Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@14:21:09 GMT

خبر بد به کونته؛ هافبک کروات هم مصدوم شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۸۹۰۲

خبر بد به کونته؛ هافبک کروات هم مصدوم شد

مارسلو بروزوویچ، هافبک کروات اینتر در دیدار دیروز این تیم مقابل لچه مصدوم شد.

به گزارش "ورزش سه"، بحران مصدومیت در این فصل برای اینتر و آنتونیو کونته تمامی ندارد و بعد از بازگشت بازیکنانی چون نیکولا بارلا، استفانو سنسی و الکسیس سانچس، حالا احتمالا مارسلو بروزوویچ، هافبک کروات و جنگنده نراتزوری برای چند هفته از میادین دور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

این هافبک کروات دیروز و در جریان دیدار مقابل لچه به دلیل مصدومیت تعویض شد و تصاویر موید آن بود مارسلو بروزوویچ با عصا از استادیوم خارج شده است. البته قرار است فردا تست های دقیق روی این بازیکن انجام شود، اما به نظر می رسد مچ پای او آسیب دیده و سایت گل خبر از احتمال دوری یک ماهه این بازیکن از میادین داد.

 

این اتفاق ممکن است روی استراتژی اینتر در بازار نقل و انتقالات تاثیرگذار باشد. در حال حاضر اینتر در آستانه خرید کریستن اریکسن، هافبک دانمارکی تاتنهام است و با توجه به مشکلات اخیر ماتیاس وسینو و آنتونیو کونته، اخبار حاکی از احتمال جدایی این هافبک اوروگوئه ای بوده است. اما با مصدومیت و دوری مارسلو بروزوویچ از میادین، ممکن است اینتر دیگر علاقه ای به فروش وسینو نداشته باشد و این بازیکن تا پاییان فصل در سن سیرو ماندنی شود.

اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۸۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!

به گزارش ورزش سه، ارشیا سرشوق هافبک جوان ذوب آهن اولین تاثیرگذاری مستقیم روی گل را در بازی آلومینیوم داشت و یک پاس گل به نام خود ثبت کرد.

هافبک جوان ذوب آهن که در نیم فصل از سپاهان به این تیم منتقل شد در دقیقه 69 به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد و دقیقه 90 بازی با پاس کات بک خوبی که برای فردین یوسفی دیگر بازیکن جوان ذوب آهن ارسال کرد زمینه ساز گل برتری این تیم شد.

ویدئو: 330624

سرشوق نیم فصل نخست دو حضور ثابت و سه بار به عنوان جانشین برای سپاهان بازی کرده بود و سهمی در گل‌های این تیم نداشت اما در دومین مسابقه ای که برای ذوب آهن به میدان آمد توانست تاثیرگذار باشد و اولین پاس گل لیگ برتری خود را ارسال کند.

ارشیا سرشوق به همراه آریا یوسفی، محمدجواد حسین نژاد و محمد قربانی در نیم فصل نخست به فوتبال ایران معرفی شد و در نیم فصل به دیگر تیم اصفهانی منتقل شد تا شانس بازی بیشتری داشته باشد.

با توجه به عملکردی که این بازیکن مقابل آلومینیوم داشت به نظر می‌رسد که در بازی‌های بعدی هم فرصت حضور به عنوان جانشین را پیدا کند و بتواند نظر ربیعی را برای حضور در ترکیب اصلی تغییر دهد.

دیگر خبرها

  • شوک به هواداران آرژانتین و چلسی
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • پاسخ جالب چالهان‌اوغلو به میلانی‌ها پس از قهرمانی اینتر+ عکس
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • هافبک استقلال زیر تیغ جراحی می رود
  • رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد
  • هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد