Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@04:33:01 GMT

گیتی پسند نخستین صعود کننده به نیمه نهایی

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۹۹۲۵

گیتی پسند نخستین صعود کننده به نیمه نهایی

با توجه به نتایجی که در نخستین روز بازی های دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال بدست آمد؛ نماینده استان اصفهان به عنوان نخستین تیم حضور خود در مرحله نیمه نهایی قطعی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دور رفت مرحله پلی آف –دوشنبه ۳۰ دی‌ماه- با چهار دیدار همزمان از ساعت ۱۷ در شهرهای مختلف پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گیتی پسند نخستین تیم صعود کننده به نیمه نهایی

گیتی پسند که در دور رفت موفق شده بود محمد سیما را در قم شکست دهد؛ در بازی دوشنبه نیز با انجام یک بازی تماشاگرپسند با نتیجه پنج بر دو شاگردان غیاثی را شکست داد. شاگردان حمید بی‌غم با کسب دومین پیروزی مقابل محمد سیما جواز حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال را به دست آورد.

شهروند – ستارگان؛ انتظار برای دیدار سوم

شهروند ساری در دیدار رفت موفق نشد ستارگان را شکست دهد و با نتیجه سه بر یک در ورامین مقابل شاگردان داورزنی متحمل شکست شد. شاگردان رضا لک در دیدار مقابل ستارگان با بهرمندی از تشویق متداوم ساروی ها موفق شد در همان نیمه نخست با سه گل ستارگان را راهی رختکن کند.

سه گل شاگردان لک در نیمه نخست پایان داستان نبود و در نیمه دوم نیز شاگردان لک دو گل دیگر به ثمر رساند تا داورزنی و شاگردانش که دیگر امیدی برای کامبک در این دیدار نداشتند با اعتراض به داوری و به دلیل پرتاب بطری و فحاشی تماشاگران ساروی حاضر به ادامه بازی نشد.

شهروند و ستارگان  باید چهارشنبه -۲ دیماه- در سالن سید رسول حسینی ساری دیدار سوم را برگزار کنند تا تکلیف تیم صعود کننده مشخص شود.

راه هموار شاگردان مرتضایی برای صعود

فرش آرا در دور رفت با نتیجه چهار بر دو در خانه سن ایچ مغلوب شده بود؛ امروز با درخشش سنگربانش توانست با نتیجه دو بر صفر شاگردان اصغری مقدم را در سالن شهید بهشتی مشهد شکست دهد.

شاگردان اصغری مقدم برای صعود به نیمه نهایی کار سختی را پیش رو خواهند داشت و برای دیدار سوم در سالن شهید بهشتی مشهد باید در مقابل فرش آرایی ها پیروز شوند تا مجوز حضور در مرحله بعد را بدست بیاورند.

زمین‌گیر شدن حفاری در تبریز

مس سونگون در دیدار پرتنش دور رفت مغلوب ضربات پنالتی شاگردان علاسوند شدند ولی دوشنبه با یک بازی تماشگرپسند با نتیجه هشت بر چهار حفاری را زمین‌گیر کرد.

شاگردان افضل با توجه به نتیجه بازی امروز در دیدار سوم روز چهارشنبه برای غلبه بر حفاری کار سختی نخواهند داشت.

کد خبر 406724

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتسال گیتی پسند لیگ برتر فوتسال تیم فوتسال مس سونگون شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۹۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۶ بر یک ایران به پایان رسید.

محمدرضا سنگ‌سفیدی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در خصوص این دیدار گفت: خدا را شکر می کنم که به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود رسیدیم. ما برای هدف بزرگ‌تری به این جام آمدیم و گام به گام در این بازی‌ها پیش می‌رویم. هنوز ۲ جنگ دیگر برای ما باقی مانده است که باید به سلامت عبور کنیم.

او در خصوص دیدار بعدی تیم ملی در مرحله نیمه نهایی که با برنده بازی ازبکستان و ویتنام خواهد بود، گفت: برای ما فرقی نمی‌کند که چه تیمی به نیمه نهایی می‌آید. ما ایران هستیم و به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم. این برد را فراموش کردیم و روی بازی بعدی تمرکز می‌کنیم. سعی می‌کنیم تا تلاش و تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی بیاییم و ان‌شاالله بتوانیم یک بازی در شأن ملت ایران به نمایش بگذاریم.

کد خبر 6087883

دیگر خبرها

  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال