Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،تیم‌های ملی هندبال ایران و کویت در نخستین دیدارشان در دور دوم رقابت‌های قهرمانی هندبال آسیا و انتخابی جهان از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران در کویت به مصاف یکدیگر رفتند. هندبالیست‌های ایرانی که در دور نخست این رقابت‌ها و در گروه اول با تیم‌های هندبال نیوزلند و بحرین هم گروه بودند با ثبت آمار یک برد و یک باخت برابر نیوزلندی‌ها و بحرینی‌ها به عنوان تیم دوم گروهشان به مرحله بعدی صعود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها در دور دوم و در گروه دوم این رقابت‌ها با تیم‌های کویت (میزبان)، قطر و کره جنوبی هم گروه شدند و حالا باید برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر و کسب سهمیه رقابت‌های قهرمانی جهان برای دومین مرتبه در تاریخ، در میان ۲ تیم برتر این گروه قرار بگیرند به همین دلیل اهمیت بازی امشب بسیار زیاد است و می‌تواند سرنوشت ساز باشد.

تیم ملی هندبال کویت هم اما تیم دست و پا بسته‌ای نیست ، آن‌ها دومین تیم پر افتخار قاره کهن هستند، اما با این حال تعلیق آن‌ها در چند سال گذشته باعث شده تا آن‌ها با افت نسبتا زیادی رو به رو شوند، کویت همین چندی پیش و در رقابت‌های انتخابی المپیک هم ۲ مرتبه برابر تیم ملی کشورمان قرار گرفت که حاصل آن یک باخت و یک تساوی برای کویتی‌ها بود.

نیمه نخست

 

بیشتر بخوانید:

حیدر پور: امیدوارم مقابل بحرین نتیجه لازم را کسب کنیم / بازیکنان شرایط خوبی دارند

تیم ملی هندبال ایران ۲۰ - بحرین ۲۲ / ملی پوشان هندبال راه سخت را انتخاب کردند

کارشناس هندبال: صعود از گروهمان به عنوان تیم اول کار ما را آسان‌تر خواهد کرد

در حال تکمیل...

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون هندبال تیم ملی هندبال ایران مسابقات قهرمانی هندبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۸۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساحلی‌بازان به کشور بازگشتند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات والیبال ساحلی تور آزاد سامیلا تایلند از روز شنبه ۲۵ فروردین آغاز شد و پس از چهار روز با نائب قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک به پایان رسید.   کاروان والیبال ساحلی ایران شامل تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (عباس پورعسگری/علیرضا آقاجانی)، تیم ملی والیبال ساحلی ایران دو (عبدالحامد میرزاعلی/ابوالحسن خاکی زاده)، رحمان رئوفی (سرمربی)، آرش رامسری (مربی)، غلامرضا بحریه (سرپرست) و حسن بازدرهوا (داور بین‌المللی) بامداد روز (جمعه ۳۱ فروردین) با استقبال امیرحسین منظمی عضو هیات رئیسه فدراسیون، مهدی اسلامی خزانه‌دار و کامران ذوقی دبیر کمیته ساحلی از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شدند.   تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (عباس پورعسگری/علیرضا آقاجانی) که برای رسیدن به دیدار فینال رقابت‌های والیبال ساحلی تور آزاد سامیلا تایلند شش پیروزی برابر هند، مالدیو، قطر، اندونزی، ژاپن و تایلند به دست آورده بود، در آخرین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف استرالیا دو (Burnett/Pearse) رفت و مغلوب شد تا به عنوان نائب قهرمانی قناعت کند.   تیم ملی والیبال ساحلی ایران دو (عبدالحامد میرزاعلی/ابوالحسن خاکی زاده) نیز در این رقابت‌ها حضور داشت که در مرحله مقدماتی دو برد و یک شکست به دست آورد و به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله حذفی شد و در مرحله نخست حذفی به مصاف استرالیا یک رفت و دو بر صفر مغلوب حریف قدرتمند خود شد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. ­

دیگر خبرها

  • ساحلی‌بازان به کشور بازگشتند
  • پیروزی کویت مقابل بحرین؛ ایران صدرنشین شد
  • باخت غیرمنتظره ژاپن در گام اول جام ملت های فوتسال آسیا
  • باخت غیرمنتظره ژاپن در گام اول/کویت، پیروز هم‌گروه‌های ایران
  • پیروزی هم‌گروه ایران در جام ملت‌ها
  • برتری کویت برابر بحرین در دیدار نخست
  • شاگردان شمسایی با پیروزی آغاز کردند
  • باخت تیم فوتسال افغانستان در برابر ایران
  • آغاز جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از امروز + ساعت و برنامه کامل بازی‌ ها
  • مساله بحرین و استیضاح دولت هویدا + عکس های تاریخی