Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-16@09:42:28 GMT

تاکید عمار حکیم بر ضرورت حفظ حاکمیت ملی عراق

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۹۹۳۹

تاکید عمار حکیم بر ضرورت حفظ حاکمیت ملی عراق

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، سید عمار الحکیم رئیس جریان حکمت ملی عراق و هادی العامری رئیس ائتلاف الفتح روز دوشنبه با یکدیگر دیدار کردند.

دو طرف در این دیدار درباره انتخاب نخست‌وزیر، خواسته های تظاهرات کنندگان، تحولات داخلی و منطقه بحث و تبادل نظر کردند.

حکیم در این دیدار بر ضرورت حفظ حاکمیت ملی عراق تاکید کرد و گفت: ضرورت دارد که تصمیمات ملی عراق در این مرحله برخاسته از منافع کشور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بر ضرورت اجرای خواسته‌های بر حق معترضان از طریق انتخاب نخست‌وزیری مستقل، اجرای قانون و فراهم کردن مقدمات برای انتخابات زودهنگام تاکید کرد.

رئیس جریان حکمت ملی عراق بر ضرورت توجه به فعالیت گروه تروریستی داعش در عراق از طریق هسته‌های خفته و ادامه تلاش‌ها برای مبارزه با این گروه تروریستی تاکید کرد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۹۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنبیه اسرائیل ضرورت داشت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید سجاد موسوی ظهر دوشنبه با اشاره به حملات موشکی و پهپادی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آن را موجی از خوشحالی برای مسلمانان و آزادیخواهان جهان دانست و گفت: این اقدام نشان‌دهنده اقتدار و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی گلستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت تنبیه اسرائیل، اضافه کرد: تبیین این موضوع باید در دستور کار همه مسئولان و آحاد مردم قرار گیرد و مسئولان آن را به درستی تبیین کنند.

امام جمعه گلستان با اشاره به تحقق وعده الهی مبنی بر حمله غرور آفرین رزمندگان به اسرائیل، آن را اتفاقی مبارک دانست و بر لزوم شکرگزاری از خداوند متعال در این زمینه تاکید کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی گلستان ضمن تاکید بر نقش مهم شورای فرهنگ عمومی در تبیین و اجرای سیاست‌های فرهنگی در سطح منطقه، خواستار ورود فعالانه این شورا به موضوعات مختلف فرهنگی شد.

موسوی با اشاره به شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم، بر لزوم تلاش برای تحقق این شعار و جلب مشارکت مردم در این زمینه تاکید کردن و افزود: می‌بایست موانع تولید رفع و از صاحبان صنعت و تولید حمایت شود.

وی با انتقاد از عدم فعالیت برخی مجموعه‌های فرهنگی در بهارستان، خواستار احیای فعالیت این مجموعه‌ها و برنامه‌ریزی برای ارتقای سطح فعالیت‌های فرهنگی در سال جدید شد.

امام جمعه شهر گلستان در این نشست با تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و ضرورت برنامه‌ریزی برای ارتقای سطح فعالیت‌های فرهنگی در سال جدید، بر لزوم مشارکت آحاد مردم در این زمینه تاکید کرد.

کد خبر 6078854

دیگر خبرها

  • السودانی خواستار جدول زمانی برای خروج ائتلاف از عراق شد
  • بیانیه مشترک عراق و آمریکا پس از دیدار السوانی با بایدن
  • جو بایدن در دیدار با نخست وزیر عراق: آمریکا متعهد به حفاظت از شرکا در منطقه است
  • تنبیه اسراییل ضرورت داشت
  • تنبیه اسرائیل ضرورت داشت
  • ضرورت تسریع در بهره برداری از طرح مهم تونل انرژی تبریز
  • تلاش رهبران گروه ۷ برای تقویت روحیه مقامات اسرائیل در پی عملیات وعده صادق ایران
  • رئیس‌جمهور عراق: جنگ تنها مشکلات را عمیق‌تر می‌کند
  • انتشارکتاب حاکمیت اسلامی در عصر غیبت با ترجمه عضو هیات علمی دانشگاه حکیم سبزواری شهرستان سبزوار
  • تاکید بر بهره برداری از ظرفیت بریکس برای خنثی سازی تحریم‌ها