Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@10:52:34 GMT

دورهمی لاکچری خانم های بازیگر/ عکس

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۰۰۵۷

تصویری از دورهمی بازیگران شبنم قلیخانی و سیما تیرانداز و مارال فرجاد را مشاهده می کنید.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سیما تیرانداز شبنم قلی خانی مارال فرجاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۰۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه جناب‌خان و فرزاد حسنی در ۱۴۰۳؛ دورهمی برمی‌گردد؟

سیدمحمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم مسئولیت ستاد برنامه‌های نوروزی صداوسیما را نیز برعهده دارد.

راه خلق اتفاقات متفاوت در حوزه سرگرمی، ادامه دارد

به گزارش تسنیم، خوشرو در گفت‌وگویی درباره اینکه سال ۱۴۰۲ چطور بر شبکه نسیم گذشت، به این نکته اشاره کرد: واقعاً خیلی سخت به لحاظ مالی؛ اما از این نظر بسیار خوشحالم که برند‌های جدید معرفی شدند. شاید برخلاف برخی این اعتقاد را دارم که خیلی نباید برنامه‌های ترکیبی نمایش‌خانگی را مقابل برنامه‌های ترکیبی تلویزیون قرار داد، چون واقعاً حرف بسیاری برای گفتن ندارند و اصلاً قابل رقابت نیستند. اما همواره در این ایام به فکر طراحی برند جدید و خلق اتفاقی متفاوت در حوزه طنز و سرگرمی بوده‌ایم و این راه در سال جدید هم ادامه دارد.

در تدارک برنامه‌ای با محوریت جناب‌خان هستیم

خوشرو در خصوص رسیدنِ ایرج طهماسب با «میهمانی» به آنتن و ساخت برنامه «جناب‌خان» در ۱۴۰۳ تأکید کرد: مسابقه ترکیبی را با محوریت «جناب‌خان» و البته همکارانی در کنار او در حال تدارک هستیم. همچنین بسیار خرسندیم که برنامه «میهمانی» ایرج طهماسب با حضور میهمانان مختلف در ۳۰ قسمت و البته قسمت‌هایی ویژه نوروزی برای تلویزیون آماده می‌شود. همه عروسک‌ها حضور دارند و کلاه قرمزی و پسرخاله در غیاب حمید جبلی حضور ندارند.

فرزاد حسنی با یک مسابقه ترکیبی می‌آید

مدیر شبکه نسیم با اشاره به برنامه فرزاد حسنی در شبکه نسیم، تأکید کرد: تجربه ساخت «برمودا» برنامه‌ای گفت‌وگومحور در حوزه سرگرمی اتفاق مهمی بود که با قدرت بیشتری در این عرصه کار کنیم. برنامه فرزاد حسنی که در رسانه‌ها از آن به نام «ساعت شنی» یاد می‌کردند این برنامه در قالب یک مسابقه ترکیبی ساخته خواهد شد.

دورهمی پخش می‌شود؟

وی در پاسخ به این سؤال که بالأخره «دورهمی» مهران مدیری پخش خواهد شد یا خیر؛ افزود: دورهمی بعد از اینکه مسئله اداری‌اش حل شود حتماً آن را پخش می‌کنیم. مشکلی با پخش این برنامه نداریم، اما مسئله اداری وجود دارد که ربطی به آقای مدیری هم ندارد.

برنامه‌های استعدادیابی ادامه پیدا می‌کنند؟

خوشرو در خصوص ادامه برخی از برنامه‌های استعدادیابی شبکه نسیم همچون بگو بخند و خوش‌نمک، خاطرنشان کرد: اگر حمایت شود برنامه‌های استعدادیابی قدیمی‌مان تقویت و برنامه‌های جدیدی هم در این عرصه ساخته خواهند شد تا استعداد‌های جدید معرفی شوند. برنامه «خوش‌نمک» با یک ساختار جدید دوباره برمی‌گردد و به صورت رقابتی ادامه پیدا خواهد کرد؛ کسانی که مدعی خوش‌نمکی‌اند قرار است در این برنامه با هم رقابت کنند.

ساخت طنز آیتمی در شبکه نسیم با محوریت رضا شفیعی‌جم

وی در پاسخ به این سؤال که آیا به سمت سریال‌سازی هم خواهید رفت، گفت: طنز آیتمی داریم که به نام «خط روی خط» با محوریت رضا شفیعی‌جم ساخته خواهد شد.

چهره‌ها برمی‌گردند چهره‌سازی هم دنبال می‌شود

مدیر شبکه نسیم در خصوص بازگشت چهره‌ها به تلویزیون که در سال ۱۴۰۲ سرعت بیشتری به خودش گرفت، تأکید کرد: روند استفاده از ظرفیت‌هایی که مردم خیلی آن‌ها را دوست دارند حتماً ادامه پیدا می‌کند چهره‌هایی که هستند خواهند بود، چهره‌هایی که تمایل داشته باشند همکاری کند به این جمع اضافه خواهند شد و چهره‌سازی هم یک ریلی است به جدّ دنبال می‌کنیم. یعنی مجریان جدید، چهره‌های جدید و میهمانانی که بایستی چهره بشوند و مردم آن‌ها را بشناسند و ظرفیت‌های جدید هنری که در کشور وجود دارد و چند سالی تلویزیون از آن‌ها غافل بوده و فرصت خوبی است که تلاش می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) کل‌کل حامد آهنگی با خانم بازیگر با چاشنی نوشابه
  • جناب‌خان، فرزاد حسنی و دورهمی به تلویزیون بازمی‌گردند؟
  • برنامه جناب‌خان و فرزاد حسنی در ۱۴۰۳؛ دورهمی برمی‌گردد؟
  • برنامه جناب‌خان و فرزاد حسنی در ۱۴۰۳/ دورهمی برمی‌گردد؟
  • (ویدیو) حرکات موزون حامد آهنگی جلوی خانم بازیگر!
  • حمله به خانم بازیگر به جرم خواندن یک دعا | چرا «یا مقلب‌ القلوب؟» را خواندی؟
  • دورهمی با طعم دید و بازدید و رفع مشکلات خویشاوندی
  • عکس| دورهمی هنرمندان مشهور به مناسبت عید نوروز
  • انتقام فوتبالیست مشهور از خانم بازیگر وسط مافیا! + ویدئو
  • ببینید | انتقام سعید مهری از خانم بازیگر وسط مافیا: به شما نمیدم!