Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@21:39:08 GMT

باشگاه انگلیسی به دنبال جذب طارمی

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۰۰۴۶

باشگاه انگلیسی به دنبال جذب طارمی

رسانه اسکای اسپورت اعلام کرد که آستون ویلا در پنجره نقل و انتقلات قصد دارد ستاره ایرانی را باشگاه ریوه‌آوه پرتغال را به خدمت بگیرد.

در این خبر اشاره شده که این مهاجم ایرانی ابتدای فصل از الغرافه راهی لیگ پرتغال شده و تا کنون ۱۳ گل برای ریوه آوه به ثمر رسانده است.

دان اسمیت مربی آستون ویلا برای تقویت خط حمله از مهاجم ایرانی به عنوان یک گزینه جدی برای حضور در ویلا نام برده و خواهان فراهم شدن مقدمات و انتقال طارمی به آستون ویلا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته اسمین به چشم مهاجم دوم قصد دارد طارمی را به کادر مهاجمان خود اضافه کند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مهدی طارمی باشگاه انگلیس ستاره ایرانی لیگ پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۰۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه ۱۴۰ میلیاردی به طارمی قبل از انتقال به اینتر!

به گزارش همشهری آنلاین قیمت مهدی طارمی، ستاره تیم ملی ایران در جدیدترین ارزشگذاری سایت ترانسفر مارکت «۲ میلیون یورو» کاهش یافت. مهدی طارمی پیش از این با ارزش ۱۲ میلیون یورویی گران ترین فوتبالیست ایران به شمار می رفت. یعنی بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان ارزش ستاره ایرانی کاهش یافته است.
پورتو بعد از تصمیم طارمی در زمستان مبنی بر سفر به ایتالیا برای حضور در تست های پزشکی این بازیکن ایرانی را در لیست سیاه تیمش قرار داد. طارمی در ۳ ماه گذشته بیش از ۹۰ درصد بازی ها از لیست خارج شد یا نیمکت نشین بود تا از مهره کلیدی اژدها به یک بازیکن خارج از ترکیب تبدیل شود.
هرچند طارمی با مخالفت مدیریت باشگاه پورتو و فشار هواداران سفر خود را در زمستان به ایتالیا لغو کرد ولی انتقال ستاره ایرانی در تابستان به صورت رایگان به نراتزوری تقریبا قطعی است.
طارمی هفته گذشته بعد از ۴ ماه گل نزدن در لیگ پرتغال به دلیل خروج از ترکیب دوباره گلزنی کرد.

سایت ترانسفر مارکت گزارش می دهد که طارمی به دلیل «نیمکت نشینی های مدام و خروج از ترکیب پورتو» با افت ۲ میلیون یورویی مواجه شده است.بر اساس گزارش این رسانه آماری، ارزش طارمی در سال ۲۰۲۲ تا ۲۰ میلیون یورو افزایش یافت اما در در طی یک سال اخیر قیمت ستاره ایرانی با کاهش ۱۰ میلیون یورویی یعنی به نصف رسیده است.

کد خبر 844827 برچسب‌ها مهدی طارمی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • انتقام گران‌قیمت پورتو از طارمی پیش از رفتن به اینتر
  • ضربه 140 میلیاردی پورتو به طارمی قبل از انتقال به اینتر!
  • ضربه ۱۴۰ میلیاردی به طارمی قبل از انتقال به اینتر!
  • خلاصه بازی آرسنال ۰ - ۲ آستون ویلا + ویدئو
  • شکست خانگی آرسنال؛ همه چیز به سود سیتی شد
  • اتفاق عجیب؛ کریستیانو رونالدو جانشین مهدی طارمی!
  • کریستیانو رونالدو جانشین مهدی طارمی در پورتو؟
  • رونالدو جانشین طارمی در پورتو؟
  • طارمی ، پورتو را از شکست نجات داد
  • خوردبین: این وصله‌ها به پرسپولیس نمی‌چسبد!