Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-03-29@11:18:21 GMT

مرد پر حاشیه، همچنان طرفدار دارد!

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۹۷۷۷

با توجه به تازه‎ترین نظرسنجی که در آمریکا صورت گرفته،بیش از نیمی از افراد حاضر در این کشور معتقدند که مستر پرزیدنت، نباید در جریان استیضاح از سمتش برکنار شود

تازه‌ترین نظر سنجی موسسه «گالوپ» نشان داد که بیش از نیمی از ساکنان آمریکا معتقدند «دونالد ترامپ» رئیس جمهور این کشور نباید در جریان استیضاح از سمتش برکنار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته وبگاه «نیوز مکس» نتایج این نظرسنجی که دوشنبه منتشر شد، نشان داد 51 درصد پرسش شوندگان خواهان این هستند که سناتورها علیه محکومیت ترامپ رای دهند و او در سمت خود ابقاء شود. این در حالی است که 46 درصد دیگر از سناتورهای آمریکا می‌خواهند که با محکومیت ترامپ موافقت کنند.

این نظرسنجی تلفنی مورخ دوم تا پانزدهم ژانویه (پنجشنبه 12 لغایت چهارشنبه 25 دی) انجام شد و طی آن 1014 بزرگسال از تمام 50 ایالت آمریکا شرکت کردند. حاشیه خطای این نظرسنجی نیز چهار درصد بود.

از دیگر نتایج این نظرسنجی این بود که 93 درصد «جمهوریخواهان» مخالف محکومیت ترامپ هستند در حالی که 84 درصد با محکومیت او موافقند. در بین گروه‌های مستقل نیز 49 درصد موافق و 46 درصد مخالف محکومیت رئیس جمهور ایالات متحده هستند.

میزان رضایتمندی از ترامپ نیز 44 درصد است. رئیس جمهور آمریکا کمترین میزان مقبولیت را بین دموکرات‌ها با 10 درصد دارد. میزان رضایتمندی از ترامپ بین جمهوریخواهان 88 درصد و در گروه‌های مستقل 37 درصد بود.

این نتایج در حالی انتشار یافت که نظرسنجی دانشگاه «کویینیپاک» نیز نشان می‌دهد ۵۱ درصد از مردم آمریکا از تصویب طرح استیضاح ترامپ در مجلس نمایندگان و تبدیل شدن وی به سومین رئیس‌جمهور تاریخ این کشور که استیضاح می‌شود، حمایت می‌کنند.

 

فارس

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Gr1 برچسب ها: دونالد ترامپ ، آمریکا ، سمت ریاست جمهوری ، آمریکایی ها

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا سمت ریاست جمهوری آمریکایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۹۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن ضعیف‌ترین فرمانده کل قوا در آمریکا

به گزارش «تابناک» به نقل از اسپوتنیک، اکثر مردم آمریکا عملکرد رییس جمهور این کشور در زمینه فرماندهی نیروهای مسلح و ارتش این کشور را ضعیف ارزیابی می کنند.

نتایج نظرسنجی جدید «راسموسن» نشان داد که بیش از نیمی از آمریکایی‌ها بر این باورند که «جو بایدن» رییس‌جمهور آمریکا در مقایسه با اسلاف اخیر، فرمانده کل قوای ضعیف‌تری ارزیابی شده است.

بر اساس نتایج این نظرسنجی، از هزار و ۱۱۴ شرکت کننده در این نظرسنجی، ۵۳ درصد بر این باورند که بایدن در مقام ریاست ارتش این کشور از روسای جمهور پیشتر آمریکا عملکرد ضعیفی داشته است.

در نظرسنجی ماه می سال ۲۰۲۱ راسموسن، ۴۳ درصد از پاسخ‌دهندگان بر این باور بودند که بایدن ضعیف‌تر از دیگر روسای جمهور سابق این کشور عمل کرده است.

دیگر خبرها

  • بولتون: ترامپ مصمم به خروج از ناتو است
  • تلاش جمهوری خواهان برای استیضاح وزیر امنیت داخلی بایدن
  • وزیر امنیت داخلی بایدن استیضاح می‌شود
  • افزایش تمایل آمریکایی‌ها برای مهاجرت
  • عاقبت کسی که برای هموطنانش از ترامپ درخواست تحریم کرد+عکس
  • بایدن ضعیف‌ترین فرمانده کل قوا در آمریکا
  • ۵۵ درصد آمریکایی‌ها مخالف جنگ رژیم اسرائیل هستند
  • تل‌آویو حامیان آمریکایی‌ را هم از دست داد
  • بیش از نیمی از آمریکایی‌ها جنگ با غزه را رد می‌کنند
  • نظرسنجی جدید: افزایش اندک میزان محبوبیت جو بایدن