Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی حریف پرسپولیس از سمت خود کناره گیری کرد.

طرفداری- روی فاریا، سرمربی الدحیل قطر به دلیل مسائل شخصی، از هدایت این تیم کناره گیری کرد.

مدیران الدحیل قطر با استعفای او موافقت کردند و برای این سرمربی پرتغالی آرزوی موفقیت کردند. الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیس همگروه است.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۹۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنتونیو کونته، استفانو پیولی و جانپیرو گاسپرینی جدی‌ترین گزینه‌های هدایت ناپولی

ناپولی با یک مربی ایتالیایی قرارداد می بندد

طرفداری | اورلیو دی لورنتیس، رئیس ناپولی یکی از بین گاسپرینی، پیولی و کونته را به عنوان سرمربی جدید این باشگاه منصوب می کند. 

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، ناپولی که در فصل جاری سه مربی مختلف را روی نیمکتش دید، در تابستان 2024 با مربی جدیدی قرارداد امضا خواهد کرد. درحالی که به نظر می رسید وینچنتزو ایتالیانو گزینه اصلی هدایت پارتنوپی به حساب می آید، احتمال حضور او روی نیمکت کم شده است. در واقع سرمربی فعلی فیورنتینا بیشتر دوست دارد به عنوان جانشین احتمالی تیاگو موتا راهی بولونیا شود. 

در حال حاضر آنتونیو کونته، جانپیرو گاسپرینی و استفانو پیولی جدی ترین گزینه های هدایت ناپولی هستند. این سه مربی در دسترس بودن خود برای حضور روی نیمکت پارتنوپی را اعلام کرده اند و اورلیو دی لورنتیس، رئیس این باشگاه تصمیم نهایی را خواهد گرفت. 

کونته گزینه‌ای با بیشترین هزینه خواهد بود. در صورت فروش ویکتور اوسیمن، سرمربی سابق تیم های چلسی، یوونتوس و اینتر سه خرید سطح بالا می خواهد؛ یک مدافع، یک هافبک مانند تئون کوپماینرس و یک مهاجم مانند روملو لوکاکو. گاسپرینی جذاب ترین راه حل برای دی لورنتیس است اما توافق با آتالانتا و همچنین رضایت او برای جدایی از برگامو نیاز خواهد بود. پیولی نیز که از نظر فلسفه بین کونته (دفاعی) و گاسپرینی (هجومی) است، فعلا عجله ای ندارد اما او نیز برای حضور در ناپولی سه خرید مهم می خواهد.

از دست ندهید ????????????????????????

رابعه اسکویی: طارمی کتاب‌خوان است و به او کتاب معرفی کردم پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • سرمربی سابق ایران قهرمان شد و رفت!
  • رالف رانگنیک گزینه اصلی جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • پیام توماس توخل به منچستریونایتد: آماده بازگشت به لیگ برتر هستم
  • رسمی؛ فابیو کاناوارو سرمربی اودینزه شد
  • سرمربی جدید تیم سائوپائولو معرفی شد
  • تیاگو موتا گزینه اصلی هدایت یوونتوس؛ کونته پلن بیِ کم‌رنگ
  • رونمایی از گزینه اصلی نیمکت تراکتور؛ سرمربی سابق تیم ملی ولز!
  • پرونده انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال باز شد/ «دمیر» هم گزینه هست
  • سرمربی پیشین تیم ملی ولز با قراردادی ۱۸ ماهه به تبریز می‌رود
  • آنتونیو کونته، استفانو پیولی و جانپیرو گاسپرینی جدی‌ترین گزینه‌های هدایت ناپولی