Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بانک سینا در بازدید از مدیریت منطقه غرب تهران و البرز و شعبه فاطمی، گفت: خلق درآمد، صرفه‌ جویی در هزینه ها و ارتقای بهره‌وری از جمله شاخص های مهمی است که زمینه رضایتمندی مشتریان را فراهم می آورد و بانک سینا برنامه های مناسبی را برای تقویت این بخشها در نظر دارد.

به گزارش روابط عمومی بانک سینا، دکتر ایمانی در دیدار با کارکنان منطقه و شعبه افزود: یکی از اولویت های بانک سینا، خدمت رسانی شایسته به مشتریان است که این مهم از طریق خلق درآمد، صرفه جویی در هزینه ها، ایجاد ارزش افزوده و ارتقای بهره وری امکانپذیر است و با برنامه هایی که در نظر داریم، این بخشها تقویت خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اهمیت نقش شعب در این راستا تاکید کرد و بیان داشت: یک بخش مهم در تحقق اهداف، کارکنان شعب، تجارب، تخصص، دانسته ها و نوع رفتار آنان با مشتریان است که می تواند زمینه ساز بهره وری در شعب باشد و بعد دیگر تحقق اهداف، ارائه خدمات متنوع، به روز و مطابق خواست مشتریان به ویژه در حوزه اعتباری است که در این زمینه نیز اقداماتی صورت گرفته و تداوم خواهد یافت.

وی به جانمایی مناسب شعب در افزایش بهره وری هم اشاره کرد و بیان داشت: شعب به عنوان نقطه اتصال بانک و جامعه نقش مهمی در شناخت نیاز مشتریان دارند و کارکنان شعب هم با تحلیل بازار و آگاهی از این مهم می توانند در بهبود عملکرد شعب موثر باشند و در این راستا چنانچه این جمعبندی حاصل شود که جانمایی شعب پاسخگوی نیاز بانکی متقاضیان نیست، در خصوص انتقال آن به محل پربازده اقدام خواهد شد.

دکتر ایمانی همچنین با اشاره به اهمیت نمای ساختمان در ایجاد تصویر ذهنی مطلوب از بانک نزد مشتریان، اظهار داشت: نما و ظاهر زیبا و استاندارد در ایجاد تصویری متمایز و خاص از بانک تاثیرگذار است و یکی از اقدامات مهم در مدیریت منطقه غرب تهران و البرز، جابجایی و جانمایی به دفتر مدیریت منطقه به محل مطلوب و مناسب است که باید پیگیری های لازم صورت پذیرد.

گفتنی است در این دیدار عملکرد منطقه و شعبه از سوی مدیرعامل بانک مورد بررسی قرار گرفت و بر تلاش برای تحقق اهداف تاکید شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: صرفه جویی بانک سینا مدیرعامل بانک سینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۹۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش چشمگیر قیمت گاز در انتظار شهروندان آلمانی

با توجه به تصمیم دولت آلمان برای منقضی کردن طرح کاهش نرخ مالیات ارزش افزوده بر تحویل گاز که با توجه به افزایش قیمت‌ها در نتیجه جنگ روسیه علیه اوکراین اعمال شده بود، مصرف کنندگان آلمانی باید خود را برای افزایش قیمت‌ها آماده کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نشریه فوکوس آلمان در مطلبی نوشت: در نتیجه جهش قیمت پس از جنگ روسیه به اوکراین، کاهش نرخ مالیات بر ارزش افزوده از اکتبر 2022 بر تحویل گاز در آلمان اعمال شده است که در پایان مارس به پایان می رسد. مصرف کنندگان حالا تحت تاثیر این شرایط قرار می گیرند.

در ادامه این گزارش آمده است: به این ترتیب مصرف کنندگان باید از آوریل خود را برای افزایش قیمت گاز آماده کنند. طرح کاهش موقت مالیات بر ارزش افزوده در پایان ماه مارس منقضی می شود. تورستن استورک، کارشناس انرژی در پورتال مقایسه Verivox گفت: نرخ کامل مالیات بر ارزش افزوده به طور ناگهانی قیمت گاز را 11 درصد افزایش می دهد. استفان سوتنر، مدیر عامل انرژی در پورتال مقایسه Check24، همچنین گفت که افزایش مالیات بر ارزش افزوده از هفت به 19 درصد، هزینه های انرژی را برای مصرف کنندگان از آوریل به طور قابل توجهی افزایش می دهد.

به منظور کاهش قیمت های بالای انرژی در نتیجه جنگ روسیه به اوکراین، سیاستمداران و مقامات آلمانی تصمیم گرفتند مالیات بر ارزش افزوده تحویل گاز طبیعی و گرمایش منطقه ای را کاهش دهند. از اکتبر 2022، نرخ مالیات بر ارزش افزوده به 7 درصد کاهش یافت. کریستین لیندنر، وزیر دارایی فرانسه این کاهش مالیات را در آن زمان این گونه توضیح داد که قیمت گاز همچنان در حال افزایش است و دولت نباید از این واقعیت که زندگی برای مردم گران‌تر می‌شود سود ببرد.

این اقدام از ابتدا تا تاریخ 31 مارس 2024 محدود شد. بعد از آن یک قانون رشد تصویب شده توسط پارلمان آلمان تصریح کرد که کاهش مالیات بر ارزش افزوده باید در پایان فوریه منقضی شود - زیرا "اوج قیمت های مرتبط با بحران" در بازارهای گاز اکنون کاهش یافته است. پس از یک فرایند میانجیگری بین بوندستاگ و بوندسرات در مورد این قانون، تصمیم گرفته شد که کاهش مالیات بر ارزش افزوده تا پایان ماه مارس منقضی نشود.

کرستین آندره، مدیر کل انجمن فدرال صنعت انرژی و آب، در این باره گفت: "کاهش موقت مالیات بر ارزش افزوده گاز و گرما ابزار مهمی در طول بحران انرژی برای تسکین مصرف کنندگان بود." در نتیجه، یک خانوار به طور متوسط برای مثال با مصرف سالانه 20000 کیلووات ساعت گاز منجر به صرفه جویی در حدود 550 یورو می شد.

سخنگوی وزارت اقتصاد فدرال آلمان در توجیه این اقدام خود گفته است که وضعیت متشنج در بازارهای انرژی به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. هزینه های انرژی، هم از نظر برق و هم از نظر گاز، به میزان قابل توجهی کمتر از زمان های اوج مصرف در سال اول جنگ روسیه علیه اوکراین کاهش یافته است. قیمت‌های خانوارهای خصوصی که در نیمه دوم سال 2023 قرارداد جدیدی برای برق یا گاز منعقد کرده‌اند هم کمتر از نیمه دوم سال 2021 است.

اعمال کنترل های موقت در تمام مرزهای آلمان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حل مشکلات مالیات بر ارزش افزوده اصناف تا تیر ۱۴۰۳
  • نرخ مالیات بر ارزش افزوده افزایش یافت/ اعلام جزییات
  • ایجاد زنجیره ارزش در محصولات کشاورزی یکی از برنامه‌های راهبردی لرستان است
  • مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی رسمی شد
  • نرخ مالیات بر ارزش افزوده ۱۰ درصد شد
  • نرخ جدید مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به همت مشتریان و کارکنان بانک مسکن
  • جهش چشمگیر قیمت گاز در انتظار شهروندان آلمانی
  • محاسبه مالیات بر ارزش افزوده با نرخ ۱۰ درصد
  • در خدمات پس از فروش باید نگاه تحولی و عملکرد جهادی داشته باشیم