Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: وزیر کشور با اشاره به بررسی موضوع وجود قرص در کیک‌های خوراکی از سوی ناجا و وزارت اطلاعات، گفت: عده‌ای از افراد این کار را بعد از خرید کیک انجام داده بودند که بازداشت هم شدند و برخی آن را برای کار تفریحی انجام داده بودند.
به گزارش خرداد به نقل از فارس، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور عصر امروز(دوشنبه) در پایان جلسه ستاد هماهنگی اطلاع رسانی اقتصادی کشور گفت: اعضا گزارشی که از مصوبات جلسه قبل داشتند ارائه دادند که نشان می‌دهد صد در صد مصوبات پیگیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله موضوعات این جلسه صد قلم کالای مورد رصد وزارت صمت بود که مطرح شد و میانگین قیمت ها و صد کالا نسبت به قبل کاهشی بوده که حدود ۵درصد، بالای ۵درصد و ۱۰در صد را تشکیل می‌دادند اما بین یک تا ۲درصد افزایش قیمت داشتند.
وی اضافه کرد: مساله بعدی با توجه به ایام پایان سال بحث واردات کالاهای اساسی بود، بازار نسبت به کالاهای اساسی چه مصرفی و چه واسطه ای باید مراقبت های لازم را داشته باشد. امسال۱۷میلیون تن واردات در ۱۳قلم کالای اساسی داشتیم که سال گذشته ۱۳میلیون تن بوده است. بانک مرکزی همه منابع ارزی لازم را تخصیص داده و هیچ نگرانی در خصوص کالاهای اساسی نداریم و نخواهیم داشت.
وزیر کشور گفت: مساله بعدی موضوع گردشگری و فضایی که ایجاد شده، بود که احتمال می دهیم با توجه به فضای موجود در کشور نگرانی ایجاد شود، پیش بینی این است علی رغم تبلیغات منفی با برنامه ریزی های انجام شده و مصوبات امروز می توانیم وضعیت خوبی داشته باشیم و فضای گردشگری را در شرایط مناسب قرار دهیم. کارگروهی هم در این باره تشکیل شد.استانداران مسئول شدند با سرپرستی وزارت گردشگری این موضوع را پیگیری کنند. در حوزه های تبلیغی و حوزه های تخفیفی در برخی خدمات هم به صورت تشویق و هم به صورت الگویی پیشنهاد خوبی داشتیم که اگر انجام شود، شرایط بسیار بهتر خواهد شد.
وزیر کشور در مورد اخبار منتشر شده مبنی بر وجود سم در برخی شیرهای مورد استفاده در جامعه، گفت: متاسفانه در صداوسیما مصاحبه غیر تخصصی انجام شد که مجری تخصص نداشت و کارشناس هم ملاحظات لازم را نداشت.
وی ادامه داد: از وزارت صمت و بهداشت و دستگاه‌ها دعوت کردیم، دستگاهای اجرایی و کارشناسان نسبت به این موضوع اطمینان دادند که بالاترین استانداردها در تولید شیر رعایت می شود و جای هیچ نگرانی نیست. بالاتفاق همه دستگاهای کارشناس و اجرایی چه در بخش خصوصی و جه در بخش دولتی نسبت به این موضوع اطمینان دادند که هیچ نگرانی در خصوص مصرف شیر در کشور وجود ندارد.
رحمانی فضلی تاکید کرد: لبنیات و فرآورده های لبنی از مهمترین صادرات ما است و از صداوسیما خواهش می‌کنیم دقت و مراعات کند که اقدامات اینگونه می تواند همه زحمات این حوزه را بر باد دهد.
وزیر کشور در مورد موضوع وجود قرص در کیک های خوراکی، اظهار داشت: جریان کیک‌ها هم در نیروی انتظامی و هم در وزارت اطلاعات بررسی شد و به این نتیجه رسیدند که عده‌ای از افراد این کار را بعد از خرید کیک انجام داده بودند که بازداشت هم شدند و برخی آن را برای کار تفریحی انجام داده بودند.
برچسب ها: وزیر کشور ، کیک‌های آلوده ، عبدالرضا رحمانی فضلی

منبع: خرداد

کلیدواژه: وزیر کشور کیک های آلوده عبدالرضا رحمانی فضلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۸۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص یارانه گسترده فرهنگی برای نمایشگاه کتاب/ اعزام حاجیان از اواخر اردیبهشت انجام می‌شود

محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به هماهنگی خوبی که با سازمان برنامه و وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی داشتیم مقرر شد، برنامه پیشنهادی وزارت فرهنگ در موضوع تخصیص یارانه فرهنگی برای نمایشگاه کتاب امسال با ابعاد بسیار گسترده تری نسبت به سال‌های گذشته انجام شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: در وزارت فرهنگ سال‌های سال است که برای دانشجویان، طلاب و اساتید حوزه و دانشگاه، یارانه خرید کتاب تخصیص می‌یابد، اما امسال با برنامه ریزی انجام شده این طرح را توسعه خواهیم داد و مناطق محروم در این طرح دیده می‌شود و با استفاده از سامانه‌های فروش برخط که در اختیارمان قرار گرفته تحول مهم برای برقراری عدالت فرهنگی صورت گرفته است.

اسماعیلی اضافه کرد: در خرید برخط این امکان فراهم شده که همزمان با تهران همه نقاط کشور شهر‌ها و روستا‌ها در عرض ۱۰ دقیقه می‌توانند وارد سامانه شوند و کتاب مورد نظر خود را خرید کنند و کتاب‌ها به صورت رایگان درب منزل آنها تحویل شود. 

وی افزود: هر شهروند ایرانی در دورترین نقطه در سرخس، چابهار، خرمشهر و جزیره قشم کتابی را خریداری کند کتاب به صورت رایگان درب منزل آنها تحویل داده می‌شود.

تخصیص ارز مبادله‌ای برای حجاج انجام می‌شود 

وزیر فرهنگ همچنین گفت: تخصیص ارز حجاج اتفاق افتاده است و حاجیان که قریب به ۹۰ هزار نفر هستند و از اواخر اردیبهشت ماه اعزام شروع خواهد شد و با ارز مبادله ای این اعزام ها صورت خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال های جعلی آزمون سراسری
  • دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری
  • تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان
  • در توزیع مصوبات سفر‌های هیات دولت به فارس عدالت رعایت شده است
  • اعطای تسهیلات به صنعت داروسازی و اظهار امیدواری معاون وزیر صمت
  • اختصاص یارانه گسترده فرهنگی برای نمایشگاه کتاب/ اعزام حاجیان از اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • واکنش وزیر ارتباطات به تولید گوشی نوکیا در ایران
  • وزیر صمت:‌ ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شد
  • پرونده خندقلو در وزارت راه؛ آیا این گره ترافیکی خراسان شمالی باز می شود؟
  • ثبت بالاترین میزان تاریخ تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲