Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@15:57:33 GMT

۲ انتقال بزرگ در انتظار فوتبال ایران

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۹۵۸۰

پس از انتقال علیرضا جهانبخش  از تیم آلکمار هلند به برایتون انگلیس فوتبال ایران شاهد هیچ انتقال بزرگ دیگری نبود. اگرچه تعداد لژیونر‌های فوتبال ایران در تیم‌های اروپایی کم نیست، اما چند فصلی است که شاهد انتقال آنها به تیم‌های مطرح نبودیم.

اخبار ورزشی- در شرایطی که چند روز پیش بحث حضور مهدی طارمی در تیم  پورتو پرتغال از سوی یک خبرنگار پرتغالی مطرح شد، حالا شنیده می‌شود بحث انتقال طارمی به این تیم بسیار جدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این شرایط بعید نیست که مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و کنونی ریوآوه پرتغال در انتقالی بزرگ راهی این تیم مطرح اروپایی شود.

از طرفی، بحث جدایی سید مجید حسینی از ترابزون اسپور هم مدتی است که به گوش می‌رسد. هرچند که این بازیکن در چند بازی اخیر تیمش نیمکت‌نشین شده و حتی در فهرست مازاد این تیم ترکیه‌ای قرار گرفته، اما به نظر می‌رسد انتقال این بازیکن به یکی از تیم‌های دیگر اروپایی هم بسیار جدی است. تیم هرتابرلین آلمان در حال حاضر اصلی‌ترین مشتری مدافع ملی‌پوش ایران است و شنیده می‌شود بحث انتقال این بازیکن به بوندسلیگا بسیار هم جدی است.

با این شرایط به نظر می‌رسد پس از چند فصل که شاهد انتقال بازیکنان ایرانی به تیم‌های مطرح نبودیم، قرار است ۲ انتقال بزرگ برای فوتبال ایران رقم بخورد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جهانبخش پورتو سید مجید حسینی هرتابرلین مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۹۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لژیونری که انتظار‌ها را برآورده کرد

محمد محبی یکی از ستاره‌های لیگ برتری بود که در سالی که گذشت تصمیم به حضور در فوتبال روسیه گرفت. او به صورت قرضی در استقلال حاضر بود و باشگاه سانتاکلارای پرتغال با باشگاه روسیه‌ای روستُف به توافق رسید تا محبی تصمیم به حضور در فوتبال روسیه بگیرد.

او در ۳۴ بازی برای استقلال ۱۰ گل به ثمر رساند و تصمیم گرفت راه بازیکنانی، چون سردار آزمون، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی و علیرضا حقیقی را طی کند و راهی فوتبال روسیه شود. او کیلیان ام‌باپه را الگویش می‌داند. برخلاف ستاره فرانسوی، محمد محبی در خط میانی بازی می‌کند و رویایش بازی در جام جهانی است.

محمد محبی توانست در دیدار با ژاپن در جام ملت‌ها ستاره تیم ملی شود. او اولین گل تاریخ ایران برابر ژاپن در جام ملت‌ها را به ثمر رساند و دروازه سامورایی‌ها را باز کرد.

محبی بعد از بازی با ژاپن چه گفت؟

فقط روی بازی ژاپن و عملکردمان تمرکز داشتیم. ما با ذهنی آرام به بازی آمده بودیم و بهترینمان را برای تیم کشورمان انجام دادیم. در واقع همه بازیکنان ایران به این شکل عمل کردند. ما فشار زیادی گذاشتیم و تلاش کردیم به بهترین شکل مقابل ژاپن بازی کنیم.

در کل سالی که گذشت برای محبی سال خوبی بود. او توانست در دیدار با کراسنودار دو بار برای تیمش گلزنی کند. او در دیدار با کراسنودار صدرنشین لیگ روسیه توانست دو بار گلزنی کند و سال خوبش را با زدن این دو گل به خوبی به پایان ببرد.

محبی اکنون در ۲۱ بازی توانسته است پنج گل برای تیم ملی ایران به ثمر برساند و باید امیدوار به درخشش او برای سال جدید نیز بود.

دیگر خبرها

  • آرتورو ویدال و انتخاب بزرگ ترین بازیکن تاریخ فوتبال / فیلم
  • واکنش احساسی ستاره پرسپولیس به تاریخ‌سازی بزرگ
  • یک تغییر بزرگ‌ در انتظار ایفون!
  • لژیونری که انتظار‌ها را برآورده کرد
  • اعلام ترکیب تیم ملی در برابر ترکمنستان با چند تغییر بزرگ
  • رویا یا واقعیت؛ استقلال و پرسپولیس در سال جدید عاقبت به خیر می‌شوند؟
  • چالش بزرگ تیم ملی فوتبال ایران | قطعی کردن صعود با طلسم شکنی
  • چالش بزرگ تیم ملی فوتبال ایران/ قطعی کردن صعود با طلسم شکنی
  • غرب‌گرا‌ها علاقه ندارند روابط ما با روسیه بهتر شود
  • در انتظار برد تکراری