Web Analytics Made Easy - Statcounter

از فردا با ورود سامانه ناپایدار به‌تدریج در اکثر مناطق افزایش ابر و وزش باد و در نواحی شرقی و شمالی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود؛ روز چهارشنبه در اکثر مناطق استان آسمان ابری و بارش برف و باران به‌ ویژه در غرب و جنوب استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل هواشناسی استان اصفهان،  نقشه‌های هواشناسی بیانگر خروج موج ناپایدار از روی استان تا اواخر امروز است و  بر این اساس امروز در اکثر مناطق وضعیت جوی به‌صورت قسمتی ابری گاهی وزش باد در نواحی شرقی و شمالی  گاهی ابری و بارش پراکنده باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از فردا با ورود سامانه ناپایدار به‌تدریج در اکثر مناطق افزایش ابر و وزش باد و در نواحی شرقی و شمالی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود؛ روز چهارشنبه در اکثر مناطق استان آسمان ابری و بارش برف و باران به‌ ویژه در غرب و جنوب استان پیش‌بینی می‌شود.

 کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان ۱ تا ۳ درجه کاهش خواهد داشت و پیش‌بینی هوای شهر اصفهان بیانگر این است که در سه‌شنبه آسمان قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد و چهارشنبه نیز قسمتی ابری، و غبار صبحگاهی  گاهی افزایش ابر و وزش باد و بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود؛ ضمن آنکه هوا در روز سه‌شنبه کیفیت هوا سالم خواهد بود.

انتهای پیام/63086/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان بارش سامانه بارشی باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۸۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بارش های بهاری در هرمزگان

مجتبی حمزه نژاد کارشناس هواشناسی هرمزگان گفت:امروز از میزان شدت فعالیت این سامانه نسبت به امروز کاسته خواهد شد اما فعالیت این موج بارشی با شدت کمتر تا اواخر وقت پنجشنبه 30 فروردین ماه در سطح استان تداوم خواهد داشت و از بعدازظهر چهارشنبه از میزان شدت وزش باد برروی مناطق دریایی استان و تلاطم دریا نیز کاسته خواهد شد.

حمزه نژاد افزود: بیشترین شدت فعالیت سامانه بارشی امروز  در شرق هرمزگان و شهرستان های جاسک و بشاگرد است.

او گفت:به لحاظ دمایی طی امروز کاهش محسوس دمای بیشینه ( 3 تا 6 درجه سلسیوس) مورد انتظار است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ماه
  • شدت و گستره بارش‌ها با وقوع صاعقه و بادهای شدید اصفهان را در می‌نوردد/افزایش ۴ درجه‌ای دما
  • فعالیت سامانه بارشی تا پیش از ظهر امروز در استان
  • فعالیت سامانه بارشی تا پیش از ظهر فردا در استان
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در برخی از مناطق کشور
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور تا فردا ادامه دارد
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
  • ادامه بارش های بهاری در هرمزگان
  • کلیه مدارس هرمزگان فردا دایر خواهد بود