Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه تاریخ ایران و جهان و درس عبرت که منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی است که با توجه به تاریخ ۳۰ دی ۱۳۵۹ که تاریخ تحویل ۵۲ جاسوس سفارتخانه آمریکا بود و رهبر معظم انقلاب اسلامی، نخستین خطبه نماز جمعه خود را بیان کردند، ویدئویی را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراین ویدیو ایشان به افول قدرت آمریکا در هر زمان اشاره کردند و فرمودند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و حتی قدرت‌هایی همچون روسیه و انگلیس و فرانسه نیز هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند، دولت معتقد به اسلام با این قدرت‌ها مبارزه می‌کند و پیروزی نهایی قطعا با ملت‌های اسلامی است؛ بنابراین با توجه به سخنان ایشان قدرت‌های استکباری توانایی مقابله با جوامع اسلامی را ندارند و حتما شکست می‌خورند و قطعا پیروزی نهایی با دولت و جوامع اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اعتراف کارشناس بی بی سی به افول قدرت آمریکا + فیلم

 

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رهبر معظم انقلاب اسلامی نابودی آمریکا افول قدرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۹۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیلیان امباپه، سه‌گانه و آدیوس پاریس!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاهی که در سال 1970 تأسیس شد و به ویژه در دهه گذشته با مالکیت قطری‌ها، موفقیت‌های زیاد داخلی کسب کرده، حالا رویای سه گانه را دارد. امباپه می‌خواهد با کسب اولین لیگ قهرمانان تاریخ پی اس جی و مهم‌تر از همه، فتح سه گانه با پاریس وداع کند.

اگرچه در فرانسه همچنان از خداحافظی با بهترین گلزن تاریخ پاری سن ژرمن امتناع می‌کنند و به دنبال امیدی اندک هستند تا در صورت قهرمانی اروپا، او تصمیم خود را تغییر دهد، اما تصمیم ستاره پاریسی مدت‌هاست که گرفته شده است. برای او بازگشتی وجود ندارد و حتی سه‌گانه نیز نمی‌تواند نظرش را تغییر دهد، علی‌رغم این واقعیت که مربی او، لوئیس انریکه، هنوز امیدش را از دست نداده است.

امباپه با فرصتی روبه‌رو است تا به‌عنوان یک قهرمان، به‌عنوان یک ناجی، به‌عنوان یک ابرستاره، پاری سن ژرمن را ترک کند. تیمی که چهارشنبه گذشته جواز حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد، جایی که بروسیا دورتموند را پیش رو خواهد داشت. پاریس اگر ببرد، ممکن است در فینال با رئال روبه‌رو شود. برنده بازی بایرن-رئال اگر تیم مادریدی باشد، جذاب‌ترین رویارویی‌ تاریخ پی اس جی رقم خواهد خورد؛ تقابل امباپه با تیم فصل بعدش.

هشت گل در ده بازی، نمایش تعیین کننده در مرحله یک هشتم نهایی و یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امیدها به کیلیان برای رسیدن به فینال را بالا برده است.

امباپه چندی پیش سوپرجام فرانسه را با پی اس جی برد و در لیگ فرانسه نیز قهرمان خواهند شد. فینال جام حذفی را در 25 می مقابل لیون خواهند داشت و سه بازی نیز تا فتح لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارند. سه گانه و آدیوس پاریس.

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • کیلیان امباپه، سه‌گانه و آدیوس پاریس!
  • کیفیت بخشی به نمرات کتبی نهایی در فارس
  • قیمت نهایی تاکسی‌های برقی اعلام شد
  • قدرت‌نمایی ایران و ناکامی اسرائیل اپوزیسیون را سرخورده کرد
  • صهیونیسم جوامع مسلمانان را هدف قرار داده است
  • بی حجابی فرهنگ تحمیلی جوامع غربی بر جامعه اسلامی است
  • بودجه امسال چه زمانی نهایی می‌شود؟
  • دامنه دفاعی ایران اسلامی و درک نادرست دشمنان
  • هوشنگ امیراحمدی: ایران باید سلاح اتمی داشته باشد/ بازدارندگی در برابر اسرائیل با سلاح اتمی محقق می‌شود