Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@06:12:08 GMT

حضور سفیر یمن در منزل سردار شهید سلیمانی

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۸۴۰۸

حضور سفیر یمن در منزل سردار شهید سلیمانی

سفیر یمن در تهران با خانواده شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، «ابراهیم الدیلمی» سفیر  یمن در تهران و «عدنان غفلة» مسئول امور بین‌الملل جنبش انصارالله یمن، ضمن دیدار با خانواده سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، پیام تسلیت و هم‌دردی «عبدالملک الحوثی» رهبر انصارالله یمن و «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن را ابلاغ کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سفیر یمن در تهران انصارالله یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۸۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامدهای عملیات «وعده صادق» در آینده مشخص خواهد شد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: رژیم صهیونیستی بعد از عملیات وعده صادق سعی کرد با غوغای رسانه‌ای این عملیات بزرگ را کوچک بشمارند ولی پیامدهای راهبردی این عملیات در آینده مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری سردار غلامرضا سلیمانی امروز _یکشنبه سوم اردیبهشت_ در همایش همپای طوفان، با اشاره به رشادت‌های حاج محمد کیانی اظهار کرد: حاج محمد کیانی از عناصر مؤثر لشکر قمربنی هاشم (ع) بود، گردان او در عملیات والفجر۸ بیش از ۳۰ حمله ارتش صدامی را دفع کرد و مانع از شکست این عملیات شد در عملیات کربلای ۴ به کمک لشکر امام حسین (ع) شتافت و در عملیات کربلای ۵ موانع را تصرف کرد و خودش را به لشکر ۱۰ زرهی عراق رساند.

وی افزود: جمعلی هیچ گاه پشت به دشمن نکرد و همیشه مقابله دشمن بود؛ گردان او یک گردان خط‌شکن و همیشه آماده بود که سخت‌ترین مأموریت‌ها را با موفقیت به سرانجام می‌برد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آموزش نیرو و کادرسازی از دیگر ویژگی‌های این سردار بزرگ بود که هم‌زمان با ماموریت‌هایش این وظیفه را هم انجام می‌داد.

سردار سلیمانی تصریح کرد: بعد از دفاع مقدس نه تنها فعالیت‌های جمعلی کم نشد بلکه بیشتر هم شد با شهادت او چهارمحال‌وبختیاری یک سرباز ولایتمدار، یک شهید زنده، یک فرمانده بزرگ و یک خادم مردم را از دست داد.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق افزود: عملیات وعده صادق یک قاعده جدیدی را در دنیا برجای گذاشت؛ بعد از این عملیات آینده جهان به کلی تغییر کرد و راه جدیدی پیش روی جهانیان باز شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مؤلفه امنیت بعد از عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق به کلی از بین رفته است و امروز شهرک نشنیان در حال فرار از سرزمین‌های اشغالی هستند.

سردار سلیمانی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی بعد از عملیات وعده صادق سعی کرد با غوغای رسانه‌ای این عملیات بزرگ را کوچک بشمارند ولی پیامدهای راهبردی این عملیات در آینده مشخص خواهد شد.

وی افزود: سنت الهی پیروزی حق بر باطل است و ما ۴۵ سال است که شاهد تحقق این وعده هستیم.

کد خبر 747023

دیگر خبرها

  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد قرنی در قم
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • پیامدهای عملیات «وعده صادق» در آینده مشخص خواهد شد
  • اردوی تیم ملی کشتی آزاد با حضور یزدانی و قاسم پور
  • ببینید | تصاویری دیده نشده از گریه‌های سردار زاهدی هنگام سخنرانی حاج قاسم سلیمانی
  • (عکس) رونمایی از از سردیس سپهبد شهید قرنی در مدرسه دارالفنون
  • قدردانی امیرعبداللهیان از خانواده شهید طهرانی مقدم
  • حضو جمعی از مسئولین در منزل شهید طهرانی مقدم+عکس