Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@21:25:16 GMT

مدیر عامل پرسپولیس: هواداران به هوش باشند

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۰۰۷۶

محمدحسن انصاری‌فرد در گفت‌وگو با شبکه سه در مورد محرومیت باشگاه‌های ایرانی از میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: هواداران عزیز پرسپولیس عشق و علاقه زیادی به تیم دارند و این اشتیاق و علاقه ارزشمند است، اما جالب است که عربستان و امارات با اینکه درگیر جنگ رودرو هستند، اما به خاطر نفوذی که در AFC دارند از میزبانی محروم نمی‌شوند و می‌خواهند جنگ را به فوتبال بکشانند و از این حربه استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی- وی افزود: هواداران ما بدانند که این یک بحث ملی است. دولت، مجلس و تمامی دستگاه‌ها اصرار بر ایستادگی مقابل این مسئله را دارند و در این وضعیت فقط مدیران عامل باشگاه‌ها تصمیم‌گیر نیستند بلکه شاهد یک بحث ملی هستیم و همه باید همگام و هم‌صدا باشیم تا اماراتی‌ها و عربستانی‌ها پا را از این فراتر نگذارند و کار به تیم ملی و رشته‌های دیگر بکشانند. هواداران ما به هوش باشند من می‌خواهم به آن‌ها بگویم که این یک بحث ملی است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مدیر عامل پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۰۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت یک شکایت عجیب از مدیر تیم پرسپولیس!

ثبت یک شکایت عجیب، پای سرپرست پرسپولیس را به کمیته انضباطی باز خواهد کرد.

به گزارش فارس، بعد از دیدار پرسپولیس مقابل گل‌گهر در سیرجان، حاشیه عجیبی برای افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس راه افتاد که احتمالا پای او را به محاکم قضایی فوتبالی باز خواهد کرد!

رئیس کمیته انضباطی باشگاه گل‌گهر سیرجان که دادستان شهر سیرجان هم هست از پیروانی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرده است! این شکایت با سربرگ و مهر دادستانی شهر سیرجان ثبت شده است.

گویا بعد از بازی پرسپولیس مقابل گل‌گهر، به کاروان سرخ‌پوشان گفته شده بود که برای شام به رستورانی که مشخص شده بود بروند اما اعضای تیم پرسپولیس برای صرف شام راهی رستوران دیگری شدند که این موضوع باعث ثبت این شکایت عجیب شده است.

به همین دلیل، از افشین پیروانی با عنوان «تمرد از دستور» در کمیته انضباطی شکایت شده و سرپرست پرسپولیس باید پاسخگوی این شکایت باشد!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: افشین پیروانی: لغو دیدار پرسپولیس قطعی نیست/ تصمیم نهایی ظهر شنبه اتخاذ می شود جانشین افشین پیروانی در پرسپولیس معرفی شد

دیگر خبرها

  • حامیان طرح پنجره‌های امید در آذربایجان غربی، پنجره پر نور نیازمندان شدند
  • انتقاد پیشکسوت استقلال از مدیر عامل پرسپولیس
  • همراهی بانک ها در تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های توسعه شرکت مس
  • مدیر عامل مؤسسه راینو: جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌ های مردمی شکل می‌گیرد/ لزوم فعالیت گسترده در مسیر تبدیل تولیدات مردمی به کسب و کارهای محتوایی 
  • درخواست بزرگ کودی رودز از WWE؛ کابوس آمریکایی به دنبال تاریخ‌سازی در انگلستان است
  • داوری ها به سود پرسپولیس فاجعه است | من را در استقلال وارد جهنم کردند
  • شکایت عجیب گل‌گهر از افشین پیروانی!
  • ثبت یک شکایت عجیب از مدیر تیم پرسپولیس!
  • پرسپولیس نه؛ من برای قوم بزرگ لر تیمداری می کنم! |‌ نتوانیم میزبانی کنیم انگیزه ام از بین می رود
  • (عکس) میزبانی علی دایی از قاتل استقلال