Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سامسونگ قرار است در یازدهم فوریه یک نمایشگاه برای رونمایی از محصولات خود در سانفرانسیسکو اجرا کند. انتظار می‌رود در این نمایشگاه گوشی‌های S11 یا S20 و Galaxy Fold 2 معرفی شوند. در نتیجه شرکت سامسونگ در ماه آینده بالاخره از پرچمدار خود رونمایی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طی یک دعوت‌نامه در شب گذشته، این شرکت کره‌ای با اشاره به یک "محصول خلاقانه" اعلام کرد که طراحی جدید آینده کمپانی سامسونگ را معرفی می‌کند. شرکت سامسونگ اطلاعات بیشتری از این محصول خلاقانه منتشر نکرد، اما خیلی از افراد در فضای مجازی و همچنین تحلیلگران معتقدند که این محصول قرار است یکی از عنوان‌های Galaxy S11 و یا Galaxy Fold 2 باشد. همچنین انتظار می‌رود که محصولات شگفت‌انگیز دیگری نیز به نمایش گذاشته شوند. از آنجا که اخیرا اخبار زیادی از ساخت و ارتقای ایرباد‌های سامسونگ منتشر شده است، بدیهی نیست که از این محصول نیز پرده‌برداری شود. همچنین این شرکت یک ساعت هوشمند جدید در دست دارد که به نظر می‌آید نمایشگاه پیش و‌ رو زمان مناسبی برای آن باشد.

گلکسی اس۱۱ یا گلکسی فولد۲

شایعات زیادی درباره گوشی Galaxy S11 منتشر شده است. بعضی‌ها معتقدند این عنوان نام دیگری خواهد داشت. برای مثال یکی از معتبرترین افراد در زمینه فاش سازی اخبار این چنینی، اخیرا گفته است که محصول جدید سامسونگ قرار است به مناسبت سال ۲۰۲۰، سامسونگ گلکسی S20 نامیده شود. لازم به ذکر است، با این که فرد مذکور پیش‌تر نیز اخبار درستی منتشر کرده است، اما منطقی به نظر نمی‌آید که شرکت سامسونگ ترتیب نام‌گذاری خود را به این صورت تغییر دهد.

از آنجا که اخیرا تصاویر زیادی به عنوان گوشی تاشو نسل دوم سامسونگ در فضای مجازی پخش شده است، این عنوان نیز به یکی از گزینه‌های اصلی تبدیل شده است. این محصول قرار است صفحه نمایشی مانند گوشی‌های هوشمند دیگر داشته باشد و همچنین کیفیت بالایی را ارائه دهد. از آنجا که تاکنون خبری از تاریخ انتشار این محصولات منتشر نشده است انتظار می‌رود که شرکت سامسونگ از فردای روز معرفی دست به فروش این محصولات در کره جنوبی بزند. با این حال مدتی طول می‌کشد که هر کدام از این محصولات به نقاط دیگر دنیا راه پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: مشخصات دوربین و باتری گوشی‌های سامسونگ گلکسی A31 و A41 فاش شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساعت هوشمند سامسونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۸۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته حمایت از صادرکنندگان محصولات دانش بنیان رونمایی شد

در جلسه‌ای که با حضور سید امیر برهانی نائینی، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره صندوق ضمانت صادرات، محمد مجید فولادگر، معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت، علی بابائی دبیر کارگروه ملی صنعت دانش بنیان و همچنین مدیران ارشد تعدادی از شرکت‌های صادراتی دانش بنیان با هدف آشنایی بیشتر با خدمات حمایتی صندوق برگزار شد، برهانی ضمن تشریح خدمات متنوع بیمه‌ای و تضمینی صندوق از بسته حمایتی جدید ویژه صادرکنندگان محصولات دانش بنیان رونمایی کرد.

مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات اظهار داشت: بر اساس تاکیدات مقام عالی وزارت و با تصویب هیات مدیره صندوق مبنی بر حمایت همه جانبه از صادرات شرکت‌های دانش بنیان، این شرکت‌ها می‌توانند با بهره‌برداری از خدمات تضمینی صندوق به توسعه عملکرد صادراتی خود مبادرت کنند.

وی با اشاره به امکان تضمین تسهیلات سرمایه در گردش صادراتی در سیستم بانکی کشور با حداقل وثایق نوع اول، ادامه داد: در همین راستا، صدور ضمانت‌نامه اعتباری برای شرکت‌های دانش بنیان، به صورت کاهش حداکثر ۱۰ درصدی از حداقل وثایق نوع اول در هر گروه اعتباری خواهد بود. به این صورت، وثایق نوع اول برای شرکت‌های دانش بنیان واقع در گروه‌های اعتباری A و B، صفر در نظر گرفته خواهد شد.

برهانی نائینی تاکید کرد: همچنین در راستای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان صادراتی که از ظرفیت شرکت‌های امین استفاده می‌کنند، صندوق ضمانت صادرات ایران به پوشش اعتباری خریداران خارجی برای شرکت‌های فوق اقدام خواهد کرد.

مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات گفت: با توجه به محدودیت منابع مالی بانک‌ها و ضرورت استفاده از سایر ابزار‌ها و روش‌های نوین تامین مالی، شرکت‌های صادراتی دانش بنیان می‌توانند با استفاده از ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت صادرات ایران و از طریق صندوق‌های تامین کننده مالی (crowd funds) بخشی از سرمایه ثابت مورد نیاز برای پروژه‌های صادرات محور خود را تامین کنند. ترکیب وثایق و تسهیل فرآیند صدور در این حوزه نیز با حداکثر ظرفیت حمایتی صندوق (با حداکثر ۳۰ درصد وثیقه) محقق خواهد شد.

فولادگر، معاون وزیر صمت هم ضمن تبیین اهمیت صادرات محصولات دانش بنیان، این حوزه را پیشران سیاست‌های اصلی وزارت صمت جهت توسعه صنعتی معرفی کرده و اظهار داشت: رویکرد محوری وزیر با توجه به سوابق علمی و تجربی وی، اهتمام به صادرات محصولات دانش بنیان است. انتظار می‌رود با بسته جدید حمایتی در نظر گرفته شده از سوی صندوق، گام مهمی در جهت توسعه صادرات محصولات دانش بنیان برداشته شود.

منبع:  معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • بهترین گوشی موبایل در رنج ۲۰ میلیون؛ مقایسه A55 و ردمی نوت 13 پرو پلاس
  • بسته حمایت از صادرکنندگان محصولات دانش بنیان رونمایی شد
  • رونمایی از بسته حمایت از صادرکنندگان محصولات دانش بنیان
  • بسته حمایتی از صادرکنندگان محصولات دانش بنیان رونمایی شد
  • لیست محصولاتی که سامسونگ در سال ۲۰۲۴ رونمایی خواهد کرد
  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز (۲ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung