Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-28@09:11:36 GMT

بخشش مردی که همکارش را در رابطه پنهانی کشت

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۰۰۴۴

 این پرونده شش سال قبل با شکایت مردی جوان به جریان افتاد. او به مأموران گزارش داد جسد همسرش لیدا را در خانه پیدا کرده ‌است. این مرد گفت: صبح روز حادثه من دخترم را با خودم به مدرسه بردم و بعد از اینکه دخترم را رساندم، خودم سر کار رفتم. می‌خواستم درباره موضوعی با همسرم صحبت کنم که با او تماس گرفتم اما به تلفنش جواب نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به محل کارش زنگ زدم همکارانش گفتند او سر کار نرفته‌ است. خیلی نگران شدم و به خانه برگشتم و جسد همسرم را پیدا کردم.


به گزارش شرق، این مرد گفت: همسرم با یکی از همکارانش به نام شاهرخ رابطه دوستانه‌ای داشت. من وقتی داشتم به خانه می‌رفتم، مردی را که شباهت زیادی به شاهرخ داشت، دیدم اما هرچه صدایش کردم جواب نداد. فکر کردم شاید اشتباه کرده‌ام به راهم ادامه دادم. وقتی به خانه رسیدم، جسد زنم را پیدا کردم.


مأموران در تحقیقات بعدی متوجه شدند بین شاهرخ و لیدا پیامک‌هایی ردوبدل شده‌ و شاهرخ در زمان حادثه آنجا بوده ‌است.


این در حالی بود که مأموران متوجه شدند عامل قتل لیدا بعد از کشتن او کارت عابربانکش را هم سرقت کرده‌ و از این حساب مبلغی برداشت شده‌ است.


زمانی که مأموران دوربین مداربسته دستگاه خودپرداز را بررسی کردند، متوجه شدند احتمالا عامل قتل و سرقت شاهرخ است چراکه چهره فردی که از کارت مسروقه استفاده می‌کرد، نیز شباهت زیادی به شاهرخ داشت.


به این ترتیب، شاهرخ شناسایی و بازداشت شد. او بعد از دستگیری به قتل لیدا اعتراف کرد و گفت: من متأهل بودم با این حال، با لیدا ارتباط برقرار کردم. ارتباط ما این‌طور آغاز شد که پدرم فوت کرد و من در تنگنای شدید مالی بودم. او به من پول قرض داد. به خاطر پول چندباری با هم در تماس بودیم و بعد از آن تماس‌مان بیشتر شد البته لیدا به من گفته‌ بود از شوهرش جدا شده اما بعد فهمیدم به من دروغ گفته ‌است. چند ماه بعد از این رابطه بود که متوجه شدم همه‌چیز را دروغ گفته‌ است. برای اینکه بتوانم ارتباطم را با او قطع کنم، چهار میلیون تومان از پول را به او پس دادم و قرار شد یک میلیون تومان دیگر را هم وقتی حقوقم را دریافت کردم، بدهم. بعد به لیدا گفتم من دیگر به این رابطه ادامه نمی‌دهم. گفتم نمی‌دانستم که متأهل است. او گفت متأهل نیست و برای اینکه برایش مشکلی ایجاد نشود، در محل کار گفته‌ متأهل است. از من خواست از نزدیک با هم صحبت و تکلیف آن یک میلیون تومان را هم مشخص کنیم. وقتی وارد خانه شدم، او از من خواست به این رابطه ادامه دهم. گفتم من متوجه شده‌ام متأهل است و وضعیت زندگی او هم نشان می‌دهد او متأهل است. دیگر ادامه نمی‌دهم ضمن اینکه همسر خودم هم ناراحت می‌شود. لیدا اصرار کرد پولش را بدهم. هر چه گفتم صبر کن سر ماه پول را می‌دهم، گفت اگر پولم را ندهی، آبرویت را می‌برم. سر این موضوع با هم درگیر شدیم و من از خود بیخود شدم و او را به قتل رساندم.

پرونده بعد از گفته‌های این مرد و صدور کیفرخواست برای رسیدگی به شعبه 10 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. زمانی که متهم پای میز محاکمه رفت، اولیای‌دم درخواست قصاص کردند و شوهر مقتول نیز درخواست مجازات متهم را کرد. سپس متهم دفاعیات خود را مطرح کرد اما دفاعیات کارساز نبود و او به قصاص محکوم و به خاطر رابطه نامشروع به 74 ضربه شلاق محکوم شد. این رأی در دیوان عالی کشور نیز تأیید شد تا اینکه مادر متهم با تلاش بسیار موفق به جلب رضایت اولیای‌دم شد.


روز گذشته جلسه رسیدگی به اتهام متهم به لحاظ جنبه عمومی جرم برگزار شد. در جلسه رسیدگی مادر متهم گفت: من همه دارایی‌ام را فروختم که بتوانم آنچه اولیای‌دم خواسته‌ بودند را تأمین کنم حتی ظروف خانه‌ام را فروختم. درخواست دارم به پسرم کمک کنید.


در ادامه متهم در جایگاه قرار گرفت. او گفت: من اتهام را قبول دارم و از کاری که کرده‌ام پشیمان هستم. کمکم کنید بتوانم به مادرم و همسرم که خیلی به من کمک کردند، خدمت و کارشان را جبران کنم.


در پایان قضات وارد شور شدند و متهم را به پنج سال و 10 ماه حبس با احتساب ایام بازداشت محکوم کردند. به این ترتیب، متهم آزاد می‌شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: حوادث قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۰۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوترش : قطعنامه جدید شورای امنیت در خصوص غزه باید اجرایی شود/ شکست در این زمینه غیرقابل بخشش خواهد بود

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل روز دوشنبه با تاکید بر لزوم اجرایی شدن قطعنامه جدید سازمان ملل درخصوص آتش‌بس در غزه عنوان کرد که جایی برای ناکامی در اجرای این قطعنامه وجود ندارد.   به گزارش ایسنا، گوترش در ایکس (توییتر سابق) نوشت: شورای امنیت پس از مدت‌ها انتظار قطعنامه‌ای را در رابطه با غزه تایید کرده و خواستار آتش‌بس فوری و آزادی سریع و بدون شرط تمامی اسرا شده است.   وی در ادامه تاکید کرد: این قطعنامه باید اجرایی شود. شکست در این زمینه غیرقابل بخشش خواهد بود.   شورای امنیت سازمان ملل روز دوشنبه پیش‌نویس قطعنامه‌ای را که خواستار «آتش‌بس فوری در غزه در طول ماه رمضان، آزادی فوری و بی‌قیدوشرط تمام گروگان‌ها و تضمین دسترسی بشردوستانه» می‌شود، تصویب کرد.   ۱۴ کشور به این قطعنامه رأی مثبت دادند و آمریکا هم برخلاف دفعات پیشین، آن را وتو نکرد و رأی ممتنع داد.   لیندا توماس گرینفیلد» نماینده آمریکا در شورای امنیت هم در ادامه مدعی شد «واشنگتن از برقراری آتش‌بس و تسهیل ارسال کمک‌ها به غزه حمایت می‌کند».   گرینفیلد گفت آمریکا با برخی از بندهای آتش‌بس موافق نبود و به آن رأی مثبت نداد اما تصویب قطعنامه امروز «بر اهمیت تعهد به صلح در طول ماه رمضان تاکید می‌کند».   نماینده آمریکا همچنین گفت تصویب این قطعنامه به این معنی است که آتش‌بس در غزه باید بخشی از توافق آزادی اسرای اسرائیلی باشد.   الجزیره پیشتر خبر داده بود اعضای غیردائم شورای امنیت به منظور جلوگیری از وتوی آمریکا در جلسه امروز، پیش‌نویس قطعنامه پیشنهادی خود را تعدیل کرده‌اند. قرار بود پس از آتش‌بس فوری، عبارت «آتش‌بس دائمی پایدار» گنجانده شود.   «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هم تهدید کرده بود اگر آمریکا قطعنامه امروز در سازمان ملل را وتو نکند، از سفر هیات اسرائیلی به واشنگتن جلوگیری می‌کند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نجات مردی ۲۷ ساله / رهاسازی خودرومعلق/ واژگونی خودروسمند
  • آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار گلستانی با بخشش شاکیان و کمک خیّر گنبدی
  • لحظه مصدوم شدن نیما شاهرخ شاهی در یک برنامه تلویزیونی (فیلم)
  • مردی که چهره دیگران را شیطانی میبیند! + عکس
  • (عکس) مردی که چهره دیگران را به‌شکل «شیطانی» می‌بیند
  • مردی که چهره دیگران را شیطانی میبیند!/ عکس
  • بخشش باید فرهنگ گدایی را ریشه‌کن کند
  • احسان و بخشندگی در سیره امام حسن مجتبی(ع)
  • چرا به امام حسن مجتبی (ع) کریم اهل بیت می‌گویند؟
  • گوترش : قطعنامه جدید شورای امنیت در خصوص غزه باید اجرایی شود/ شکست در این زمینه غیرقابل بخشش خواهد بود