Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@05:59:25 GMT

شیوه توزیع گاز مایع در خوزستان نامناسب است

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۸۶۵۱

شیوه توزیع گاز مایع در خوزستان نامناسب است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر حسین نظری فرد عصر امروز سه‌شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان خوزستان بیان کرد: با توزیع نامناسب گاز مایع در استان به یک عده در استان ظلم می‌شود به ویژه ساکنان مناطق شمالی استان که در این فصل سال نیاز به گاز دارند.

وی گفت: برای توزیع مناسب گاز مایع در استان باید از اطلاعات خانوارهایی که نیاز به گاز دارند استفاده شود تا توزیع به درستی در مناطق مختلف استان انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظری ادامه داد: متأسفانه شبکه توزیع این گاز در استان مشکل دارد و بر اساس نیازمندی‌هایی که در استان هست توزیع گاز انجام نمی‌شود.

کد خبر 4831002

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت معدن و تجارت خوزستان گاز مایع شرکت ملی گاز ایران قاسم سلیمانی بارش برف سردار سلیمانی شهرکرد تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان ایلام بوشهر گرگان قزوین دهه فجر خطبه های نماز جمعه سپاه پاسداران بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۸۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان

روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان همدان اعلام کرد: به دلیل انجام تعمیرات در خطوط اصلی شبکه توزیع آب همدان، امروز سه‌شنبه از ساعت هشت صبح الی ۱۴ قسمت‌هایی از مناطق شهر همدان قطع می‌شود.

براساس این اطلاعیه، خیابان هنرستان، محوطه نستوه، شکریه، کمال آباد، سعیدیه، مهدیه، سلمان، زمانی و پشت بیمارستان بوعلی با قطعی احتمالی و یا افت فشار آب روبرو خواهند بود.

دفتر روابط‌عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان همدان از شهروندان خواست با رعایت الگوی مصرف و قطع مصارف غیر ضروری، یاری رسان این شرکت در توزیع آب شرب باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • ‌توزیع بیش از یک میلیون مکمل آهن در مدارس دخترانه فارس
  • گرد و خاک در راه جنوب غرب خوزستان
  • هشدار زرد وقوع گرد و خاک در خوزستان
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان
  • نیروگاه خورشیدی برای مناطق عشایری ۵۰ خانواری استان نصب می شود
  • برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • ظرفیت پست برق فوق توزیع شوشتر افزایش یافت