Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی‌خسارات فراوانی که بر اثر سیل به استان‌های کشور از جمله سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان وارد شده است، دولت در راستای کمک به هموطنان این منطقه اقدام کرد.

هیئت وزیران در خصوص اختصاص ۶۸۳۹ میلیارد و ۶۳۵ میلیون ریال اعتبار برای بازسازی مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان به اتفاق نظر رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دولت ۱۱۵۲۸ میلیارد ریال تسهیلات بانکی با سود ۴ درصد برای مناطق روستایی و با سود ۵ درصد برای مناطق شهری این استان‌ها در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اعتراض نکردن مردم #سیستان_و_بلوچستان، دردناک‌تر از سیل

در ادامه می‌توانید اینفوگرافی این اعتبارات را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل زدگان سیلاب و آبگرفتگی خسارات سیل اختصاص اعتبار هیئت وزیران تسهیلات بانکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۹۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام آتش نشانان پایتخت به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، جلال ملکی گفت: در پی بارش‌های شدید باران که در روز‌های گذشته در مناطق جنوب و جنوب شرقی کشور اتفاق افتاد و در برخی از مناطق به ویژه در شهر‌های استان سیستان و بلوچستان منجر به آبگرفتگی و سیلاب شد، به درخواست مسئولان منطقه و با تعامل بین مدیران وزارت کشور و شهرداری تهران، آتش نشانان پایتخت به صورت هوایی و زمینی به منطقه اعزام شدند.

این مقام مسئول افزود: ۲۳ آتش نشان در قالب دو تیم با امکانات و تجهیزاتی همچون ۵ دستگاه خودرو شامل یک دستگاه جرثقیل ۳ تن، یک دستگاه خودروی کاپرا و ۳ دستگاه خودروی سبک به همراه ۸ دستگاه پمپ نیمه سنگین فوکس و ۱۵ دستگاه پمپ سبک و همچنین مقدار زیادی لوله و تجهیزات و ادوات برقی که در این گونه مواقع استفاده می‌شود، عملیات خودشان را از روز گذشته برای کمک رسانی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان آغاز کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: باتوجه به اینکه برخی از منازل و محلات دچار آبگرفتگی بود، آتش نشانان پایتخت به محض رسیدن به منطقه، با هماهنگی مسئولان محلی اقدام به تخلیه آب از منازل و خیابان‌ها کردند.

وی افزود: تیم‌های آتش نشانی تهران تا زمانی که به حضور آنها در منطقه سیل زده نیاز باشد، در آن محل حضور خواهند داشت.

ملکی گفت: زمانی که سیلابی در یک شهری اتفاق می‌افتد، آتش نشانان هم به آن مناطق اعزام می‌شوند، در سال‌های گذشته هم آتش نشانان پایتخت برای کمک به سیل زدگان مردم کنارک داوطلب شده بودند.

دیگر خبرها

  • برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • سیل بهاری با سیستان و بلوچستان چه کرد؟ | امدادرسانی تا کی ادامه دارد؟
  • جزئیات سیل در ۲۵ شهرستان کشور / وضعیت در سیستان و بلوچستان اضطراری است
  • اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به مناطق سیل‌زده کنارک
  • ️آتش نشانان بندرعباس به مناطق سیل زده شهرستان کنارک استان سیستان و بلوچستان اعزام شدند
  • ۸۳۰ طرح مسئولیت اجتماعی استان فارس در رصد شرکت ملی نفت/ ۴ همت اعتبار اختصاص یافت
  • حضور وزیر کشور در مناطق سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از حضور سپاه در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان + فیلم
  • اعزام آتش نشانان پایتخت به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • اختصاص ۴۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار تملک سرمایه‌ای در سال ۱۴۰۳