Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: سرپرست فدراسیون فوتبال با بیان این‌که علی دایی، امیر قلعه‌نویی و یک مربی خارجی گزینه‌های احتمالی هدایت تیم ملی هستند، از انتخاب سرمربی تا چهار، پنج روز دیگر خبر داد.
به گزارش خرداد، حیدر بهاروند، درباره سلب میزبانی ایران در لیگ قهرمانان آسیا از سوی AFC  گفت: این موضوع کاملا سیاسی است و آن‌ها با یک سناریو خواستار محرومیت ما هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها در حالی مسائلی مانند امنیت پروازی را مطرح کردند که این موضوع ربطی به کنفدراسیون فوتبال آسیا ندارد و سازمان هواپیمایی جهانی باید آن را تایید کند که تاکنون هیچ حرفی درباره این موضوع مطرح نکرده است.وی ادامه داد: از نخستین لحظه‌ای که این موضوع مطرح شده، هر چهار تیم ما به‌طور متحد اعلام کردند حاضر نیستند یک بازی را هم در خارج از ایران میزبانی کنند و کشور خودمان  را ناامن نشان دهند.سرپرست فدراسیون فوتبال همچنین درباره احتمال محرومیت تیم ملی در انتخابی جام جهانی نیز گفت: مسابقات مقدماتی جام جهانی مربوط به فیفا است و ربطی به AFC ندارد که بخواهد با چنین مسائلی ما را محروم کند.بهاروند درباره انتخاب سرمربی تیم ملی نیز گفت: ان‌شاءالله در  چهار و پنج روز آینده سرمربی معرفی می‌شود. چیزی که می‌گویم واقعیت دارد.وی درباره این‌که بجز علی دایی و قلعه‌نویی آیا مربی خارجی هم گزینه هدایت تیم ملی است؟، اظهار کرد: به هر حال ما بهترین گزینه را انتخاب خواهیم کرد. هم مربیان خارجی و هم داخلی را مدنظر داریم. در میان مربیان داخلی آقایان قلعه‌نویی و دایی گزینه ما هستند و یک مربی خارجی را که هم در نظر داریم.او همچنین احتمال انتخاب یک مربی ایتالیایی را نیز رد کرد و گفت: مربی خارجی برخلاف پیش‌بینی‌ها از این کشور نیست.

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۹۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری جلسات کمیته فنی برای انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال

به گزارش خبرنگار مهر، تعیین تکلیف سرمربی تیم ملی بسکتبال مهمترین ماموریت کمیته فنی فدراسیون در سال جاری است. به همین منظور در نخستین نشست این کمیته در سال جاری که شنبه هفته جاری (اول اردیبهشت) برگزار شد، این موضوع مطرح و مورد بحث قرار گرفت.

همچنین در این نشست که در حضور جواد داوری رییس فدراسیون برگزار شد، گزینه های خارجی و داخلی موردنظر برای هدایت تیم ملی و رزومه آنها ارائه شد. هاکان دمیر که اردیبهشت سال گذشته هدایت تیم ملی بسکتبال را بر عهده گرفت نیز یکی از گزینه های خارجی موردنظر است.

به منظور تسریع روند تصمیم گیری برای انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال، دومین نشست کمیته فنی به فاصله چهار روز بعد از نشست اول، روز چهارشنبه (4 اردیبهشت) برگزار خواهد شد.

قرار است در این نشست، هر یک از اعضای کمیته فنی در مورد خارجی یا داخلی بودن سرمربی تیم ملی اعمال نظر کرده و سپس بر اساس جمع بندی حاصل شده، گزینه های خارجی و داخلی موردنظر مورد بررسی قرار بگیرند.

کد خبر 6086272

دیگر خبرها

  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • مربی جدید تراکتور با اجازه قلعه نویی انتخاب شد!
  • من استرس رفتن علی دایی را داشتم | زوج من و مهدوی کیا نادیده گرفته شد
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی!
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی و کی‌روش!
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • پیگیری جلسات کمیته فنی برای انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال
  • پایان کار رسمی سرمربی تیم ملی بسکتبال