Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن درخواست جدایی از این باشگاه را داد. تاریخ انتشار: 03:30 - 01 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۸۸۶۳۹

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، ادینسون کاوانی، مهاجم تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از مسئولان این باشگاه خواسته با جدایی‌اش موافقت کنند تا بتواند به تیم مدنظرش برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع را لئوناردو، مدیر ورزشی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در جدیدترین اظهارات خودش فاش کرد. او همچنین به این مورد هم اشاره کرد که آنها به تازگی پیشنهاد اتلتیکومادرید برای کاوانی را رد کرده‌اند.

این مهاجم ملی‌پوش اروگوئه‌ای مدتی است که به دنبال جدایی است و با اتلتیکومادرید هم به توافقاتی دست پیدا کرده است. با این حال، اما در حالی که گفته می‌شد او تابع تصمیم باشگاه است، اما الان رسما درخواست جدایی داده است.

این مهاجم در فصل جاری چند بار با مصدومیت روبرو شد و فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرده است. از طرفی کاوانی معتقد است بعد از ۶/۵ سال حضور در PSG دیگر زمان جدایی فرا رسیده و باید راهی تیم دیگری شود.

بیشتر بخوانید: گزینه‌های اتلتیکومادرید در صورت منتفی شدن جذب کاوانی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پاری سن ژرمن پاری سن ژرمن ادینسون کاوانی اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۰۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل رافینیا به پاری سن ژرمن روی حرکت زیبای یامال (بارسلونا 1-0 پاری سن ژرمن)

گل رافینیا به پاری سن ژرمن روی حرکت زیبای یامال را مشاهده می کنید.

دانلود (1MB)

دیگر خبرها