولادیمیر پوتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۷۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از عملیات وعده صادق در ترکیه

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از آنکارا، در این اجتماع که با حضور شمار زیادی از مردم، گروه‌ها و احزاب، سیاسی برپا شد، برخی سخنرانان ضمن محکومیت رژیم صهیونیستی، مشارکت کشور‌های غربی بویژه آمریکا در تجاوزات و نسل کشی آن رژیم را مصداق جنایت علیه بشریت دانستند.
شرکت کنندگان در این تجمع مردمی، با قدردانی از اقدام اخیر جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم صهیونیستی، بر لزوم حفظ اتحاد کشور‌های مسلمان علیه این رژیم تأکید کردند.
در این تجمع، برخی شرکت کنندگان با حمل تصاویری از شهید حاج قاسم سلیمانی و پرچم‌های فلسطین و حزب الله لبنان، با نصب دسته‌های گل بر درِ ورودی سرکنسولگری کشورمان، از جمهوری اسلامی ایران تشکر کردند...

 

دیگر خبرها

  • (تصاویر) اعتراض مردم ترکیه به سفر رئیس جمهور آلمان به آنکارا
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • معادلات جالب برای سردار آزمون در ایتالیا
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد
  • پاسخ جالب چالهان‌اوغلو به میلانی‌ها پس از قهرمانی اینتر+ عکس
  • تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایات‌ صهیونیست‌ها
  • خیز بغداد و آنکارا برای توسعه همه جانبه رابطه / در سفر کم سابقه اردوغان به عراق چه می گذرد؟ / نفت، آب و تروریسم مهم ترین پرونده های روز میز مذاکرات دوجانبه
  • اتفاقی جالب در فوتبال ایتالیا؛ پدر و پسر با پیراهن مسینا به میدان رفتند / عکس
  • حمایت از عملیات وعده صادق در ترکیه
  • حمایت مردم ترکیه از پاسخ موشکی ایران به رژیم اسرائیل