Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-درست یک روز پیش از آغاز رسمی محاکمه استیضاح ترامپ در مجلس سنا، رئیس جمهور آمریکا امروز (دوشنبه) از دموکرات‌های کنگره به خاطر عدم رعایت عدالت در روند استیضاح شدیدا انتقاد کرد.

درست یک روز پیش از آغاز رسمی محاکمه استیضاح ترامپ در مجلس سنا، رئیس جمهور آمریکا امروز (دوشنبه) از دموکرات‌های کنگره به خاطر عدم رعایت عدالت در روند استیضاح شدیدا انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از شبکه خبری فاکس نیوز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا امروز در توییتی با اشاره به شاهدانی که دموکرات‌ها به دنبال احضار آنها در جلسه محاکمه سنا هستند همچون جان بولتون، مشاور امنیت ملی سابق آمریکا، نوشت: آنها جان بولتون و دیگران را در جلسات مجلس نمایندگان نمی‌خواستند. آنها خیلی عجله داشتند. اکنون همه آنها را در جلسه محاکمه سنا می‌خواهند. قرار نیست چنین اتفاقی بیفتد.

وی در توییت دیگری نوشت: چاک شومر گریان در حال حاضر خواستار برقراری عدالت است آن هم در حالی که او و اعضای دموکرات مجلس نمایندگان نهایت تلاش خود را کردند تا در تحقیقات مجلس نمایندگان هیچ‌گونه عدالتی در رابطه با من رعایت نشود. اکنون چه چیزی تغییر کرده است؟

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۹۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) انتقاد شدید رئیس دانشکده روانشناسی تهران از مدیران تلویزیون

رضا پورحسین در گفت‌وگو با اکبر نبوی در برنامه قاف با مقایسه دو رویکرد مدیران صداوسیما، گفت: «محسن مهاجرانی و داود میرباقری بر سر چندهمسری مختار ساعت‌ها گفت‌وگو کردند که چگونه این موضوع در سریال باشد؛ آن‌ها هر دوشان همدیگر را در می‌دانستند و تنها چیزی که مطرح نمی‌شد "پول" بود، اما وقتی سطح مدیران تلویزیون دیالوگ‌های فرهنگی نباشد، پای پول وسط می‌آید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمایت دموکرات‌ها برای تصویب کمک‌های آمریکا به اوکراین و اسرائیل
  • نمایندگان کنگره آمریکا: اسرائیل با سلاح‌های آمریکایی قوانین را نقض می‌کند
  • در توزیع مصوبات سفر‌های هیات دولت به فارس عدالت رعایت شده است
  • انتقاد از برخورد دوگانه با مسلمانان آلمان
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید
  • در واگذاری غرفه‌های سعدالسلطنه عدالت رعایت شود
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید در گلستان
  • (ویدیو) انتقاد شدید رئیس دانشکده روانشناسی تهران از مدیران تلویزیون
  • بایدن در مخصمه؛ تشدید نارضایتی‌ها در پی حمایت از اسرائیل
  • مساله بحرین و استیضاح دولت هویدا + عکس های تاریخی