Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مهدی علی نژاد» دوشنبه شب در گفت وگویی افزود که محرومیت تیم های ایرانی توسط کنفدراسیون آسیا، یک سناریوی از پیش تعیین شده است.

سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان توضیح داد که این مساله چیزی حدود ۴۵۰ هزار دلار بر روی دوش باشگاه های ما خواهد گذاشت.

کنفدراسیون فوتبال آسیا به تازگی برای محرومیت تیم های ایرانی از میزبانی در رقابت‌های این فصل از لیگ قهرمانان آسیا با ادعای شرایط خاص امنیتی خبرداد که با وجود اعتراض مدیران باشگاه های ایرانی، این تصمیم همچنان در انتظار تایید کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب‌ها لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۹۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳ اردیبهشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهمترین اخبار و رویداد‌های ورزشی دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در بسته زیر بخوانید.

صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا تیم ملی فوتسال ایران با کسب پیروزی مقتدرانه مقابل کویت به عنوان تیم نخست گروه D راهی مرحله یک چهارم پایانی مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ شد.     استقلال و پرسپولیس فروخته شدند وزارت ورزش و جوانان امروز رسما ۸۵ درصد سهام پرسپولیس و استقلال را در بورس به مشتریان جدید واگذار کرد.   بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز بوکسور‌های ایران با کسب دو نشان نقره و یک برنز به کار خود در مسابقات بین‌المللی بیشکک پایان دادند.   پس از ۶۰ سال انتظار؛ ژیمناستیک ایران برای اولین بار المپیکی شد مهدی الفتی ژیمناست ایرانی با اعلام فدراسیون جهانی ژیمناستیک سهمیه المپیک ۲۰۲۴ را دریافت کرد.   فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان تیم فوتبال بانوان جوان ایران در دومین دیدار خود از رقابت‌های آسیای میانه برابر ترکمنستان به پیروزی پرگل دست پیدا کرد.   رقابت‌ والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران در دومین بازی گروهی خود به پیروزی دو بر صفر مقابل آلمان دست یافت.   تیم هندبال پسران نوجوان ایران راهی ترکیه شد تیم هندبال پسران نوجوان ایران برای حضور در دومین اردوی تدارکاتی برون مرزی خود امروز راهی ترکیه شد.     ۱۲ فرنگی کار مجوز حضور در المپیک پاریس را بدست آوردند رقابت‌های کشتی فرنگی گزینشی المپیک پاریس در قاره کهن، در بیشکک قرقیزستان برگزار شد.     انتصاب سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی علی ایلکا با حکم وزیر ورزش و جوانان سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی شد.     یک ایرانی، داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد مهدی مختاری به عنوان داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا انتخاب شد.    

 

دیگر خبرها

  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • محرومیت کارگران از تعطیلات آخر هفته!
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳ اردیبهشت
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • یک ایرانی داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون
  • انتخاب یک ایرانی به عنوان داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا
  • تصویر مردی که مقابل دادگاه ترامپ خود را آتش زد | او به چه چیزی اعتراض داشت؟