Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد گفت: دومین گروه جهادی شهدای شهرستان پارس‌آباد مغان در راستای خدمت رسانی به هموطنان سیل‌زده به مناطق سیل زده بخش معمولان استان لرستان اعزام شد. ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ حسن نوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پارس‌آباد اظهار داشت: دومین گروه جهادی شهدای شهرستان پارس‌آباد مغان در راستای خدمت رسانی به هموطنان سیل‌زده به مناطق سیل زده بخش معمولان استان لرستان اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این گروه جهادی متشکل از 12 جهادگر است افزود: اولین گروه جهادی از ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس‌آباد مغان با نام شهدای پارس‌آباد بعد از سیل استان لرستان به این مناطق اعزام شدند و این گروه به عنوان دومین گروه جهادی اعزام می‌شوند.

نوری با اشاره به اقدامات گروه‌های جهادی در مناطق سیل‌زده تصریح کرد: گروه‌های جهادی اعزامی از سطح شهرستان پارس‌آباد به مناطق سیل‌زده خدمات مناسبی در حوزه‌های عمرانی به هموطنان سیل‌زده مان در استان لرستان به ویژه در بخش معمولان این استان ارائه کردند.

نیروهای جهادی بسیج دانشگاه اصفهان به مناطق سیل‌زده اعزام می‌شوند‌فعالیت گروه‌های جهادی باید مسجدمحور باشدلرستان| صدا و سیما به فعالیت نیروهای جهادی توجه بیشتری کند

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج در صف مقدم خدمت به مردم قرار دارند بیان کرد: امروز در کشور هر کجا با مشکلی رو به رو می‌شویم و نیاز به حضور مردم باشد بسیجیان ما با جان و دل در خط مقدم حاضر‌ند.

وی خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی را جزء برنامه‌های اولویت‌دار بسیج و سپاه دانست و اظهار کرد: کسب رضایت الهی و ایجاد رضایت و امیدواری در بین مردم سرلوحه حرکت گروه‌های جهادی است.

انتهای پیام/ 146

R41374/P/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۸۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کاروان از لرستان به حج عمره اعزام می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حمید مصطفایی در سخنانی، اظهار داشت: اولین کاروان حج عمره لرستان در قالب یک کاروان با ظرفیت ۸۵ نفر از شهرستان بروجرد اعزام می‌شود.

وی افزود: از اواخر اردیبهشت اعزام زائران حج عمره آغاز می‌شود و لرستان برای حج عمره هشت کاروان با ظرفیت هزار و ۲۱۰ نفر دارد.

مدیرکل حج و زیارت لرستان، عنوان کرد: از این تعداد دو کاروان خرم‌آباد، دو کاروان بروجرد، یک کاروان کوهدشت، یک کاروان الیگودرز، یک کاروان سلسله و دلفان و یک کاروان نیز متعلق به شهرستان دورود است.

مصطفایی، تصریح کرد: کاروان‌های عمره از ۲۰ تا ۲۵ اردیبهشت عازم مدینه منوره می‌شوند، ولی تاریخ دقیق اعزام کاروان لرستان هنوز مشخص نیست.

وی با بیان اینکه اعزام کاروان‌ها از طریق تهران و از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) انجام می‌شود، گفت: کلاس‌های آموزشی زائران توسط مسئولان کاروان‌ها نیز در حال انجام است.

کد خبر 6086596

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • اولین کاروان از لرستان به حج عمره اعزام می‌شود
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • اولین کاروان حج عمره لرستان پنجم اردیبهشت اعزام می‌شود
  • بازدید بازرس کل لرستان از برخی مناطق شهر خرم آباد  
  • اردو عهد خدمت و گروه های جهادی شهرستان سروآباد
  • راه‌اندازی قرارگاه‌های جهادی در مناطق حاشیه‌ای لرستان