Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@07:50:05 GMT

کاهش ۲۱ درصدی مصرف بنزین در استان ایلام

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۸۴۷۴

کاهش ۲۱ درصدی مصرف بنزین در استان ایلام

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام، گفت: از آغاز سهمیه بندی بنزین در استان ایلام شاهد کاهش 21 درصدی مصرف سوخت بوده‌ایم.

علی اصغر چاغروندی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام، عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام، گفت: در نه ماهه اول سال جاری مصرف بنزین در این استان ۷ درصد افزایش و گاز CNG نیز ۱۲ درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ابتدای سهمیه بندی، مصرف بنزین در این استان ۲۱ درصد کاهش و مصرف گاز CNG نیز ۳۴ درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام، بیان داشت: بنزین عرضه شده در تمام جایگاه‌های عرضه سوخت استان مطابق با استانداردهای شرکت ملی پالایش و پخش، تولید و توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: در صورت اتمام سهمیه سوخت ماهانه و یا ذخیره شده در کارت‌های سوخت شخصی، امکان سوختگیری با قیمت آزاد و غیر سهمیه‌ای برای کارت‌های سوخت شخصی وجود دارد. 

چاغروندی تصریح کرد: استفاده از کارت‌های آزاد موجود در جایگاه‌ها اختیاری بوده و هموطنان عزیز همچنان میتوانند برای نرخ آزاد نیز از کارت‌های شخصی خود استفاده کنند.

چاغروندی یادآور شد: اکیپ‌های شبانه‌روزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام در جایگاههای عرضه سوخت مستقر بوده و  مردم می‌توانند در صورت بروز هر‌گونه مشکل با شماره ۰۹۶۲۷ در هر ساعت از شبانه روز تماس حاصل کنند. 

انتهای پیام/970821

منبع: فارس

کلیدواژه: مصرف بنزین ایلام فرآورده های نفتی سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۸۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر بنزین در هفتمین روز فروردین‌ماه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، با اوج دوباره مصرف سوخت در کشور، روز سه‌شنبه، (هفتم فروردین‌ماه)، ۱۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بنزین در کشور توزیع شده است که این عدد در مقایسه با مدت مشابه پارسال (هفتم فروردین‌ماه ۱۴۰۲) با ۱۲۲ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر، ۲.۷ درصد افزایش یافته است.

بنابر این گزارش، از یکم تا هفتم فروردین‌ماه امسال، به‌طور میانگین ۱۱۹ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر بنزین در کشور مصرف شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال (یکم تا هفتم فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲) با ۱۱۶ میلیون لیتر، ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر افزایش یافته است.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با هشدار درباره روند افزایشی مصرف سوخت در کشور، از هموطنان خواسته است با مدیریت مصرف سوخت و به‌کارگیری نکات مدیریت بهینه، این شرکت را در سوخت‌رسانی مطلوب به هموطنان یاری کنند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۵ درصدی مصرف بنزین استان قزوین در نوروز ۱۴۰۳
  • مصرف سوخت همچنان افزایشی است
  • مصرف حدود ۱۲۷ میلیون لیتر بنزین در هشتمین روز بهار / ثبت رشد ۲۲ درصدی
  • مصرف حدود ۱۲۷میلیون لیتر بنزین در هشتمین روز بهار/ثبت رشد ۲۲ درصدی
  • عبور مصرف روزانه بنزین از ۱۲۵ میلیون لیتر
  • مصرف بنزین دوباره اوج گرفت
  • توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر بنزین در هفتمین روز فروردین‌ماه
  • افزایش ۴.۶ درصدی مصرف روزانه بنزین نسبت به سال قبل
  • افزایش ۴.۶ درصدی میانگین مصرف روزانه بنزین نسبت به مدت مشابه پارسال
  • بنزین ارزان سی ان جی را از رونق انداخت