Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@22:01:53 GMT

الهلال دقیقه آخر برد را از دست داد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۹۶۹۹

الهلال دقیقه آخر برد را از دست داد

الفیصلی در لحظات پایانی موفق به گلزنی برابر الهلال شد تا دو تیم صاحب یک امتیاز شوند.

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه هفته چهاردهم و ماقبل پایانی دور رفت لیگ حرفه‌ای عربستان، تیم صدرنشین الهلال از ساعت ۱۸:۴۰ امشب در استادیوم شهر المجمعه مهمان الفیصلی رده نهمی بود.

 

نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت، اما در دقیقه ۴۷ پاس به عقب آندره کاریو و شوت پای چپ زمینی سباستین جووینکو تبدیل به گل اول بازی برای الهلال شد، اما خلیم هایلند موفق شد در دقیقه ۵۵ با شوت والی تماشایی کار را به تساوی بکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

الهلال در دقیقه ۸۸ با ضربه پنالتی کارلوس ادواردو به گل دوم دست یافت و درآستانه برتری خارج از خانه قرار گرفت ولی در دومین دقیقه وقت‌های اضافه هایلند توانست توپ ارسالی از کرنر را تبدیل به گل دوم الفیصلی کند تا بازی با تساوی ۲ بر ۲ به اتمام برسد و شاگردان لوچسکیو با ۳۱ امتیاز همچنان صدرنشین لیگ حرفه‌ای عربستان بمانند.

 

تیم الهلال در حالی نتوانست مقابل الفیصلی صاحب سه امتیاز شود که سه هفته قبل نیز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی عربستان به زحمت و در ضربات پنالتی موفق شد از سد این حریف خود عبور کند و به دور یک چهارم نهایی برسد.

الهلال عربستان عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الهلال عربستان عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۹۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش نیمار پس از حذف الهلال برابر العین؛ درد و نفرین! + عکس

شب گذشته الهلال در لیگ قهرمانان آسیا برابر العین شکست خورد.

طرفداری | بالاخره یک تیم موفق شد الهلال را متوقف کند.

الهلال در چهارچوب نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا (فینال غرب) به مصاف العین رفت. دیدار رفت دو تیم با نتیجه چهار - دو به سود اماراتی‌ها به پایان رسید تا دیدار برگشت برای الهلالی‌ها، بازی مرگ و زندگی باشد.

الهلال شب گذشته در دیدار برگشت موفق به شکست دو بر یک العین شد اما در مجموع با نتیجه پنج - سه از دور رقابت‌ها کنار رفت تا در کمال تعجب، این العین باشد که به فینال می‌رسد. نیمار برای تماشای این دیدار در ورزشگاه حضور داشت و قابی از این ستاره برزیلی پس از حذف الهلال منتشر شده است که آه و افسوس او را نشان می‌دهد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!
  • واکنش نیمار پس از حذف الهلال برابر العین؛ درد و نفرین! + عکس
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود
  • فاجعه ژاوی برابر رئال: رکورد 88 ساله شکست
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • برتری پورتو با پاس گل طارمی
  • میتروویچ آماده بازگشت به تمرینات الهلال عربستان