Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- لیورپول مقتدرانه و بی رقیب در لیگ برتر انگلیس به پیش می‌رود و شب گذشته منچستریونایتد را به جدیدترین قربانی فصل خود تبدیل کرد. تاریخ انتشار: 21:17 - 30 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۸۷۹۹

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، یورگن کلوپ از لیورپول هیولایی ساخته است که تمام تیم‌ها را در انگلیس از پیش رو برداشته و بی رقیب به سمت قهرمانی پیش می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از پیروزی ۲-۰ شب گذشته بر یونایتد، حالا لیورپول با ۱۶ امتیاز اختلاف نسبت به سیتی و یک بازی کمتر نسبت به این تیم، در صدر قرار دارد و می‌توان به جرات گفت که پس از ۳۰ سال بالاخره قهرمانی لیگ برتر را جشن خواهد گرفت.

لیورپول که قهرمان کنونی اروپا نیز محسوب می‌شود، از ۲۲ بازی صاحب ۲۱ پیروزی و تنها یک تساوی شده و با ۶۴ امتیاز، بهترین شروع یک تیم در لیگ برتر را به خود اختصاص داده است. رکوردی که پیش از این در اختیار سیتی بود.

پیروزی بر یونایتد نوزدهمین برد متوالی خانگی لیورپول بود و ۲ پیروزی با شکستن رکورد منچسترسیتی فصل ۱۲-۲۰۱۱ که ۲۰ برد متوالی خانگی کسب کرد، فاصله دارد. ساوتهمپتون و وستهام، دو رقیب بعدی لیورپول در آنفیلد خواهند بود. قرمز‌ها از سال ۲۰۱۷ برابر این دو تیم مغلوب نشده اند.

لیورپول در فصل جاری می‌تواند به ۱۰ رکورد ویژه در لیگ برتر دست یابد. یکی از این رکورد‌ها همین حالا در اختیار این تیم است و ۹ چالش دیگر پیش روی قرمز‌ها خواهد بود:

۱- بهترین شروع در لیگ که لیورپول توانست این رکورد را از آن خود کند. ۲۱ برد در ۲۲ بازی که پایانی بود بر رکورد سیتی فصل ۱۸-۲۰۱۷.

۲- بیشترین برد متوالی خانگی... لیورپول به دو برد دیگر نیاز دارد تا از رکورد سیتی با ۲۰ برد متوالی خانگی گذر کند.

۳- بیشترین برد متوالی. لیورپول تا به اینجای فصل ۱۳ برد متوالی کسب کرده و شش برد دیگر برای عبور از رکورد سیتی (سال ۲۰۱۷) فاصله دارد.

۴-بیشترین بازی بدون شکست. قرمز‌ها ۳۹ بازی متوالی است که مغلوب نشده اند و یازده بازی دیگر می‌توانند از رکورد آرسنال گذر کنند.

۵- کمترین شکست در یک فصل که در اختیار آرسنال فصل ۰۴-۲۰۰۳ است. لیورپول می‌تواند با توپچی‌ها برابری کند.

۶- بیشترین پیروزی در یک فصل... رکورد در اختیار سیتی در فصل ۱۹-۲۰۱۸ با ثبت ۳۲ پیروزی است. لیورپول تا به اینجا صاحب ۲۱ برد شده است.

۷- بیشترین امتیاز در یک فصل... رکورد را سیتی با ۱۰۰ امتیاز در فصل ۱۸-۲۰۱۷ در اختیار دارد.

۸- بیشترین برد خانگی در یک فصل. لیورپول فعلا ۱۲ پیروزی خانگی دارد و به هفت برد دیگر برای ثبت رکورد جدید نیاز دارد.

۹- بیشترین برد در بازی‌های بیرون خانه... لیورپول تا به اینجا هشت برد خارج از خانه دارد و ۹ برد با سیتی فصل ۱۸-۲۰۱۷ فاصله دارد.

۱۰- بیشترین روز‌های بدون شکست... رکورد با ۵۳۷ روز در اختیار آرسنال است. لیورپول، اما ۳۸۲ روز است که شکستی در لیگ برتر تجربه نکرده است.

از بین این رکورد‌ها اتمام فصل بدون شکست و برابری با رکورد آرسنال فصل ۰۴-۲۰۰۳، بدون شک لذت بخش‌ترین خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید: فرمول زندگی بدون رونالدو در دستان زیدان!

 

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیورپول لیگ برتر انگلیس دنیای فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۸۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلاح مدل لباس ستاره لیورپول‌ را تغییر داد

به گزارش "ورزش سه"، الکسیس مک آلیستر اعلام کرد که حرف‌های محمد صلاح او را مجبور کرد تا اندکی پس از پیوستن به لیورپول، لباس تمرینات قبل از بازی خود را تغییر دهد.

این ملی پوش آرژانتینی تایید کرد که از زمان حضورش در برایتون همیشه با شلوار در تمرینات قبل از بازی برای گرم کردن استفاده می‌کرده اما زمانی که صلاح با او صحبت کرده، متوجه شد که از شلوارک ورزشی استفاده کند.

مک آلیستر به رسانه باشگاه لیورپول گفت: "زمانی که در برایتون بودم برای گرم کردن شلوار می‌پوشیدم. سپس به اینجا آمدم و به یاد دارم که مقابل شفیلد یونایتد برای گرم کردن به داخل زمین رفتیم و من کلاه و شلوار پوشیده بودم و صلاح به من گفت: "تو چه کار می‌کنی؟ چرا این لباس‌ها را می‌پوشی؟ بنابراین از آن روز، هرگز در تمرینات قبل از بازی شلوار نپوشیدم... فقط به‌خاطر صلاح."

مک آلیستر توضیح نداد که چرا صلاح دقیقا با شلوار و نحوه پوشیدن لباس‌های او در تمرینات مخالفت کرده است. این بازیکن آرژانتینی این فصل نقش مهمی برای قهرمانی در لیگ برتر داشته و 3 گل به ثمر رساند. او همینطور 4 پاس گل هم ارسال کرده است.

دیگر خبرها

  • (عکس) رکورد ویژه تیم ملی در فیفا دی
  • خطر از بیخ گوش لیورپول گذشت؛ مصدومیت اندی رابرتسون جدی نیست
  • خبر خوش به لیورپولی‌ها: این مصدومیت جدی نیست!‏
  • بازگشت بازیکنان لیورپول به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • صلاح مدل لباس ستاره لیورپول‌ را تغییر داد
  • منچسترسیتی در آستانه جذب بازیکنی دیگر از گروه سیتی فوتبال
  • رکورد خارق‌العاده سابونیس در NBA
  • گزارش ویژه: گران‌ترین برادران دنیای فوتبال
  • ادامه بدشانسی‌های پپ: یک دفاع دیگر هم مصدوم شد