Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز دوشنبه با شرکت در یک نشست مطبوعاتی اعلام کرد: لندن از من خواسته است تا برای حل موضوع توافق هسته‌ای (برجام) اقدام کنم.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در پایان نشست وزیران خارجه اتحادیه اروپا در بروکسل در این خصوص گفت: ما با اعضای این توافق برای رایزنی پیرامون حرکت رو به جلو در تماس هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوزف بورل با یادآوری این مطلب که تروئیکای اروپایی عضو برجام (انگلیس، فرانسه و آلمان) از وی خواسته اند تا مکانیسم حل اختلاف در برجام (مکانیسم ماشه) رافعال کند، گفت که این ۳ کشور تاکید کرده اند که این اقدام برای حفاظت از توافق است و نه جایگزین کردن آن با توافقی دیگر.

کد خبر 4830958

منبع: مهر

کلیدواژه: جوزف بورل برجام مکانیسم ماشه ایالات متحده آمریکا ایران عراق لیبی قاسم سلیمانی دونالد ترامپ انتقام سخت موشکی رژیم صهیونیستی سوریه روسیه ترکیه برجام لبنان ولادیمیر پوتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۸۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد جنایت های رژیم صهیونیستی در نوار غزه میلیاردها دلار خسارت در نوار غزه به جا گذاشته است.

«جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روزچهارشنبه اذعان کرد: میزان ویرانی های غزه در نتیجه حملات اسرائیل، بیشتر ازویرانی های جنگ جهانی دوم است.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا افزود: جنگ در غزه ۱۹ میلیارد دلار به این منطقه خسارت زده است.

بورل تاکید کرد که بیش از ۶۰ درصد زیرساخت ها آسیب دیده و ۳۵ درصد زیر ساخت های غزه به طور کامل تخریب شده اند.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیروز هم اذعان کرد که رژیم صهیونیستی قطعنامه شورای امنیت در خصوص کمک رسانی به نوار غزه را زیر پا گذاشته است.

کد خبر 6087935

دیگر خبرها

  • بورل: ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • بورل: درباره ایران باید جایی را برای دیپلماسی در نظر گرفت
  • بورل: تحریم‌ها ایران را نمی‌ترساند
  • بورل: کل خسارت مادی به غزه بیش از ۹۰ میلیارد دلار است
  • بورل: به همکاری با آنروا ادامه می دهیم
  • ‌درخواست «بورل»برای کاهش تنش در منطقه
  • بورل: پیشرفتی برای کاهش فاجعه بشری در غزه رخ نداده است
  • اتحادیه اروپا تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال می‌کند
  • توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم های بیشتر علیه ایران
  • بورل: تحریم‌های بیشتری باید علیه شهرک نشینان وضع شود