Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@17:21:02 GMT

هافبک اینتر در لیست خرید اورتون

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۹۰۴۸

هافبک اینتر در لیست خرید اورتون

خبرگزاری میزان- باشگاه اورتون جذب هافبک نراتزوری را در برنامه‌های خود قرار داده است. تاریخ انتشار: 22:41 - 30 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۸۷۴۶

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، طبق گزارش منتشرشده توسط نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت»، باشگاه اورتون به منظور تقویت خط میانی تیم تحت‌هدایت کارلو آنچلوتی و بنا به خواسته این سرمربی ایتالیایی، قصد به خدمت گرفتن ماتیاس وسینو را از اینتر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه اینتر هم بدش نمی‌آید هافبک اروگوئه‌ای‌اش را در لیست فروش قرار دهد و از انتقال او سود ببرد، این در حالی است که به غیر از اورتون، باشگاه سویا نیز وضعیت این بازیکن ۲۸ ساله را زیرنظر دارد.

وسینو که تا پایان ماه ژورئن ۲۰۲۲ با اینتر قرارداد دارد، این فصل در ۱۷ بازی از رقابت‌های مختلف برای نراتزوری به میدان رفته و آمار ۲ گل‌زده و یک پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

این هافبک اروگوئه‌ای که سابقه بازی در تیم‌های فیورنتینا، کالیاری و امپولی را هم در کارنامه‌اش دارد، در صورت پیوستن به آبی‌پوشان مرسی‌ساید می‌تواند اولین تجربه حضورش را در لیگ برتر انگلیس ثبت کند.

بیشتر بخوانید: امره جان در رادار میلان و اورتون

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اورتون اورتون لیگ برتر فوتبال کارلو آنچلوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۹۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر آماده فروش والنتین کاربونی با بند بازخرید

طرفداری | اینتر نمی خواهد والنتین کاربونی، وینگر/هافبک هجومی آرژانتینی خود را برای همیشه از دست بدهد. 

والنتین کاربونی در بازی تیم ملی آرژانتین مقابل کاستاریکا اولین بازی ملی خود برای آلبی سلسته را انجام داد و در همان 8 دقیقه حضورش در میدان توجهات را به سوی خود جلب کرد. به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، اینتر قصد فروش دائمی کاربونی را ندارد و او در تابستان با پایان یافتن قرارداد قرضی‌اش در مونتزا به نراتزوری باز می گردد. با این حال اینتر با توجه به وضعیت مالی خود، احتمالا این بازیکن 19 ساله را با بند بازخرید به فروش می رساند تا در آینده بتواند او را بازگرداند. 

والنتین کاربونی کلید انتقال آلبرت گودموندسون به اینتر

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ به دنبال جذب آمادو اونانا از اورتون
  • اینتر آماده فروش والنتین کاربونی با بند بازخرید
  • منچستریونایتد در پی تقویت خط دفاع با جرد برنتویت
  • چالش نشانه گیری توپ پینگ پونگ با نی توسط بازیکنان اینتر / فیلم
  • علیرضا رضایی از لیست نساجی کنار گذاشته شد
  • دروازه‌بان نساجی از لیست خارج شد
  • حرکت انفرادی زیبای ریکلمه مقابل اینتر / فیلم
  • پیغام بارسلونا به مشتریان؛ این 5 بازیکن را به فروش می‌رسانیم
  • گل تماشایی هری کیول برای لیورپول مقابل اورتون (25 مارس 2006) / فیلم
  • آرائوخو اردوی اروگوئه را ترک کرد