Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@10:18:54 GMT

شیوع ویروس مرموز!/ آن را جدی بگیرید

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۹۰۶۲

شیوع ویروس مرموز!/ آن را جدی بگیرید

مقامات چین از شناسایی موارد ابتلا به نوعی ویروس جدید در چند شهر این کشور خبر دادند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ بنابر اعلام مقامات چین در مدت دو روز 139 مورد ابتلا به نوعی ویروس جدید در این کشور شناسایی شده و برای اولین بار موارد ابتلا به این ویروس علاوه بر شهر «ووهان» در دیگر شهرهای چین نیز گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گزارش‌ها حاکی از آن است موارد جدید ابتلا به این ویروس جدید در شهرهای «ووهان»، «پکن» و «شنژن» بوده است. اکنون مجموع تعداد افراد آلوده به این ویروس از 200 نفر فراتر رفته و دست‌کم سه تن بر اثر ابتلا به بیماری تنفسی ناشی از این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد: احتمال بالا رفتن تعداد موارد ابتلا به این ویروس وجود دارد چرا که انجام تست‌های تشخیصی بیشتر شده است.

 نوع جدید کروناویروس اولین بار در ماه دسامبر در شهر ووهان شناسایی شد و پس از آن سه مورد ابتلا در تایلند و ژاپن نیز گزارش شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ابتلا به بیماری تایلند چین ژاپن ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۹۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری سارق کابل‌های برق در شهر مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی،جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در پی گزارش سرقت‌های سیم و کابل برق در محدوده شهرک شهید رجائی و قطعی مکرر شبکه برق رسانی پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سردار احمد نگهبان افزود: کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی مشهد با تحقیقات میدانی گسترده در محل‌های مورد دستبرد و تصاویر به دست آمده متهم را که فردی سابقه دار است شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر دادند.

وی گفت: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از چند شبانه روز کنترل نامحسوس و با جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی قضائی متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش مقادیر زیادی کابل برق سوخته کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: متهم که در بازجوئی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بود در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به ۶۶ فقره سرقت کابل‌های برق در مناطق مختلف مشهد و فروش اموال مسروقه به ۳ مالخر اعتراف کرد.

سردار نگهبان با اشاره به دستگیری افراد مالخر گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دیگر خبرها

  • استفاده از ربات ۱۸۵ هزار یورویی هوش مصنوعی در پرورش لاله‌های سالم
  • ۲۲ مرکز متخلف فرآورده های خام دامی در خراسان رضوی پلمب شد
  • بیش از ۱۲۷ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در خوزستان شناسایی شد
  • هشدار متخصصان درباره همه‌گیری مرموز سرطان
  • جستجوی ذرات مرموز «شبح» را در تونل‌های زیرزمینی سرن
  • هشدار بازرس کل کردستان نسبت به اخذ زیرمیزی توسط بعضی از پزشکان
  • شناسایی و دستگیری سارق کابل‌های برق در شهر مشهد
  • جستجوی ذرات مرموز «شبح» در تونل‌های زیرزمینی سرن
  • دانشمندان جستجوی ذرات مرموز «شبح» را در تونل‌های زیرزمینی سرن آغاز کردند
  • پلیس فتا: احراز هویت دو مرحله ای را در فضای مجازی جدی بگیرید