Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیزاله آروین روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: بحث سرویس رفت و آمد دانش‌آموزان به مدارس ، رابطه مستقیمی بر ادامه تحصیل آنها دارد در صورتی که هزینه سرویس دانش آموزان مناطق محروم تامین نشود باعث ترک تحصیل و بازماندگی از تحصیل آنها خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار در مجموع برای تامین هزینه سرویس دانش‌آموزان مناطق محروم نیاز است گفت: یک هزار و ۱۳۱ وسیله نقلیه برای آمد و شد این تعداد دانش آموز نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: با توجه به اینکه آموزش و پرورش توانایی تامین این میزان اعتبار را ندارد پنج هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز از این تعداد که شرایط حساس‌تر و سخت‌تری برای رفت و آمد به مدرسه را دارند برای در اختیار داشتن سرویس مشخص شده اند.

آروین ادامه داد: این تعداد دانش آموز به ۳۱۱ سرویس مدرسه و ۸۴ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارند که از این میزان اعتبار ۲۰ میلیارد ریال را وزارت آموزش و پرورش پرداخت کرده است.

وی گفت: مبلغ ۶۴ میلیارد دیگر نیز باید در خوزستان تامین شود تا از ترک تحصیل دانش آموزان زیادی جلوگیری شود.

بر اساس اعلام مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان مبلغ ۶۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز سرویس مدرسه دانش آموزان مناطق محروم و روستایی استان از محل اعتبارات دهیاری ها و شرکت ها و صنایع خوزستان تامین شده است.

جمعیت دانش آموزی خوزستان حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر است.

برچسب‌ها مدرسه دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدرسه دانش آموزان مدرسه دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۸۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با پیگیری‌های خبر خوزستان، در پی گزارش از مشکلات آبرسانی به واحد‌های تولیدی از خبر خوزستان طرح آبرسانی به این واحد‌های تولیدی آغاز شد.

رئیس آب و فاضلاب سالمد دزفول گفت: این واحد‌های تولیدی در طول ۱۰ سال گذشته آب مورد نیاز خود را از طریق تانکر تامین و همین امر موجب راکد ماندن و غیر فعال شدن بعضی از طرح‌های اشتغالزایی و‌تولیدی شده بود.


محمد باقر منش افزود: با اجرای این طرح که به طول ۶ کیلومتر انجام می‌شود،   مشکل آبرسانی به واحد‌های تولیدی سردشت دزفول برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد:  در مجاورت این طرح   دو روستا عباس آباد و غریب آباد نیازمند تامین آب شرب هستند که با تامین لوله مورد نیاز به این روستا‌ها آبرسانی خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان