Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@11:05:18 GMT

گره کور یک جنایت آتشین

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۹۶۲۴

حوادث رکنا: معمای آتش سوزی مرگبار پس از نزدیک به چهار سال تجسس پلیسی به درهای بسته رسید.

به گزارش رکنا، عقربه ها ساعت 8 و 45 دقیقه صبح روز پنج شنبه 11 آذر سال 95 را نشان می داد که وقوع یک آتش سوزی در قهوه خانه سنتی در یافت آباد، بولوار الغدیر به سازمان آتش نشانی و پلیس مخابره شد و خیلی زود تیم های امدادی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آتش نشانان با حضور در محل با یک قهوه خانه 200 متری که در محاصره آتش قرار گرفته بود روبه رو شدند و خیلی زود عملیات مهار آتش آغاز شد.

تیم امدادی در ابتدای عملیات پی برد که در ورودی قهوه خانه یک اتاقک 15 متری وجود دارد که محل استراحت کارگران است و چهار جوان افغان در آن جا گرفتار شده اند.

آتش نشانان خیلی زود وارد عمل و پس از ورود به قهوه خانه و مهار آتش با دو کارگر مصدوم و جسد دو کارگر افغان روبه رو شدند که بلافاصله آن ها را به بیرون از قهوه خانه منتقل کردند.

تیم امدادی در این عملیات، قبل از این که آتش به سیلندرهای گاز برسد و یک انفجار مهیب در این منطقه رخ دهد موفق به مهار آتش شدند.

کارشناسان آتش نشانی پس از عملیات به بررسی علت این حادثه پرداختند و وقوع این آتش سوزی را عمدی اعلام کردند.

با مشخص شدن عمدی بودن این آتش سوزی مرگبار، تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس ویژه قتل برای شناسایی عامل این آتش سوزی وارد عمل شدند.

ماموران در این مرحله به بازبینی فیلم دوربین های مداربسته پرداختند و در تحقیقات میدانی نیز مشخص شد دو نفر سوار بر خودروی پژو در نزدیکی قهوه خانه رفت و آمد داشتند که خیلی زود این دو مرد با اقدامات فنی و پلیسی دستگیر شدند.

کارآگاهان پس از تحقیق از دو مرد جوان اطلاع یافتند که آن ها نقشی در این آتش سوزی عمدی نداشتند و ردیابی ها برای شناسایی عامل این آتش سوزی به درهای بسته رسید.

با گذشت چهار سال از حادثه آتش سوزی مرگبار، خانواده قربانیان حادثه با توجه به این که هنوز سرنخی از عامل این آتش سوزی عمدی به دست نیامده، با حضور در دادسرای امور جنایی تهران خواستار دریافت دیه از بیت المال شدند.

بنا به این گزارش، بازپرس احسان غلامی از شعبه 3 دادسرای امور جنایی تهران با درخواست خانواده قربانیان موافقت کرد و پرونده برای صدور حکم نهایی به دادگاه یک کیفری استان تهران ارجاع داده شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی انتقام سخت قهوه پلیس حادثه قتل فیلم جنایی اخبار حوادث آتش سوزی حادثه جنایت کیفری مرگبار فیلم عکس شهادت سردار سلیمانی ویدیو ها مرد شهید زندگی تهران آمریکایی زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۹۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوالات عجیب گوگل هنگام مصاحبه کاری

نادیا زکالوند: تصور کنید خودتان را برای مصاحبه شغلی در شرکت بزرگ فناوری گوگل آماده می‌کنید و ساعت‌ها وقت برای مطالعه اختصاص می‌دهید اما موقع مصاحبه متوجه می‌شوید، فقط کافی بود خود را برای سوال‌های پیچیده درباره قهوه و قهوه‌خانه (کافی‌شاپ) آماده می‌کردید. در واقع کسی باور نمی‌کند این دو فضای کاملا متفاوت در یکدیگر ادغام شوند!

نوشیدنی‌های داغ کافئین‌دار و مراکز اطلاعات آنلاین هیچ شباهتی با هم ندارند، اما کارمند سابق گوگل می‌گوید، «مصاحبه‌کننده‌های این شرکت هنگام مصاحبه با متقاضیان شغل، عاشق مطرح کردن پرسش‌هایی درباره قهوه و قهوه‌خانه هستند.»

مثلا، یکی از کارمندان خانم این شرکت می‌گوید موقع مصاحبه از او معمایی درباره قهوه‌خانه پرسیده بودند. معما این بود، «قهوه‌خانه‌ای در سانفرانسیسکو وجود دارد و عرضه و تقاضای آن نامحدود است. به این معنا که قهوه این قهوه‌خانه هیچ‌وقت تمام نمی‌شود و مشتریان هم دورادور قهوه‌خانه را گرفته‌اند. قهوه‌خانه تقریبا ۴۶ مترمربع فضا دارد. این قهوه‌خانه روزانه چند فنجان قهوه آماده می‌کند؟

افراد برای این سوال، پاسخ‌ها گوناگونی داده‌اند. یک نفر گفت، صفر-زیرا درباره کارکنان قهوه‌خانه صحبتی نشده بود.

دیگری گفت، اگر برای آماده کردن هر فنجان قهوه ۳۰ ثانیه وقت بدهیم، پس هر ساعت ۱۲۰ فنجان و در ۸ ساعت روز کاری ۹۶۰ فنجان می‌شود.

نفر دیگر هم گفت، «تعداد فنجان‌ها اهمیتی ندارد، عرضه و تقاضا همیشه برابر خواهند بود.»

چهارمی گفت، «سوال بیشتر درباره تهیه قهوه است و کاری به روش سرو آن ندارد. بنابراین نیازی به فنجان نیست.»

نفر پنجمی هم به‌ شوخی پاسخ داد: «نمی‌دانم. بد نیست، پاسخ آن را از موتور جستجوی گوگل بپرسیم.»

مصاحبه‌کننده‌های گوگل می‌گویند، این نوع سوال‌ها مهارت‌های حل مساله و تصمیم‌گیری متقاضیان شغل را بدون اینکه خودشان متوجه شوند، محک می‌زند.

منبع:

ladbible

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897280

دیگر خبرها

  • قتل فجیع کارگر قهوه خانه در شهرری
  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش
  • سوالات عجیب گوگل هنگام مصاحبه کاری
  • قتل آتشین پدر در خواب با نقشه شیطانی دخترش
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دخترش
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک در غرب تهران / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • بازداشت عاملان جنایت در برج ۲۰ طبقه مسکونی