Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،

مرحله برگشت پلی آف  لیگ برتر فوتسال امروز و با انجام 4 دیدار در حالی برگزار شد که کار 3 تیم مدعی به بازی سوم کشیده شد. 

شهروند ساری  5 - ستارگان ورامین صفر( بازی از سوی ستارگان ورامین نیمه تمام ماند)

در حساس‌ترین دیدار شهروند ساری که در بازی رفت میهمان ستارگان ورامین بود و در یک بازی جنجالی بازی را واگذار کرده بود، در بازی برگشت خود به پیروزی نیاز مبرم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این تیم در حالی میزبان ستارگان ورامین بود که با توجه به پیروزی در مرحله رفت انگیزه بالای در این مسابقه داشتند که در نتیجه شهروند 5 بر صفر از این تیم پیش افتاد که در ادامه این تیم ورامینی به علت اعتراض به عملکرد داور و پرتاپ بطری و فحاشی از سوی تماشاگران در ادامه از حضور در این بازی انصراف و آن را نیمه تمام گذاشت و به رختکن رفت. 

گیتی پسند اصفهان 5 - سوهان محمد سیمای قم 2

محمد سیمای قم که در بازی قبلی خود در قم مغلوب گیتی پسند اصفهان شده بود امروز میهمان اصفهانی‌ها بود و در صورت پیروزی محمد سیما در این بازی کار صعود این دو تیم  به بازی سوم کشیده می شد اما این گیتی پسند بود که با نتیجه 5 بر  2 این تیم قمی را شکست داد و با توجه به پیروزی در مرحله رفت صعود خود را به مرحله  نهایی این رقابت‌ها قطعی کرد. 

فرش آرای مشهد 2 - سن ایچ ساوه صفر

در مشهد فرش آرای این شهر میزبان سن ایچ ساوه بود و این بازی در حالی برگزار شد که در صورت پیروزی سن‌ایچ می‌توانست به مرحله نهایی صعود کند اما در نتیجه این فرش آرا بود که توانست دو بر صفر این تیم را شکست دهد تا این بازی هم به بازی سوم کشیده شود.

طبق برنامه قرار است روز چهارشنبه دوم بهمن در  سومین بازی این دو تیم درسالن شهید بهشتی مشهد به مصاف هم بروند تا تکلیف تیم صعود کننده به مرحله نهایی مشخص شود. 

مس سونگون 8 - حفاری اهواز 4

حفاری اهواز که در بازی رفت توانسته بود 6 بر 5 مس را شکست دهد با روحیه بالایی به تبریز سفر کرده بود. این تیم امروز میهمان مس سونگون ورزقان بود و از طرفی مس مدافع قهرمانی برای صعود به مرحله نهایی احتیاج مبرم به این پیروزی داشت که در نتیجه مس توانست 8 بر 4 حفاری را شکست دهد تا کار این دو تیم هم برای صعود به مرحله نهایی به بازی سوم کشیده شود. 

نتایج بازی‌ها به شرح زیر است:

شهروند ساری 5 - ستارگان ورامین صفر 

گیتی پسند اصفهان 5 - سوهان محمد سیمای قم 2

فرش  آرا مشهد 2 - سن ایچ صفر

مس سونگون ورزقان 8 - حفاری اهواز  4

255 41

کد خبر 1344326

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۸۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی

به گزارش قدس آنلاین، مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال از امروز پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت و با انجام یک بازی بین دو تیم لیگ برتری مس رفسنجان و پیکان آغاز می‌شود. دو تیم ۲۴ فروردین و در هفته بیست و سوم نیز رو در روی هم قرار گرفته بودند که این بازی با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید. مس رفسنجان که با هدایت محرم نویدکیا تاکنون شکستی را تجربه نکرده است، در مرحله یک شانزدهم نهایی دست به کار بزرگی زد و توانست استقلال تهران را با نتیجه دو صفر از پیش رو بردارد.

مس و پیکان تاکنون ۸ بار به مصاف هم رفته اند که ۵ بازی با نتیجه تساوی به پایان رسیده و ۳ پیروزی هم سهم پیکان بوده است. این دو تیم تاکنون و در ادوار مختلف رقابت‌های جام حذفی به مصاف هم نرفته اند و این بازی نخستین دیدار رو در روی دو تیم در جام حذفی است.

تیم پیکان در مرحله یک شانزدهم نهایی موفق شد تیم ستارگان بهمن جوان را با یک گل شکست دهد و جواز حضور در این مرحله را به دست آورد. پیکان با هدایت رضا عنایتی توانسته در دیدارهای اخیر خود در لیگ برتر نتایج قابل قبولی را کسب کند و در ۵ بازی آخر خود تنها یک شکست برابر پرسپولیس دارد و توانست دو تیم بالای جدولی ملوان و سپاهان را شکست دهد.

دیدار تیم‌های مس و پیکان از ساعت ۱۷:۴۵ و با قضاوت مهدی اجاقی برگزار می‌شود.

برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به شرح زیر است:

پنجشنبه ۶ اردیبهشت

*مس رفسنجان- پیکان تهران - ساعت ۱۷:۴۵- ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

جمعه ۷ اردیبهشت

* مس کرمان- چادرملو اردکان- ساعت ۱۷:۴۵- ورزشگاه امام علی (ع) کرمان
* فجر شهید سپاسی شیراز- گل گهر سیرجان - ساعت ۱۸- ورزشگاه حافظیه شیراز
* هوادار تهران- مس سونگون ورزقان - ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه پاس قوامین تهران
* آلومینیوم اراک- پرسپولیس - ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک
* تراکتور تبریز- ذوب آهن اصفهان - ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه یادگار امام
* ملوان بندر انزلی- سایپا تهران - ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه تختی بندر انزلی
* آبی پوشان جنوب - فولاد مبارکه سپاهان - ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه شهدای فولاد

دیگر خبرها

  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • صعود تیم ملی فوتسال به جام‌جهانی با عبور از قرقیزستان
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • صعود ایران به جام جهانی: چهارشنبه!