Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتسال سوهان محمدسیما قم گفت: تنها نقطه تاریک بازی با گیتی‌پسند این بود که یک دقیقه و ۳۰ ثانیه مانده به پایان بازی داور پنالتی از روی نقطه اول را برای ما اعلام نکرد. ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سید وحید غیاثی پس از شکست تیمش در دیدار دوم مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال برابر گیتی‌پسند، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به هر 2 تیم خسته نباشید می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گیتی‌پسند تیم بسیار منسجم و خوبی است و هزینه گزافی هم انجام داده است و این پیروزی را به آنها تبریک می‌گویم.

وی افزود: بازی هیچ مشکل خاصی نداشت و 2 تیم بازی زیبا و سطح بالایی انجام دادند، اما تنها نقطه تاریک این بازی این بود که یک دقیقه و 30 ثانیه مانده به پایان بازی داور پنالتی از روی نقطه اول را برای ما اعلام نکرد.

سرمربی تیم فوتسال سوهان محمدسیما قم ادامه داد: اگر این پنالتی اعلام و تبدیل به گل می‌شد، می‌توانستیم بازی را به تساوی و وقت اضافه بکشانیم. البته بضاعت تیم ما همین بود. امروز 3 بازیکن جوانان و امید خود را روی نیمکت داشتیم و واقعاً در 10 دقیقه پایانی بازی کم آوردیم و مجبور شدیم به پاورپلی دست بزنیم که ریسک است و ممکن است به گل برسی یا گل بخوری که قسمت دوم برای ما اتفاق افتاد.

پلی‌آف لیگ برتر فوتسال| گیتی‌پسند با پیروزی دوباره مقابل محمد سیما راهی نیمه نهایی شداصفهان| پیروزی سخت گیتی‌پسند در پلی‌آف لیگ برتر فوتسال؛ صعود شاگردان بی‌غم به نیمه‌نهاییمراکش حریف احتمالی تیم ملی فوتسال در بازی تدارکاتی

وی اضافه کرد: در بازی که می‌توانستیم شکست نخوریم باختیم اما به هر حال پیروزی حق گیتی‌پسند بود.

غیاثی درباره اعتراض‌های خود به داوری این دیدار بیان کرد: در 10-12 سالی که مربیگری می‌کنم شاید به ندرت درباره داوری صحبت کرده باشم، اما امروز داور با اعلام نکردن ضربه پنالتی واقعاً ما را آتش زد! فکر نمی‌کنم این داور در هیچ تست داوری قبول شود و داور از نظر فیزیک بدنی و ... در حد این بازی نبود و نمی‌دانم چرا فدراسیون چنین داوری برای این بازی حساس انتخاب کرده بود.

انتهای پیام/165/ ع

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۷۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان میزبان ۴۵ داور جهانی در مسابقات کاراته کشور

به گزارش جام جم آنلاین همدان، حسین زیوری داور آسیایی کاراته استان همدان در خصوص برگزاری مسابقات کاراته کشور در همدان گفت: این مسابقات برای انتخابی کاراته تیم‌ملی در سطح پایه در رده سنی جوانان، نوجوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان برگزار می شود.

وی با اشاره به داوری خوب داوران همدانی در این مسابقات افزود: داورانی که برای داوری مسابقات کاراته نیز به استان همدان آمده اند داوران مطرح جهانی، آسیایی و ملی هستند.

زیوری ادامه داد: بالغ بر ۴۵ داور جهانی در این مسابقات حضور دارند و همچنین ۷۰ تا ۷۵ داور آسیایی، ملی نیز مسابقات کاراته را قضاوت می کنند.

این داور آسیایی کاراته استان همدان با تاکید بر اینکه از لحاظ کیفیت داوری مسابقات خوب است خاطرنشان کرد: نظارت خوبی توسط کمیته داوران فدراسیون برای داوری این مسابقات وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه برای ارتقای داوری داوران آسیایی کلاس داوری قرار است در این چند روز مسابقه برگزار شود گفت: ارزیابی توسط کمیته داوران و سرپرست داوران در دو بخش عملی و تئوری انجام‌ می شود.

زیوری همچنین با بیان اینکه در مجموع ۴۰ تا ۴۵ داور ملی در کل استان فعال هستند، اضافه کرد: هر ساله برنامه ارتقا درجه داوران در استان برگزار می شود و بروزرسانی داوران نیز هماهنگ با قانون فدراسیون جهانی کاراته مورد توجه قرار می گیرد.

گفتنی است؛ حسین زیوری، محمد ترابی، بهرام قمری، حسن الماسی، سعید بهرامی عابد، محمدرضا راستی در این مسابقات از همدان داوری می کنند.

دیگر خبرها

  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول
  • کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد
  • ادعای رئیس لالیگا: تکنولوژی گل هم خطا دارد!
  • عصبانیت جرارد پیکه: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ توپ از خط رد شد!
  • پنالتی جنجالی رئال درست بود (عکس)
  • روزهای تاریک یاران علیپور تمام شد
  • تارتار: کسی فکر نمی‌کرد ملوان روزی با سپاهان رقابت کند
  • معرفی داور دیدار سپاهان و ملوان
  • همدان میزبان ۴۵ داور جهانی در مسابقات کاراته کشور